Skocz do zawartości

draz

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O draz

  • Urodziny 23.01.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325Ci 2000r.
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Zawód
    Manager

Osiągnięcia draz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Przymierzam się do zakupu, proszę o rozkodowanie: WBAAT71020FR65598
  2. Wielka prośba o rozkodowanie: WBABN31050JW00076 Z góry dziękuję.
  3. Dzięki za odpowiedzi. Podchodziłem sceptycznie do waszych rad, zanim nie znalazłem na sprzedaż właśnie tak przerobionego E46. Faktyczynie, wygląda to tandetnie. Poszukam czegoś z M-pakietem, a jeśli nie będzie, to zainwestuję w M-pakiet - przerabiania mniej, części mniej, roboty mniej, lakierowania mniej.
  4. Dzięki za odpowiedź. Co do samego malowania - mam już tego trochę na koncie i tutaj problemu nie widzę. Warunków jest jednak kilka. Primo to dużo czasu poświęcone na dobranie dobrego lakieru samochodowego (ja uznaję Glasurita, jeszcze żaden inny mnie nie zadowolił tak, jak ten). Po drugie ja i lakiernik musimy użyć tego samego podkładu, tej samej bazy i tego samego klaru w tej samej ilości warstw bazy na tym samym podkładzie - to chyba logiczne. Wtedy różnicy w odcieniach nie będzie. Oczywiste jest, że nie będe malował sam błotników i zderzaka jedną farbą, a lakiernik inna. Musi być to to samo. Na razie myślę o zmianie przodu, poszerzenie błotników z tyłu, zderzak i zmianę układu wydechowego zostawiam na później. Dlatego interesują mnie tak bardzo mocowanie i pasowanie części do standardowego coupe. W kwestii ceny to części na przód przy założeniu maska, błotniki i zderzak to około 3500-4000zł. Może być i 3,0, różnicy dużej nie robi, ale jakoś tak, nie wiem czemu, najbardziej pociąga mnie 2,8. Auto chcę kupic tiptop, nie chcę w nim nic zepsuć, nie mam zamiaru dorzucać żadncyh spoilerów itp, jedynie właśnie pójść w stronę Emki, albo paiet, albo pełna blacha. Kwestia kosztów, czasu i sensu roboty.
  5. Witam wszystkich. To mój pierwszy post, a nie chciałbym podpaść administracji i użytkownikom na samym początku zadawaniem głupich pytań. Szukałem już tego tematu, ale nie znalazłem - przy tak rozbudowanym forum prosty silnik funkcji szukaj już niewiele daje. Forum oglądam od pewnego czasu i wielki plus dla administracji za trzymanie odpowiedniego porządku na forum w kwestii systematyzacji tematów. Przechodząc powoli do rzeczy, a mam nadzieję, że piszę we właściwym dziale - planuję w maju/czerwcu kupić sobie BMW Coupe. Model E46, przed liftingiem (uważam późniejsze reflektory za mniej zdecydowane) rocznikowo chciałbym, żeby to było 2000/2001 i najważniejsze - silnik 2,8litra. Jeśli znajdę odpowiedni samochód, to dopuszczam też możliwość zakupu 3,0 lub 2,5. W najgorszym wypadku 2,0, ale tylko, jeśli samochód będzie naprawdę w stanie idealnym, a auto trafi i tak od razu do wzmocnienia. Skrzynia jaka mnie interesuje to automat - wiem, że dla wielu to herezja, ale samochód ma mi służyć głównie do jazdy weekendowej, dłuższe trasy, wycieczki, wieczorami wyjazdy na miasto itp., a manualem tak czy tak namacham się na co dzień w służbowym. Niestety, kwota jaką trzeba wydać na konkretne M3 mnie póki co przerasta, a nie mam zamiaru brać kredytu. Na samochód chciałbym wydać 30-35 tysięcy złotych i w tej kwocie śmiem twierdzić znajdzie się już zadbany samochód, którego licznik nie przekroczył 150 tysięcy kilometrów (z większym przebiegiem nie chcę brać). Co najbardziej mnie zastanawia, to zmiana wyglądu na M3. Najpierw sam przód, później być może przeróbki tyłu. Moje pytanie dotyczy pasowania części z M3 do zwykłego coupe. 1. Czy zderzak przedni M3 będzie pasował bez problemów do zwykłej coupe, czy trzeba też sporo przerabiać (choć mniemam, że powinien spasować idealnie) 2. Czy błotniki z wersji M3 będą pasować bez przeróbek w miejsce zwykłych błotników? 3. Czy w momencie zmiany zderzaka na M3 zejdzie się on ze zwykłymi błotnikami (z tego co zauważyłem nie powinno być z tym problemów) 4. Czy można założyć, że potrzebne części na zmianę przodu to maska, błotniki i zderzak, czy wymieniać należy też znacznie więcej? Jeżeli można wszystkie części po prostu sobie normalnie, bez żadnych modyfikacji przykręcić w miejscu standardowej coupe to zabawa taka by mnie interesowała. Koszt takiej przeróbki nie byłby wielki, tym bardziej, że malowanie błotników i zderzaka zrobiłbym sam, zaoszczędzając 1400zł na lakierniku, natomiast tylko maskę, ze względu na to, że to duży element dałbym do zrobienia profesjonaliście (kilka już malowałem i wiem, że mogę spartolić). Czy ktoś z użytkowników forum już dokonywał takich przeróbek, czy można prosić o podesłanie linków jeśli ktoś posiada? Jeśli zabawa wiązać będzie się z poważniejszymi modyfikacjami, to raczej sobie odpuszczę pozostając przy zderzaku aftermarket udającym tylko M3. Później chciałbym zmienić nieco wydech i wsadzić zderzak też z M3 jeśli będzie się dało, jednak to późniejsza sprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.