Skocz do zawartości

infecto

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zielona Gora

Osiągnięcia infecto

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. błedow NIEMA ZADNYCH. I to jest wlasnie naj bardzie wqr za przeproszeniem, wrozenie z fusów tylko ze ja za to place.
  2. I jeszce dodam ze silnik potragi zgasnac nagle, na postoju objawia sie to ze przestaje pracowac :) ale podczas jazdy to taka przerwa na sekunde, przestaje ale sila rozpedu odpala go dalej i jedzie normalnie, potrafi tak w okresie bardzo krutkim stac sie 3-4 razy i spokoj na tydzien czasu.
  3. Witam, jak w temacie, jakie sa objawy uszkodzonego sterownika? Czy ktos spotkal sie z uszkodzeniem sterownika czesciowym? To znaczy ze na przyklad steruje zle turbiną tylko raz po wlaczeniu silnika, w momencie jak juz raz zle zasteruje poda okolo 3,2 bara na kolektor (czego objawem jest to silnik zaczyna pracowac jak [BAD]) potem ustepuje i wszystko ok ( do nastepnego wylaczenia i wlaczenia zaplonu i odczekania 15min) Pytam poniewaz na taki problem dostalem diagnoze z serwisu ktory stwierdza ze to uszkodzony sterownik. Ale pytam Was o rade.
  4. Wlasnie dostalem wstepna diagnoze z serwisu, sugeruja na chwile obecna ze problem tkwi w sterowniku silnika. Rozmawialem z paroma "madrymi" osobami i mowia ze malo prawdopodobne a raczej wcale. Sugerowalem ze moze po wylaczeniu zaplonu sterownik traci jakas pamiec zwiazana z adaptacjami, ale spece mówia ze ten komputer to prosta jednosta i ze albo dziala albo nie, i ze zadnych adaptacji tam nie przetrzymuje poza mapa. Prosze Was o opinie.
  5. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=104351 tutaj opisywalem, ale objawy sa takie same jak u kolegi ktory zakladal ten watek. Mimo ze silniki calkowicie inne i jeszcze jeden benzyna a moj to ropniak.
  6. u mnie chyba ten tlumik drgan wstepnych to jest http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EX91&mospid=47672&btnr=11_3461&hg=11&fg=18 element nr 2 na tym schemacie. Jak sie dodzwonie do serwisu to moze powiedza mi jaki to ma wplyw na silnik.
  7. Skraplanie, jesli zimny jest silnik to nie dostalo, nie przelecialo jeszcze duzo paliwa przez uklad zeby sie cos moglo skraplac. Co do metaliczengo stuku to prawdopodobnie skrzynia biegow jest do dupy, wymienialem juz ze 4 szt u siebie, (przechodzilem z automatu na manual) dodam ze tez mam takie stukanie mtealiczne i skakanie silnika przy gaszeniu, dodam ze mam NOWA z serwisu dwumase i sprzeglo z dociskiem, mam nowe sprezyny i amortyzatory tez z serwisu, poduszki pod skrzynia i silnikiem, no i tlumik drgan mam nowy corteco, no i nadal wystepuje to gowno przy gaszeniu silnik, u mnie jest tak ostro ze musze wciskac sprzeglo przy gaszeniu, co pomaga znacznie. Na zimnym nie telepie. Zaraz bede szukal tego tlumika drgan wstepnych. Ogolnie zauwazylem w jednej ze skrzyn biegow po jej zdemontowaniu, jak luzno lezala na ziemi przechylajac ja lewo prawo cos w srodku straszzzzznieeeeeeee walilo, jak by jakis kawal metalu (walek) doslowanie latał. Moze te wibracje przenosza sie wlasnie przez sprzeglo i wal do skrzyni na walek atakujacy ktory ma straszne luzy i przez co słabo "wygasza silnik" ktory w ostatecznej fazie chusta sie lewo prawo. Nie wiem moje teorie, ale temat tez mnie meczyl strasznie.
  8. poltec a jesli mam diesla 330d i mam takie same objawy to co moze byc tego przyczyna? szukalem takiego zaworu ale nie mam nic takiego :(
  9. Jesli mam zrobiony chip-tuning to czy cisnienie powinno tez byc w tym przedziale 3,8-4?
  10. Ta w baku czy ta kolo filtra?
  11. Zauwazylem wlasnie dzisiaj ze przygazowujac mocno na biegu jalowym, ale tak od 800 obrotow pedal w podloge, wkreca sie na 4tys obrotow odrazu szybko puszczam i juz sobie silnik nie radzi z wolnymi obrotami, tak jak by ktorys z cylindrow przestawal pracowac. Albo i dwa. Zaobserwowalem ze gdzies z okolic powrotu spalin badz z dolotu turbi, to bardzo blisko siebie jest, poszedl dym. Ciezko bylo gazowac i dokladnie patrzec.
  12. Witam, mam problem z autkiem Dziwny przypadek, po pierwszym odpaleniu silnika, nie chodzi tutaj o rano wieczor, czy zimny czy cieply, poprostu gasze i odpalam. Jade chwilke naciskam pedał gazu do konca auto wchodzi max 4k rpm zaczyna sie dusic czkac, ale trzyma caly czas 4k rpm, nie 5k (auto jedzie), odpuszczam pedał 2-3 sek (w tym czasie nawet przy obrotach 1k rpm chodzi nie regularnie) uspokaja sie i juz moge potem wszystko normalnie, czyli ile tylko razy krecic go do odciecia(5k rpm) na jakim chce biegu i sytuacja sie nie powtarza. Potem znow gasze i znow od poczatku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.