Skocz do zawartości

leathal_industry

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 m62b44 1998r.
  • Lokalizacja
    WaWa

Osiągnięcia leathal_industry

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podłączając się pod temat. Zdarzył mi się podobny problem. Z dnia na dzień, po odpaleniu silnika przestało działać wspomaganie. Po ponownym odpaleniu wszytko wróciło do normy. Chwilowa zawieszka, czy układ się sypie?
  2. Tak posiada to złacze w kabinie. Ściagam DISa, może w nim "odnajdzie sie" zapłon. Prześledziłem też ten tamat viewtopic.php?f=48&t=111250, gdzie padła jeszcze możliwość połączenia się poprzez tool32 (jest w pakiecie z inpa), ale nie wiem jaki jest sterownik dla motoru m52. Jeszcze spróbuje wyłączyć antyvir i zaporę jak radzi piwek9. edit... nic nie pomogło. Kto za flaszkę rzuci okiem na to? :wink:
  3. piwek, ale on jest zrobiony, wszystko jak należy. Laptopa Ci nie wyślę żebyś go skonfigurował ;) Ktoś z Wawy pomoże skonfigurować?
  4. Cześć Korzystając z postu viewtopic.php?p=716794#p716794, którego autorem jest roney przerobiłem fejs VAG USB. Jedyna różnica to taka, że fejs z postu jest na układzie FT232BL, a mój na FT232BM. Zainstalowałem INPE i po podłączeniu fejsa do auta nie wykrywa zapłonu. Skonfigurowałem obd (ten plik musiałem utworzyć i umieścić w c:\windows, gdyż nie było go po instalacji) i ediabas podobnie jak w powyższym poście i nic. Jakie wskazówki? Próbuje się połączyć przez obdII z e39 z 98r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.