Skocz do zawartości

givenchy31

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ełk

Osiągnięcia givenchy31

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po wizycie u P. autoelektryka sprawa z moim akumulatorem wygląda tak: W czasie pracy silnika i przy zapalonych światłach ładowanie alternatora wynosi 14.6 -14,7 V ( w/g mechanika to właściwe napięcie) ale... Natychmiast po wyłączeniu silnika i pozostawieniu załączonego samego zapłonu napięcie akumulatora z wartości 12,8V spada w ciągu minuty i tak kolejno 12,7V po chwili 12,6V, 12,5 itd.. do 12,2V kiedy to z sygnałem dźwiękowym zapala się na wyswietlaczu komunikat jak pisałem wcześniej "Niskie napięcie akumulatora" Następnie auto uruchamia się bez problemu a komunikat znika i wszystko jest ok do czasu wyłączenia silnika i pozostawienia auta na włączonym zapłonie czy też włączonym radiu. Kiedy właczone jest radio również po około minucie wyświetla się komunikat "Niskie napiecie akumulatora" i automatycznie radio zostaje wyłączone aby oszczędzać akumulator. Wielkie prawdopodobieństwo że to akumulator ale mój autoelektryk nie posiada testera do akumulatorów AGM a tylko taki w/g niego wskaże włąściwie czy to wina akumulatora że spada napięcie do zbyt niskiej wartości w moim przypadku 12,2V Sami rozumiecie nie chciałbym zakupić akumulatora AGM a to koszt około 700 zł. a okazało by się że to nie wina aku... Może ktoś z forum miał podobny problem??? Dodam, że w moim BMW jest akumulator EXIDE AGM 80Ah 800A a samochód jest z z roku 2010. pozdrawiam
  2. Dobrze ale mogę prosić o informacje jak to zrobić? To wymaga wizyty w serwisie czy mogę sam to wykonać? Proszę o info dla laika..:))
  3. Co z tą adaptacją po zmianie akumulatora na nowy? Jak to rozumieć? Czy wymiana akumulatora wymaga specjalnych czynności? Co nowsze auta to wieksze kombinacje...:)
  4. Ja mam funkcję Auto Start-Stop chyba nieaktywną u siebie bo nic się nie dzieje po zatrzymaniu i postoju. Jeszcze nie zgłębiłem tego tematu. Jest możliwość samodzielnej aktywacji i wyłączenia tej funkcji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Dziękuję za pomoc.
  5. Mam w oryginale EXIDE 80 Ah od nowego. Przy wymianie musi to być aku przystosowane do funkcji AutoStop? Czy może to być standardowy akumulator?
  6. Jaki macie u siebie akumulator w X1??? U mnie jest BMW - EXIDE 80Ah.
  7. Oczywiste, oczywiste!!! Zanim zadałem to pytanie na forum ładowałem akumulator, naturalnie aż tak zielony nie jestem...:))) Po ładowaniu po kilku dniach znowu pojawił się komunikat o niskim napięciu akumulatora. Prawdopodobnie do wymiany. Siedzi jeszcze oryginalny. z 2015 roku.
  8. Taki komunikat pojawia mi się zaraz po wyłączeniu silnika i pozostawieniu np. grającego radia a po chwili cały zapłon automatycznie zostaje wyłączony. Prosze o informację, czy to świadczy o słabym stanie akumulatora? Akumulator ma rok czasu. Nie bardzo wiem co z tym zrobić. Aby mozna było słuchać radia należy pozostawić pracujący silnik to absurd.. pozdrawiam wszystkich
  9. Dzisiaj biorę się do roboty z mechanikiem. Przedstawiłem mu jakim sposobem można odkręcić tą śrubę ale on stwierdził. że z tym blokowaniem koła zamachowego wiertłem to strach, że wiertło pęknie. Jak sadzicie? Gdzie dokładnie jest ten otwór w który należy włozyc to wiertło?
  10. dziękuję za podpowiedzi. Według tego co napisaliście: wrzucam 5 bieg, naciskam na hamulec a druga osoba kręci kluczem z przedłużoną rękojeścią, myślicie, że to pomoże? Mam nadzieję, że tak chociaż jeżeli klucz pneumatyczny do odkręcania kół nie dał rade...:(
  11. Witajcie!! Jestem posiadaczem BMW E46 2.0 Diesel, rok 2000. Proszę was o pomoc bo już nie mam pomysłu i sposobu na odkręcenia koła pasowego na wale korbowym. To takie podwójne koło pasowe wypełnione w środku gumą - (zwane amortyzatorem drgań). Koło jest zamocowane za pomocą śruby na klucz nr. 22. Mechanik próbował blokować to koło podczas odkręcania i nic, kluczem pneumatycznym również nie udało mu sie odkręcić. Śruba jest tak bardzo zapieczona albo potrzeba poprostu sposobu aby ja odkręcić. Jeżeli ktoś z WAS miał taki problem i poradził sobie z nim to będę głęboko wdzięczny za sprawdzoną podpowiedź. z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich givenchy31
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.