Skocz do zawartości

max1975

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 touring, 320d, M47, 136KM, 12.2000r.
  • Lokalizacja
    olsztyn

Osiągnięcia max1975

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odłączenie aku napewno nic nie zaszkodzi. Ja u siebie miałem kiedyś odłączony przez 2 tygodnie. Jestem pewny tego na 100%.
  2. Witam. Twarde węże świadczą o zbyt dużym ciśnieniu w układzie chłodzenia. Czyli jeśli uszczelka została prawidłowo wymieniona zgodnie z rzemiosłem i całą procedurą wymiany, to ja bym niestety obstawiał mikropęknięcie bloku silnika. Przez kanaliki w bloku też krąży płyn. Oczywiście to tylko moja sugestia. Oby nie trafiona.
  3. U mnie też nie leciało strumieniem. Zaczeło lecieć tak sobie, ale leciało. Może zrób tak ze wszystkimi wtryskami. Odkręć je wszystkie i pochechłaj trochę rozrusznikiem aż będziesz widział, że ze wszystkich przewodów leci paliwo. Bardzo wazne oczywiście jest żeby w filtrze było paliwo !
  4. Witam. Dam dobrą radę. Jeśli to panewki, nie zwlekajcie z naprawą. Ja też to miałem. Myślałem, że wtryskiwacz się kończy. A okazało się że to były panewki na 2-gim korbowodzie. Zwlekałem około tygodnia. Jeździłem, jeździłem i co? Pękł wał korbowy. Koszty 2 razy większe niż wymiana panewek i ewentualne szlifowanie wału. W razie jak wam pęknie wał, naprawdę myślcie w kierunku zakupu drugiego silnika. Koszt prawie ten sam, naprawa szybsza, no i zostają części które można wystawić na aukcji. Wesołych świąt.
  5. Witam. Miałem dokładnie to samo. Tylko, że moje auto to 136km i nie CR. W mrozy odpalał ideał, aż do pewnego dnia po pracy. Nie odpalił. Wepchnełem na ogrzewaną halę. Stał dobę. Wsiadam, kręce i nic. Sprawdziłem świece. Były ok. Pomyślałem- pompa padła. Ale żeby się upewnić postanowiłem dostać się do wtryskiwaczy. Odkręciłem nakrętkę od pierwszego wtryskiwacza a ojczulek kręcił rozrusznikiem. Patrzę a po chwili leci paliwo z przewodu wysokiego ciśnienia. Zakręciłem nakrętkę, ojczulek pedał gazu do dechy i kręci a tu brum i laleczka zagrała. Mojej radości nie było końca. Wywnioskowałem, że prawdopodobnie paliwo które mialem w baku było letnie lub jakieś trefne z wodą i na mrozie przyłapało gdzieś w przewodach. Podczas nieudanej próby odpalenia pompa się poprostu zapowietrzyła i po ogrzaniu autka i tak nie mogłem odpalić. Natychmiast udałem się na stację zakupiłem dodatek do ropy i zatankowałem do pełna diesel golda. Pojeździłem trochę żeby się to wszystko wymieszało z tymi starymi resztkami paliwa i do tej pory jest laleczka. Spróbuj odpowietrzyć. Nie dołuj się odrazu że to pompa. Powodzenia !!!
  6. max1975

    Kontrolka zużycia klocków

    Witam. Wymieniłem klocki na przodzie a kontrolka nadal się świeci. Czy ktoś wie dlaczego?
  7. Witam Panowie. Od dłuższego czasu mam problem z parowaniem płynu z chłodnicy. Podczas cotygodniowej kontroli zauważyłem, że ubywa mi płyn. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale mechanicy wykluczyli to. Zacząłem szukać przy chłodnicy. Nie ma żadnych znaków. Nie zostawia plamy pod samochodem. Nie kapie. Tylko jak jest rozgrzany to wieczorem w świetle reflektorów widać jak z grilla wylatuje para. Dziś wymieniłem chłodnicę. Wróciłem z warsztatu wieczorem, samochód rozgrzany, patrzę a tam z grilla dalej leci para. Co jest grane ???
  8. max1975

    Wykaz bezpieczników

    Witam. Jak w temacie, potrzebuję wykazu bezpieczników (w schowku) do mojej BMW e46 320D touring 136KM. Wykaz spod bezpieczników gdzieś mi zaginął. Z góry dzięki.
  9. Jak w temacie, w mojej bmw 320d 136KM kombi 2001r. podczas jazdy sama otwiera się tylna szyba (puszcza ją zamek), i to nie zawsze. Nie ma reguły i żadnej zasady. Poza tym centralny działa bez problemów, wszystko inne też. Może ktoś się spotkał z czymś takim???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.