Skocz do zawartości

MrT

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2000r
  • Lokalizacja
    Rybnik

Osiągnięcia MrT

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wg "Sam naprawiam samochód" do E46 wygląda to następująco: "Podważyć osłonę w miejscu wyłącznika podnośnika szyb za pomocą dwóch małych wkrętaków. Wymontować korbkę do podnoszenia szyby: podważyć osłonę wkrętakiem (jak na zdjęciu) %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img7.imageshack.us/img7/7361/otwieranie.jpg Wykręcić wkręt znajdujący się pod osłoną. Ściągnąć korbkę z osi i zdjąć z podkładką"
  2. Wizyta u tłumikarza odwołana bo przestało stukać. Przez weekend postaram się dobrze rozgrzać cały układ i sprawdze czy będzie dalej hałasować. Tudm a masz jakieś sugestie co do tego rezonansu?
  3. Właśnie mam rezonanse, przy bardzo wolnej jeździe (2bieg, ok. 1000 obr/min, tyle że auto samo ciągnie), i stąd właśnie moje podejrzenie, że poduszki się powoli kończą. W czwartek planuje odwiedzić tłumikarza, który to robił, zobaczymy co zdziałają. Pod autem byłem ze 4 razy i zawsze wydaje mi się, że to drugi kat stuka.
  4. Witam, mam następujący problem związany z układem wydechowym. Po nagrzaniu silnika (wskazówka co najmniej 3-4 mm na lewo od pionu), zaczyna coś stukać w układzie wydechowym. Stukanie występuje tylko na wolnych obrotach, nawet niewielka przegazówka likwiduje problem. Na kanale, wspólnie z mechanikiem ustaliliśmy, że stuka katalizator. Ale.... zawsze jakieś ale :( Czytając różne posty nawet te, luźno związane z tematem wydechu trafiłem na niekończącą się epopeję walki kolegów forumowiczów z szarpnięciem tego silnika przy gaszeniu (notabene, problem występuje i u mnie, ale na razie nie jest specjalnie irytujący) - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=100711&postdays=0&postorder=asc&start=0 . Jednym z pierwszych kroków osób walczących z problem była wymiana poduszek pod silnikiem i skrzynią. Problemu to nie rozwiązało, ale drgania w trakcie pracy silnika wyrazie się zmniejszyły. W związku z tym zastanawiam się, co jeśli faktycznie stuka katalizator, ale przyczyna stukania leży gdzie indziej (np. w poduszkach), i po wymianie kata problem nie zniknie (albo zniknie na krótko). Z drugie strony, gdyby z katem wszystko było ok, to nawet gdyby przenosiły się jakieś drgania z silnika, to raczej by nie stukał... chyba. Problem zaczął się po wymianie łącznika elastycznego. Czy możliwe żeby łącznik był wadliwy, albo tłumikarz spaprał robę i uszkodził kat? Zabieg wymiany przeprowadziłem w renomowanym warsztacie zajmującym się układami wydechowymi. Macie jakieś sugestie, co mogłoby powodować takie drgania i w rezultacie stuki kata?
  5. Teraz już pewnie za późno, ale może innym użytkownikom się przyda. Wg książki "Sam naprawiam samochód" do E46, żeby wymienić żarówkę w reflektorze przeciwmgłowym należy go zdemontować, podważając z boku od wkrętakiem (od strony grilla, nie krawędzi auta). Później wyjąć lampę, odłączyć kable, a później "wcisnąć uszkodzoną żarówkę w oprawę, obrócić w lewo, aż zostanie zwolniona i wyjąć żarówkę". Montaż w odwrotnej kolejności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.