Skocz do zawartości

someones

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O someones

  • Urodziny 16.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 330i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia someones

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. poradziłeś sobie ?
  2. bleumannis - odłączałeś akumulator zdejmując boczki AIRBAGu czy nie ma takiej potrzeby ?
  3. Mam ten sam problem, często się włącza i wkurza. Chyba zajadę do BMW :(
  4. Panowie, czytajcie od początku posty. Po pierwsze 8 tysięcy to kompletny koszt całości, włącznie z wymianą oleju, który poleciał na zewnątrz. Po drugie nie regenerowałem tylko wstawiłem nową. Po trzecie to nie Garrett tylko Mithubishi była w moim modelu, troszkę mocniejszą wstawiali na początku e90 (chociaż wszyscy myślelli że to Garrett) Tak naprawdę to nie poszła turbina, tylko strzelił zawór doprawadzający olej do turbiny. Idąc dalej, niesmarowana turbina się zatarła. Aby nowe turbo miało gwarancję należy kompletnie wymienić olej, wszystkie filtry i dokupić komplet montażowy do turbiny -- rurki, uszczelki itp. Nie polecano mi regenerować zatartej turbiny, prędzej czy później wróciłbym niezadowolony. Choć nie przeczę, że w niektórych przypadkach ma to swój sens.
  5. jaki kolor dymu lecial z wydechu przy tej awarii? niebieskawy? czuleś zapach spalonego oleju? dokładnie tak
  6. jaki kolor dymu lecial z wydechu przy tej awarii? niebieskawy? czuleś zapach spalonego oleju? dokładnie tak
  7. Fabian, będzie dobrze ! czy wiesz może jaka to turbina ? w 2005 montowano mitsubishi i gareta .
  8. No to i ja się przywitam - dzień dobry ! od prawie pół roku jestem posiadaczem 320d e90. Dopiero wczoraj dotarłem w owe miejsce. Do miłego, Rafał
  9. i ja się przyłączam i też tylko lewa strona :?
  10. jak będziesz miał 5 letni lakier na błotnikach a nowy drzwiach to zawsze będzie widać, oddaj do ASO, popieram przedmówcę, podejrzewam, że obok elementy też pomalują, przynajmniej zacieniują
  11. zasady głaskania turbiny już znamy, ale nie ma co panikować, jak ma paść to i przy wolnej jeździe padnie. Pocieszające tylko , że udało mi się dotrzeć do odpowiedniego warsztatu, w ASO chcieli 16 tysięcy złotych :(
  12. a gdzie oddajesz do lakierni ? kolor to dobiorą, tylko raczej jak pomalujesz same drzwi to i tak będzie w słońcu widać różnicę, musisz pociągnąć reszte boków, aby docieniować
  13. no więc tak... jechałem i 170 km przed garażem zacząłem wyprzedzać dwa tiry. Redukcja z 6 na 5, puszczam sprzęgło i wycie spod maski silnika. Maksymalna prędkość to 80 km na godzinę. niecałe 70km przed domem zapliła się żółta konewka, jak dojechałem pod dom to mega kopcenie w tłumika pełno dymu i prawie suchy bagnet. w serwisie stwierdzili ze zapchał się układ z jakimś siteczkiem doprowadzający smarowanie turbiny, turbina wyła wyła a po 5 minutach totalnie stanęła. Nie wiem o jakie siteczko chodzi ale u Osowieckiego w Warszawie dowiedziałem sie, że dobrze je raz na jakiś czas przeczyścić/wymienić, w autoryzowanym serwisie powiedzieli, że tego się nie wymienia/nie czyści. już 60 tysięcy zrobiłem na programie, aktualny przebieg 140 000km. Jednak mechanicy powiedzieli, że to nie to było przyczyną. Jakiegoś mam pecha do aut chyba ;)
  14. no i jak , masz już dniagnozę, ja miałem to samo na trasie, niestety padła turbina
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.