
sebiii
Zarejestrowani-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
było: e46 318i, e36 316i, e39 540ia
obecnie: e46 318i -
Lokalizacja
LKR
-
Zawód
Własna działalność
Osiągnięcia sebiii
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
Mozesz kupic, jesli masz około 15-20 tys zł na pakiet startowy. Bo zapewne tyle bedzie kosztowało doprowadzenie tego auta do przyzwoitego stanu. Kupic takiego gniota można za grosze, eksploatowac i naprawiac... o to już jest wyzwanie dla na prawdę zamoznych ludzi. Zobacz na początek ile kosztuja 4 opony 19 cali, bo te które są na tym aucie nadają się do śmieci... 4 NOWE dobre opony 19 cali. Przeciez chyba nie ma sensu 300-konnym autem jezdzic na używanych oponach.... używki można sobie zakładać do Matiza, a nie do 300-konnego tylonapędowca. Wiem kolego dzięki. Moja e39 na nowych oponkach jeździła i nic nie zastąpi czy do motocykla czy do auta opon nowych. Pozdrowionka i dzięki za pomoc :cool2:
-
cześć Poproszę o info odnośnie auta jak w tytule. Będę ją oglądał na żywo około środy więc wszelkie sugestie zanim ja zobaczę są mile widziane. Pozdr http://otomoto.pl/bmw-540-540-gaz-m-pakiet-C29950759.html http://otomoto.pl/bmw-540-m-pakiet-gaz-rarytas-kola-19-C30080175.html Sory :) za to są już dwa
-
e39 540 lpg
sebiii opublikował(a) temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Poproszę o ocenę, pomoc osób, które coś wiedzą o autach jak w tytule. Miałem już takie auto z gazem i mniej więcej wiem na co zwracać uwagę. Nie mniej poproszę o wszelką pomoc w i informacje. http://moto.allegro.pl/bmw-e39-540i-m-pakiet-zamiana-3020362054.html http://moto.allegro.pl/bmw-540i-touring-manual-lpg-e39-3001671784.html viewtopic.php?f=44&t=72889 -
Dzięki Panowie. pozdrowionka :cool2:
-
Kurde Panowie zrobiłem jak mówiliście i jest tak, że jak przekręcę na 2 pozycję kluczyk to jak mam na 1 to mogę wtedy przełączać lewym przyciskiem na następne do 21. Ale jak poczekam dłużej to przeskakuje mi z 1 na 1.0 i wtedy jak klikam to leci do 1.7 i z powrotem od 1.0. Reasumując czaję jak się przełącza. Jak kliknę na 2 to czekając chwilę przeskakuje automatycznie na 2.0 i wtedy jak nacisnę raz lewy przycisk to ma test zegarów ( mam kilka spalonych lampek od światel... ). Nie mogę za to zrobić innych testów bo jak dolatuję do 7 to chwilę czekam i mi się wyłącza test kodów i wraca godzina z przebiegiem. Kombinowałem na 1o sposobów ( odpalałem, wyłączałem zapłon, od nowa nawet prawy i nic... ). Pomocy jak po kolei jak na oślej łączce zrobić pozostałe testy łącznie (najważniejszy dla mnie ) z testem 7 czy tam 7.0 na temp.silnika??????????????????????
-
Jutro sprawdzę kolego K3m0T1989. Mam nadzieję, że masz rację. Pozdro :cool2:
-
Mam pytanko. Jak robię test zegarów w E46 318i 45 tydzień produkcji 1999 rok to tylko od 1.0 do 1.7 a później idzie od nowa. Jak przejść do następnych testów?
-
Dobra to ja napiszę jak zlikwidowałem telepanie autem przy hamowaniu :norty: ( odczuwalne było przy hamowaniu z prędkości ponad 80 km/h ) Problemem okazało się mocowanie - prawego zacisku hamulcowego.... śruba na dole była dokręcona a za to górna nie :mad2: . Dokręciłem, przeczyściłem przy okazji zaciski z obu stron i nie telepie!!! :cool2:
-
łoooooooo to się temat rozwinął :cool2:
-
Tak się złożyło,że moje obecne bmw 523(mam nadzieje,że już niedługo moje) to auto z najmniejszym silnikiem jakie mam od niepamiętnych czasów i mam porównanie z większymi silnikami.Przed bmką miałem S8 po lifcie,sama benzyna 4.2 (bez lpg) paliła mi 20,5 ltr po mieście(nalane do pełna,po przejechaniu 100km dolewane do pełna),trasa 150-160,11-12ltr,wcześnie miałem A8 przed liftem,też sama benzyna,paliła 19ltr po mieście,trasa 150-160- 10-11ltr,więc spalanie w mieście spoooro się rózni,ale wiadomo to bmw :lol:czyli prawie nic nie pali,ale za to jak jedzie :wink: A jakbym miał kupić auto z takim silnikiem i jeżdzić jak ktoś tam wcześniej pisał, jeżdzić beż klimy i muskając gaz,tylko żeby jak najmniej spalić to bym miał to gdzieś,co nie znaczy,że ja jeżdziłem jak szalony. Ile zrobiłeś tyś. km w ubiegłym roku? Ja jeżdżę sporo ( zależy dla kogo bo dla mnie to dużo a kierowcą zawodowym nie jestem.... ) z racji działalności gospodarczej jaką prowadzę ( 45 tyś. km do 50 tyś. km w ubiegłym roku ) więc tak jak pisałem... albo wyrażę się inaczej auto jest użytkowane w pełnym zakresie obrotów silnika na ok. 80% do 90% trasa i 10% do 20% miasto a moje spalanie to 14 - 15 lpg. Z drugiej strony porównanie do S8 czy A8, które z tymi silnikami były na Torsenie nie bardzo idzie w parze z racji wspomnianego quattro czyli zwiększonymi oporami toczenia ( stratami na wyjściu z wału korbowego silnika ) spowodowanymi napędem na obie osie co się przyczynia na zwiększone spalanie-ale to raczej jasne :idea: . Co do klimy to ... zauważyłem, że auto pali bardzo podobnie. Mi w zimie i w lecie pali to samo. W lecie zawyża klima w w zimie temperatura i śnieg robi swoje. Swoją drogą S8 z takim silnikiem, napędem quattro i manualem to fajna bryka :cool2: .
-
Panowie..... jeśli ja bym nie miał v8 czy to 4.4 czy 3.5 to bym się nie odzywał, że mało pali jak na taką pojemność.... bo moje np. 523 czy inny mniejszy silnik pali prawie to samo :duh: ......... a gadanie o tym, ze jak pytasz ile pali to Cię nie stać mnie rozwala :mad2: :duh: :nienie: . Ch.. Cię kolego obchodzi czy kogoś stać czy nie. Jak nie masz niczego mądrego do napisania na pytanie zadane w temacie-- to nic nie pisz. Ja mam 4.4 i powiem Ci kolego z autopsji, że na moją jazdę czyli 80% trasa 20% miasto pali mi 14-15 litrów GAZU i to powiedzmy na jazdę z CB radiem czyli nieprzepisowo....... Jak bym jeździł z butem w podłodze cały czas po mieście z klimą to by pewnie zjadła 30. Ale po co kręcić wysoko tak duży silnik z tak dużym momentem obrotowym. Miałem 2 lata temu e36 316i Touring z lpg II generacja i jak bym nie jeździł paliła mi 12 lpg. Nie muszę dodawać, że aby to jechało na 1 czy 2 kręciłem prawie do odcinki... stąd pewnie spalanie...... Tyle w temacie. .... a no tak... i mam automat jak widać.
-
Różnica jest taka kolego, że jak silnik jest w pełni rozgrzany to jak mam 16 stopni na klimatroniu to wali zimnem jak cholera a jak dodam pół stopnia to daje gorąco...... robiłem różne kombinacje zanim tu napisałem :cool2: