Skocz do zawartości

codexone

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia codexone

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. codexone

    JAKI OLEJ DO BMW E39 3.0 D

    Ja od początku leję tylko jeden i ten sam olej MOBIL 1 OW40 TD (z czerwonym napisem Turbo diesel), olej wymieniam co 30-35.000km , silnik nigdy nie brał i nie bierze nawet 1ml oleju, obecnie mam przejechane 240.000km , ale jeżdżę tylko w długie trasy, po mieście wcale. Dla mnie jest to najlepszy olej jaki używałem, o Castrolu słyszałem tyle negatywnych opinii z serwisu (co prawda Hondy),że nie odważę się go nigdy zalać. Pozdrawiam
  2. U mnie podobny problem, pas muszę " podawać" po kawałku żeby się zwinął ,ale wczoraj kolega z VW powiedział mi że stosuje się jakiś specjalny preparat w sprayu który powoduje lepszy poślizg pasów i że podobno wynika to z zabrudzenia po latach użytkowania. Nie wiem gdzie ten preparat kupić bo oni używają tego w fabryce i nie jest na sprzedaż. Pozdrawiam
  3. Ciekawa sprawa ale nie wiem czy ładując akumulator samochodowy prądem 350Am bardziej mu się pomoże czy zaszkodzi, może ktoś wie? W tym przypadku jest chyba tak jak z bateriami w tel.komórkowych i nie odpowiednia ładowarka może znacznie zmniejszyć trwałość baterii. Poza tym troszkę to duże i widoku przez tylną szybę już by nie było. Jako zabezpieczenie przy niepewnym akumulatorze fajna sprawa.
  4. Dzięki Solaris właśnie to miałem na myśli, dzwoniłem przed chwilą do sklepu Centry i powiedzieli że max. pobór przy wyłączonym silniku to 0,6A ale to chyba stanowczo za dużo
  5. codexone

    530d 270tys. czy warto?

    Szczere słowa , nie wiem skąd się ta głupota u Polaków wzięła ale dla nich auto z przebiegiem powyżej 200tkm to złom , wolą kupić 10letniego klekota najlepiej "łopla" bez książki serwisowej , malowanego z 4 stron , z wyplakowanym wnętrzem i silnikiem bo ma 130.000km i później sami wierzą w to ,że sprzedający zgubił książkę i że przebieg musi być oryginalny bo przecież tak ładnie wygląda (na pierwszy rzut oka niestety). Niestety prawie nikt nie zadaje sobie trudu podjechania choćby na chwile do serwisu lub choćby stacji diagnostycznej. Prawda jest taka ,że dopóki nie będzie wprowadzonej odpowiedzialności karnej za kręcenie liczników nic się nie zmieni, handlarz który ma komis i sprzedaje kręcone auta powinien mieć dożywotni zakaz prowadzenia biznesu w tej branży + np. kara 20.000zł. Jeszcze co do powyższego postu, ja swojej Beemki nawet nie próbuję wystawiać ,wiem że te roczniki chodzą już za 35.000 a ja ze swoim przebiegiem 240.000 mogę za nią dostać co najwyżej 30.000zł co jest kwotą śmieszną przy tym stanie auta w porównaniu z innymi "igłami". Poniżej link do ogłoszenia z BMW 530D 2000rok z przebiegiem 562.000km daje sobie obciąć lewe jajo że w ciągu tygodnia trafi do Polski i z "5" na liczniku zrobi się "1". http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=96181453&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=8001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&minMileage=150000&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
  6. Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź, jeszcze pytanie odnośnie zmierzenia poboru prądu , czy ma znaczenie którą końcówką od miernika tzn. "+" czy "masą" podłączam się pod minus na akumulatorze ,a którą pod klemę? I jakiego poboru prądu mogę się spodziewać bo ten miernik to naprawdę straszne badziewie i napewno ma minimalny zakres dla A. Aha i jeszcze jedno pytanie, czy akumulator w E39 530TD 2002rok, ładuje się od samego początku tzn. na wolnych obrotach czy dopiero od jakiegoś zakresu , jeżdżę tylko w trasy i tak jak już wcześniej pisałem cały czas w zakresie obrotów 1500-1800 może to jest przyczyną że aku jest niedoładowany?
  7. OK rozumiem że lepiej kupić większy akumulator niż jest przewidziany niż mniejszy.
  8. U mnie podobny problem ale już się przyzwyczaiłem:) Kupiłem tarcze ATE i po kilku tysiącach się skrzywiły, co ciekawe kiedy ruszam autem i nie hamuję zbyt mocno tzn. na trasie mogę przejechać kilkaset km i jest ok j,ak tylko mocniej zahamuje 2 razy tarcze się nagrzewają i wyginają. Niestety ale chyba tylko oryginalne tarcze sprawdzają się w tym modelu. Ja swoje tarcze przetłaczałem już 3 razy, teraz na wiosnę przetłoczę 4 i ostatni, bo wymiar jest już prawie graniczny. Dodam że zawieszenie mam sprawne.
  9. Dobrze , powiedz jak to się ma do mojego przypadku, alternator 90A a akumulator 100Ah Czy np. alternatorem 50A można naładować akumulator 100Ah (czy będzie na nim 12V)?
  10. hmmm już teraz sam nie wiem ,ale nawet jeśli mam alternator 90Ah a akumulator 100Ah , to przecież do tych 90Ah teoretycznie powinien się naładować a to w zupełności wystarczy, no nic zobaczymy co się jutro okaże,może mam jednak jakiegoś "złodzieja" prądu . Pozdrawiam idę spać
  11. Nie no bez przesady 70Ah to ma mój ojciec w Carismie 1,9Did :) ale czy 5 albo 10Ah miałoby znaczenie ? chyba nie
  12. Sprawdziłem przed chwilą jeszcze raz i moja instrukcja obsługi tego auta podaje że powinien być 95Ah teraz kupiłem 100Ah. Czy to może mieć jakieś znaczenie, pytałem w sklepie i mówili że nie ma problemu, poza tym jeżdże tylko na długich trasach więc o niedoładowaniu chyba nie ma mowy.
  13. 13V przy wyłączonym silniku?
  14. Obawiam się że miernikiem z OBi za 40zł nie zmierzę prądu ładowania :) Mam dokładnie taki miernik za 16złotych kupiony w Selgrosie i jutro tak jak powiedziałem zmierzę napięcie ładowania, niestety prądu się nie odważę chyba że mi ktoś powie jak to zrobić ? Mam jeszcze pytanie jakie powinno być napięcie spoczynkowe ,napięcie ładowania przy odpalonym silniku , przy odpalonym i włączonych xenonach i ogrzewaniu i przy obrotach około 1800 z góry dzięki
  15. Klemy sprawdzałem sam je przykręcałem , niestety nie mam możliwości zmierzyć prądu ładowania , mam tylko zwykły miernik , myślę że akumulator jest walnięty , od początku dziwiła mnie jego cena 330zł jednak był nowy z 2008 roku kupiony w sklepie centry, gwarancję na szczęście mam. Czy jest możliwość że coś innego jest zepsute ,ewentualnie co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.