Skocz do zawartości

Tommec

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 2,5 '89
  • Lokalizacja
    Błonie

Osiągnięcia Tommec

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jest to czujnik temperatury wnętrza. Jak go odłączę to ogrzewania działa cały czas na max.
  2. Tommec

    Czy da sie wyjac soczewki

    Nie trzeba rozklejać lampy, aby wyjąć soczewkę wraz z całym stelażem. Od tyłu lampy są trzy śruby, którymi jest to przykręcone do klosza. Można to odkręcić bez wyciągania reflektora z auta. Reszta tak jak napisał zerosuper. Nie ma sensu robić innej rzeźby.
  3. A czy te nowe to oryginał Bosch lub Hella ? Bo jeśli zamienniki, to nawet nowe dobrze świecić niestety nie będą.
  4. Witam. Proszę o rozkodowanie auta o numerze VIN: WBAHB11030BB22521 Dziękuję.
  5. Na tym zdjęciu jest na pewno kolektor od m20b25 (czyli 2,5 l). Zobacz kolor wtyczek od wtrysków - niebieski jest od b25, a biały od b20. Dodatkowo na uszczelce pod głowicą (od strony chłodnicy, przy kopułce) powinno być napisane 2.0 lub 2.5
  6. Wg katalogu do wszystkich E34 525 jest ten sam wymiar łożyska. W większych silnikach i w touringu były wymiary 42x80x42.
  7. Z wybijaniem może nie być łatwo, raczej prasa. Jest tam łożysko kulkowe dwurzędowe zakryte, wymiary: 37x74x45.
  8. Ciśnienie jest po około 11 atm. - czyli jest w normie i co najważniejsze dość równe.
  9. Tommec

    Wyciek z Mostu

    W moście są uszczelniacze (simmeringi). Po jednym przy półosiach (te można wymienić bez wyciągania mostu z auta). Wystarczy odkręcić półosie, a później flansze i w nich są uszczelnienia. Natomiast na wałku atakującym (od strony wału napędowego) jest jeszcze jeden, ale tu niestety trzeba już dyferek wyjąć.
  10. Zakładałem kompletną inną listwę z wtryskami i było bez zmian. Jeszcze raz ustawiłem zawory i udrożniłem przewód powrotny paliwa. Nie ma już czarnego dymu na wysokich obrotach i płynniejsze jest przejście z niskich obrotów. Wolne nadal fatalne i okrutnie śmierdzące. Grzałka sondy ma zasilanie także po nagrzaniu silnika ?
  11. Jeśli zdejmę przewód podciśnieniowy z regulatora ciśnienia na listwie, to nie widać różnicy w pracy silnika. Zresztą jeśli silnik pracuje bezbłędnie w całym zakresie obrotów (aż do odcinki), a kuleje tylko na wolnych, to czy może tu mieć znaczenie ciśnienie paliwa ?
  12. U mnie po odpięciu przepływki nie ma wogóle wolnych obrotów, a na wysokie wkręca się bardzo opornie. Założyłem inna przepływkę, na pewno sprawną, zresetowałem kompa. Zimny silnik działa dopiero od 2000 obr, a ciepły ma około 600-650 i chodzi jak traktor ( wrrr wrrr wrrr), przy czym buja całą karoserią. Ręce już opadają.... :cry:
  13. Wtryskiwacze nie robią idealnej mgły, ale na pewno nie leja (zresztą też były zakładane inne). CO2 jest w normie, za to wodorotlenki przekraczają normę 3 - 4 razy. Diagnosta stwierdził, że to przez źle spaloną mieszankę. Pewnie ma rację, bo skoro paliwa jest za dużo, to się niewłaściwie spala.
  14. Tak jak pisałem wcześniej, sterownik był już podmieniany. Zresztą wszystko już wymieniałem oprócz właśnie przepływki. Będę miał taką możliwość niedługo i wtedy może się coś okaże. Przewody posprawdzam, przepustnica kompletna była podmieniana, a wtrysku rozruchowego w motronicu 1.3 nie ma. Pzdr.
  15. Czujnik temp płynu chłodzącego już jest nowy, a efektu brak :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.