Skocz do zawartości

ryberfisch

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    poznań

Osiągnięcia ryberfisch

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. odkrecil tlumik i od dolu doszedl. No na tej kulce, ktora normalnie ma w sobie luz i sluzy do tego, zeby nie przenosic drgan na lewarek. Z racji tego ze jest teraz zrobione "na sztywno" chodzi w miare ok, tylko lata jak w 20letnim aucie
  2. Witam Mam problem i prosze o rade. W mojej e 46 320d 136k. Otoz problem dotyczy skrzyni biegow, a raczej lewarka. Biegi wchodza lekko, ale sa na gajdze straszne luzy np. gdy wlacze na 3 i bieg jest wbity gajga moge sobie ruszac na boki, nie stoi sztywno tak jak powinna. Auto bylo u mechanika i teraz mam zrobione na sztywno ( biegi maja duzy mniejszy skok, przyjemniej sie zmieni ale z racji tego ze jest skrecone na kulce drgania od silnika przenosi mi na lewarek). Mech twierdzi ze tylko tak to idzie zrobic. Mnie to nie zadowala. Czy ktos z was mial podobny problem??co trzeba wymienic zeby bylo normalnie tzn., zeby skoki biegow byly krotkie a nie jak w tirze ja trzeba mieszac i zeby nie trzeslo gajga .... prosze o pomoc
  3. na castrolu. zmieniany byl jakies 5tys temu
  4. dodam ze poziom oleju jest w normie
  5. Witam mam pytanie. w mojej 320d na zimnym silniku przkrecam kluczyk, do pozycji katrolek, nagrzewam swiece i po odpaleniu czerwona katrolka od oleju pali sie przez jakies 2/3s. na cieplym silniku gasnie od razu po przekreceniu. czy to normalne? czy np pompa oleju sie nie konczy? prosze o pomoc drodzy forumowicze
  6. tylko ze ja mam caly chromowany gril. a ty kolego nie pisz juz najlepiej nic w tym temacie bo zamiast doradzic pierdolisz jakies herezje
  7. Kolega Zielo ma absolutna racje! to wszystko jest wedlug uznania!! dzieki za poparcie
  8. kolego, o gustach sie nie dyskutuje, jednym sie podoba shadow, innym chrom, mi shadow nie pasuje, nie zasmiecaj mi postu swoimi chorymi uwagami
  9. albo ewentualnie czy ktos nie chcialby odsprzedac chromowanych
  10. Witam Czy nikt z Was szanowni forumowicze nie zechcialby zamienic sie na listwy w e46 sedan z chromu na ciemne? moje shadow sa w idealnym stanie. prosze o odp
  11. naprawde nie duzo roboty, efekt super. pozdrawiam
  12. generalnie jak bylem z nia na komputerze jakis czas temu wyskoczyl 1 blad, tyczyl sie on "podgrzewania 1 stopnia" czy cos takiego, mozliwe ze tyczy sie tego podgrzewacza?? a co to jest dokladnie, gdzie to sie znajduje??
  13. No niby niski koszt, ale w moja bunie przez 3 miesiace wlozylem 2000tys zlotych (wymienilem wszystkie gumy, 2 wahacze poszly do regeneracji, maglownica byla zajechana, nowe tarcze klocki z przodu, termostat, a jeszcze mam cale hamulce z tylu do zrobienia i sprzeglo sie konczy wiec kazdy grosz sie teraz liczy):) Powoli juz trace sily na to auto...
  14. Witam Mam pytanie otoz, moja e 46 2,0d ciezko odpala na mrozie. 2 dni temu naprawiany byl rozrusznik, wymiana szczotek i tulei. Auto wczesniej czasem wogole nie palilo podobno zawieszal sie rozrusznik. Teraz odpala ale dzis przy -5C musial z 4 razy przekrecic zanim odpalil. Akumulator jest nowy. Prosze o porade co zrobic, (mysle ze moga to byc swiece ???????????) 2 problem to dogrzanie auta, wymienilem termostat gdyz nie osiagal temp nominalnej, faktycznie byly ulamane zaczepy na termostacie, teraz dochodzi do temp nominalnej (stoi pionowo na wyswietlaczu) ale dopiero po 15km. Na trasie rowniez jak juz sie dogrzeje stoi pionowo i nie opada, wiec raczej wykluczam termostat, tymbardziej ze jest nowy z ASO. Prosze was bardzo o porade. Pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.