Skocz do zawartości

undertop

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Hamburg, Kalety

Osiągnięcia undertop

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdz okablowanie w drzwiach. Normalnie, jak masz otwarte drzwi to autem nie ruszysz.
  2. Daj mi twoj email na PW to ci wysle Schemat.
  3. Dzieki Nerwus za Interface. Chodzi jak jak zloto.
  4. Pod ZKE. Nie pod centralke alarmu. Masz na schemacie. Jeszcze raz : http://home.arcor.de/promexx/ffb_einbau.htm
  5. Podpioles pod centralke czy pod ZKE??
  6. Ktos cos popapral z podlaczeniem kabli. Odlacz centralke, i zlacz wszystkie kable po kolorach jak byly orginalnie. Sprawdz czy chodzi zamykanie z kluczyka.
  7. Dobre pytanie. Ale prawdopodobnie ma. Najlepiej sprawdzic na miejscu w samochodzie.Te wypasione maja najczesciej pelne okablowanie, i nie ma problemu z dokladkami poszczegulnych modulow. Ja tylko raz widzialem e36 co mialo doslownie wszystko co BMW stworzylo. Wlacznie z Navi (podobna jak w starym W210 APS IV). http://images28.fotosik.pl/310/08527e312940589f.jpg
  8. cholera, sprzedali ci auto bez glosnikow w drzwiach??? :lol: :lol: :cool2:
  9. Podlaczyles jak ci napisalem? I napisalem pod Pin 13 a nie kabel bo tam go nie ma. Trzeba sprawdzic czy dziala jak pisalem wczesniej. Jak bedzie dzialac to mozna dalej myslec. Temat programowania byl na linku co wczesniej pisalem. Bym zapomnial, ten schemat jest do ZKE a nie do twojej centralki.
  10. Idzie wszystko zrobic. Jak chcesz zalozyc 16 z nachyleniem do przodu to musisz wyciac takie otwory w orginalnych oslonach jak ksztalt adapterow ktore sobie zrobisz z mdf. Inaczej ci nie beda pasowac. A jak masz czas i ochote to zrob odrazu nowe oslony z wlokna szklanego i oklej sztuczna skora. Bedzie jak orginal.
  11. Mowa jest o normalnym przkazniku samochodowym. Jeśli potrzebujesz + to z jednej strony styku zwiernego przekaźnika podajesz + a drugą stronę tego styku podłączasz tam gdzie potrzebujesz +. Do cewki przekaźnika podłączasz z jeden strony + a z drugiej minus ten który wychodzi ze sterowania domykaniem (ten który jest minusem a ma być plusem). Nie wiem czy jasno opisałem. Na przekaźniku jest schemat. 85 - sygnal minus z centralki 86 - plus + 30 - plus + 87 - wyjście +
  12. Z kolorami kabli to jest roznie. Raz sie zgadzajo a raz nie. Ja bym podpia ten Twoj Alarm z powrotem. Zamkna drzwi od srodka siedzac po stronie pasazera. Na ZKE Pin 13 dal krotki impuls z plusa i czekal czy sie Auto zamknie i Alarm zaaktywuje i na Pin 4 otwieranie. Tak mam w mojej E36 zrobione. We wszystkich centralkach do ZV masz zawsze dodatkowy kanal sterowania. W lepszych bezposrednio a w tych tanszych przez dodatkowy przekaznik. Opis instalacji jest zawsze przy centralkach.
  13. Pin 13 to komfortowe zamykanie. Sterowanie +
  14. Zobacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=324444 http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=4866989&highlight=#4866989 Moze wystarczy wymienic baterie w pilocie. Bateria ma 12V. Podlanczanie innego modulu do tego jest nieoplacalne. Taniej bedzie nowy Alarm z pilotem ( sa na Allegro i w Ebay, wyglad pilota jak z E46). I jak masz imobilizer to sobie pluskwe przelozysz do nowego klucza. Schematy alarmow do wszystkich E36 masz w "BentleyBMW-E36ServiceManual.pdf"
  15. Zrobilem ci to na pdf. Gdzie ci to wyslac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.