Skocz do zawartości

michurra V8

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia michurra V8

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. siemanko,miałem wyciek ktory zauwazyłem dopiero podczas przegladania pod maska wszytkiego co z układem chłodenia ma wspolnego, i podczas dodawania gazu zauwazyłem ze wyciakał mi płyn przez dziurawy waz pod opaska zaciskawa-wytarł sie po prostu, a dryga nieszczelnosc to była w pokrywie termostatu w takim miejscu ze w zyciu bym nie zobaczył gołym okiem gdyby silnik nie dostał obrotow, było mikro pekniecie miedzy zeberkiem a reszta obudowy termostatu, a ze plyn zaraz wyparowywał , wiec nie widziałem gdzie to było, wiec dałem mu troszke obrotow i sie pojawiła strozka płynu., moze zobacz czy ci ta pokrywa nie pekła i czy pod opaskami nie masz dziur na wezach, pozdrawiam, jak cos to za obudowe zaplaciłem 90 zł ,nowa i oryginalna.pozdra
  2. najpierw sprawdze stan silnika, i ile ma syfu w nim, ile nagaru itp, itd, a potem zobacze czy warto ,czy nie wlewac syntetyk, dzieki wielkie chłopaki za info.pozdra dla wszytkich i browarek :D
  3. moze jednak czeka mnie remont głowic, bo troche mi puka jak odpalam w gorze silnika, moze uszczelniacze juz sa zuzyte.zawsze przed jazda rozgrzewam auto do momentu az przejdzie kreska od wody poza niebieskie pole, nie wstawiam mu dopoki sie nie nagrzeje do optymalnej temp.A moze jednak jest juz czas na niego??jezeli chodzi o moc to zadnego osłabienia nie czuje, zawsze przyspiesza tak samo.Nawet brałem sie z E46 3litry, 231ps i go wziałem spod swiateł, fakt ze było mokro, ale to pewnie zasługa szpery, bo z tego co słyszałem to kazda 7er ma ją.nie wiem juz sam co jest grane z tym braniem oleju ;/ .ponoc 7 jak mi powiedzieli mechanicy ktorzy sie zajmuja tylko bmkami mowili ze stan oleju ma byc na styk z gorna kreska na bagnecie, tak tez robiłem.a w/g instrukcji obsługi ma prawo wziasc litr oleju na 1000 km.sam juz zgłupiałem :evil:
  4. moze powinienes zaczac od kabli i swciec i przedewszytkim cewek,, moze tu lezy problem??,posprawdzaj filtry powietrza i paliwa. byc moze masz cos z zaworami. bierze ci olej??, moze nagar sie osadził na nich i nie domykaja sie szczelnie, co zakloca prace silnika, zacznij od tych podstawowych czynnosci ktore kosztuja najmniej, jesli nic z tego nie pomoze, to wtedy trzeba dłubac głebiej.
  5. jezdze na Castrolu Magnatec 10w40.słyszałem ze to dobry olej, ale ile w tym prawdy ze w pierwszych sekundach zaczyna chronic silnik to nie wiem, reklama to reklama, ale jak to jest to nikt nie wie heh,ale chyba przy nim zostane, albo zmienie na mobila połsyntetyk, moze bedzie lepszy
  6. wielkie dzieki za rade , masz racje- poki nic sie nie dzieje to lepiej sobie dac spokoj z tymi zmianami, bo jeszcze gorzej narobie :mad2: . i dopiero popłyne :D .Jezdze na Manatecu 10w40 wiec to chyba dobry olej.dzieki jeszcze raz za pomoc.
  7. mam 740i z przebiegiem koło 235 tys km.troche oleju mi troche bierze, cos koło litra na 4 tys km, i słychac chyba hydropopychacze na zimnym. czy jest mozliwosc zmainy oleju z połsyntetycznego na pełny syntetyk?beda jakies szkody czy moze wiecej zalet.duzo ludzi ma odmienne zdanie na ten temat, a mi sie szykuje juz wymiana oleju i chciałbym sie dowiedziec konkretnie.a moze ktos juz robił taka wymiane?z gory dzieki za odpowiedzi.
  8. ta najnowsza siodema mi sie nie podoba, jest toporna, bez gracji, sprawia wrazenie ocezałej, e38 wyglada bardziej sportowo i elegancko sie prezentuje, ma ładna smukła linie i wszystko jest dopasowane.W tej nowej 7er klapa z tyłu sprawia wrazenie narzuconej na siłe, jakby nie mogła byc ,,spokojniej " zakonczona. zreszta jak i wnajnowszej ,,S" klsasie :mad2: .W srodku wypozaszenie ma ciekawe i w miare wyglada tez, e 38 ma lekko skierowana konsole srodkowa ku kierowcy co mi sie podoba bo widac ze ta konsola srodkowa jest dla kierowcy i jego udogodnien.
  9. mam e38 4litry.To moja pierwsza bmka.Nie potrafie porownac tego silnika z 4.4.Ale mam najechane koło 240 tys, silnik chodzi rowno,czasami lekko zmienia sie obroty na zimnym silniku, ale podejzewam ze tam jeszcze nie były wymieniane swiece od ostatnich 160 tys km.Kopyto ma niezłe, ogolnie na silnik nie narzekam, zaczeły mi sie ostatnio odzywac chyba hydropopychacze, ale tylko na zimnym silniku je słychac.ze skrzynia nie mam zadnych problemow.jezdze na magnatec 10w40,.Myslalem o zmianie na jakis dobry syntetyk,ale za duzo sie nasłuchałem o zmianach z oleju klasy nizszej na wyzsza, wiec chyba nic nie bede tykał :shock: .moze i ten 4.4 litra jest lepszy.ale wszystko i tak zalezy od dbałosci i prawidłowego uzytkowania auta :D .Spalanie?? na trasie na 260 km spalila mi 19 litrow przy jezdzie miedzy 80, a 110km/h.miasto roznie, od 14 do 17.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.