Skocz do zawartości

majster_

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majster_

  • Urodziny 23.08.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325T 88r , E39 523i 97r
  • Lokalizacja
    Koziegłowy

Osiągnięcia majster_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mam problem z polaczeniem sie z airbegiem w kolejnej E39 tym razem ,tylko z airbagiem brak komuikacji.Z tym autem laczylem sie jakis czas temu .Moze ktos pomoze od czego zaczac .Inne moduly sa ok Auto przed liftem 98 rok
  2. Odlaczales kleme na chwile ?
  3. Linie diagnostyczne masz rozrysowane w WDS. Ktory rok tej e39? Najszybciej przelecz kable od zlacza dowolnego moduly do gniazda diagnostycznego. 96 r. poszukam w takim razie w WDSie schematu
  4. Oczywiscie bezpieczniki sa ok
  5. Mamy problem w E39 przed liftem u kolegi ,nie mozna sie z niczym polaczyc np Inpa pokazuje zasilalnie ,po kluczyku ale brak jakiejkolwiek komunikacji,nie monza tez skasowac inspekji 7 pinem .Mial ktos taki przypadek ? ,Dokad moga isc linie diagostyczne z gniazda?
  6. Sprawa wyglada tak buduje auto od zera E30 touring ,zalozylem elektryczne szyby i szyberdach, wiazki wyciagalem sobie sam z drugiej wiec nic mi nie brakuje jednak w sedanie z ktorego wyciaglem nie ma badz jest w innym miejscu wtyczka zalaczona na obrazku z tego co zbadalem do tej wtyczki pasowalby mi modul (czasowka) trzymajacy plusa po wylaczeniu stacyjki . Na tej wtyczce sterowany jest przekaznik w skrzynce bezpiecznikow ktory puszcza glownego plusa na przekaznik od szyb Wtyczke ta znalazlem luzna w aucie sprawdzalem jeszcze w sedanie z ktroego wyciaglem ale tam jej nie widze .Miejsca by moglo na nia byc w duzym bialym zlaczu jednak piny sa puste Orientuje sie ktos co dokladnie jest w orginale podlaczone do tej wtyczki ? Zdjecia masakryczne z telefonu http://img715.imageshack.us/img715/1176/09022010001k.jpg
  7. Napewno na wolnych obrotach ma leciec cieple , sprawdzone u kilku klientow
  8. Przy tych mrozach mialem juz kilka takich przypadkwo , do amora dostaje sie woda gora i lubi zamarznac ,a jak jest wylany to woda wrecz do jego srodka sie dostaje ,sprawdz czy oslony masz cale .Pozostaje Ci rozmrozic w cieplym garazu ale przy nastpenym mrozie moze byc to samo z tym amorem
  9. Ja swoje rozbieralem i byly czyste jednak sa tam sprezynki podobne do takich z dlugopisu ktroe jzu z wypracowania byly popekane i byc moze zaklocaja prace zaworow , jednak zastanawia mnie to czym sa sterowane te elektorzawory byc moze jest jeszcze jakis czujnik temp po drodze ktory je mniej lub bardziej otwiera .Auto wydaje mi sie ze tez sie dlugo grzeje jadac do 2tys obr a po bocznych drogach w tej chwili wiecej jak 50 ciezko sie jezdzi niskim , sztywnym autem ,(termostat nowy ) zostalby jeszcze fakt zbytniego studzenia przez visco
  10. a w ktorym miejscu masz zalozony parownik ?
  11. Moja gazu nie wachala nigdy , a pompe wymienialem przed zima .Mysle jeszcze zamienic przy nagrzewnicy weze ,Pompa to nie bedzie bo z jednej strony jest dobrze .
  12. Przeczytalem sporo postow na forum oczywiscie na ten temat i sprawdzilem to co wyczytalem Sprawa wyglada tak.Stalo sie to chyba tej zimny zeszlem nie przypominam sobie zeby byly takie problemy . Na poczatku mialem tak ze na niskich obrotach z 2 stref klimatronica lecialo mi zimne powietrze .Pompa wody w wkacje byla wymieniana , wymianilem zapobiegawczo termostat i czas tez przyszedl na fltry Uklad odpowietrzany byl kilkukrotnie dla sprawdzenia.I ciagle efekt taki sam bez zadnej poprawy.Dalej wziolem sie za zaworki i pompke dogrzewania.Pompka sprawna zaworki ,nie bylo tam prawie zadnych zabrudzen .Jednak wiadomo ze wzgledu na wiek gumki nie sa juz pierwszej mlodosci i to co zauwazlem to sprezynki przy stozkach od zaworkow napewno juz nie dzialaja tak jak nalezy ale czy to moze miec wplyw nie wiem .Po tych zabiegach mialem nieco dluzsza trase i tutaj stal sie cud lewa strona problem ustal na wolnych obrotach leci cieple powietrze bez przerwy a prawa strona nadal tak jak na poczatku ,idac tym tropem przeczyscilem caly uklad srodkiem ale nie widac bylo zeby byl zanieczysczony , w efekcie nic sie zabardzo nie poprawilo.Auto dostanie nieco powyzej 1000 obrotow i lecu z obu stref juz cieple powietrze Na ta chwile zastanawiam sie nad podmiana zaworow z pompka , a dalej chyba juz tylko sterowanie klimatroniciem pozostaje I o niego glownie chcialbym zapytac czy oprocz elektrozaworow pod maska klimactonic moze jeszcze cos mieszac ?
  13. Ponizej zrzut z inpy 4 usterki wystepujace jednoczesnie ostatniej nie widac do konca ale jest to mata pasazera i teraz pytanie czy da sie na momnet zastapic np napinacze pasow rezystancja jesli tak to jakich wartosci uzyc A moze ktos wie jakie wartosci powinny miec poszczegolne elementy .Nie jestem pewien tez co do obwody ZK10 gdzie on sie znajduje.Po czym rozpoznac czy ktorys sterownik sie nie wysypal ? http://img264.imageshack.us/img264/7613/e46.th.jpg
  14. majster_

    E39 ssacy z m50 do m52

    Kolektor zmieniony Koszt nieznaczny a efekty wrecz odwrotnie .Zabawy troche jest kilak rzeczy trzeba przeorbic jednak nei sa to drastyczne zmiany Stanowczo poprawila sie gora , auto chetnie sie wkreca na obroty Na odcinku testowym auto teraz pokazuej 20km wiecej na liczniku
  15. majster_

    E39 ssacy z m50 do m52

    Zakladal ktos ssacy z m50b25 do m52b25 na pojedynczym vanosie .Czy pasuje wszyskto p&p ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.