Skocz do zawartości

black_fort

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O black_fort

  • Urodziny 03.08.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1992
  • Lokalizacja
    Łapy

Osiągnięcia black_fort

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczów. Jako, że moje autko ma już kilka lat na karku ('92r) i fabrycznie miało najgorsze z mozliwych reflektory ( czytaj BOSCH bez soczewek z plastikowymi osłonkami w środku, które zżółkły) i teraz w zasadzie jeździ się na oślep. Dlatego mam zamiar pilnie kupić reflektory. Oglądam zamienniki (DEPO, Sonar) i mam możliwość kupienia 2 rodzajów do autka: lampy bez soczewek w lampach mijania i lampy z soczewką w mijania. 1. z soczewką: http://moto.allegro.pl/item919497510_nowe_lampy_bmw_3_e36_91_98_soczewki_komplet.html 2. bez soczewki: http://moto.allegro.pl/item926205851_reflektor_lampa_bmw_e36_e46_5_7_e34_e38_x3_z4_x5_1.html Proszę powiedzcie mi, które będą lepsze... bo cena jest taka sama.. może jeździł ktoś na zwykłym i na soczewce to ma porównanie, bo ja nie... wg sensu wydaje się, że z soczewką powinno być lepiej..... to dlaczego nie jest droższe... Proszę o pomoc i opinie... Pozdrawiam
  2. Ale paska to nikt nie ruszał przy spuszczaniu oleju.. a oleju doleję trochę to zobaczymy... a może jest problem z całkowitym odpowietrzeniem, bo czytałem gdzieś, że jak trochę starszy samochód to samo kręcenie kołami może nie wystarczyć.. Jak myślicie?
  3. Hipol ATF II D OrlenOil Ale nie sądzę, że to ma coś do tego.. może mechanik coś spier... ? :shock:
  4. Witam. Problem, jest taki, że pewnego dnia postanowiłem wymienić olej wspomagania, bo jakiś mętny i szary był. Układ był płukany chyba ze 3 razy zanim kolor pozostał taki, jaki był wlany. Na koniec układ został odpowietrzony i mogłem odjechać od mechanika. Sęk w tym, że coś zaczęło wyć i mniemam, że to pompa. Podczas skrętu w miejscu nasila się, podczas skrętów podczas jazdy też ba: nawet jak jadę prosto i tylko dodaję gazu to też zaczyna wyć, nawet na luzie delikatnie słyszę. I teraz dlaczego, przed wymianą oleju nawet nie wiedziałem o istnieniu jakiegoś wycia pompy wszystko działało cichutko, a na nowym oleju coś się sp.... a powinno być tym bardziej ok jak widziałem ten stary olej.. Jaka przyczyna? :shock:
  5. Właśnie jestem świeżo po płukaniu układu wspomagania i zalaniu świeżym olejem. Trzeba było płukać aż 3 razy, zanim olej pozostał w takim kolorze w jakim był wlany. a to co się wylało za pierwszym razem to nie przypominało oleju w ogóle... :shock: Po wymianie mogę w sumie stwierdzić, że to była główna przyczyna tych dolegliwości. Tyle, że po wymianie pompa zaczęła się odzywać i to dosyć głośno, bardzo głośno przy każdym ruszeniu kierownicą. I teraz pytanie dlaczego tak się stało, zaznaczam, iż przed wymianą i na tym starym czarnym "oleju" w ogóle nie słyszałem pompy. Więc dlaczego teraz ją słychać?? Proszę o jakieś sugestie ;)
  6. nie bardzo wiem, która to tuleja i gdzie dokładnie się znajduje.. może jakiś rysunek, bo nie wiem która to :/
  7. co masz na myśli bo końcówki wachaczy raczej nie istnieją. . No tak.. źle ująłem, wymieniałem 4 swożnie w przednich wahaczach i łączniki stabilizatora ;) Jutro płuczę układ wspomagania i zmieniam olej to się okaże.. A no i zobaczę czy pompa podaje olej ;)
  8. Płyn zmienię, to jest niedrogi koszt zapewne, a może akurat pomoże ;) A co do sprawdzenia opon, to co mam sprawdzić? ;) Niedawno zmieniałem z zimowych na letnie to wyglądały mi na OK ;) Zresztą zimą ten problem też występował..
  9. Felgi aluminiowe 15" MiM opony 195 continental przód i 205 goodyear tył
  10. Witam. Problem jest taki, że: 1. Przy większej prędkości wyczuwam drgania kierownicy (zbieżność robiona) i drgania te są spowodowane tym, co piszę poniżej. 2. Jadąc na nierównościach kierownica powinna w zasadzie pozostawać na swoim miejscu a sama skręca i drga czując bardzo każdą nierówność w rękach, po prostu reaguje na każdą nierówność na drodze nawet jak się bardzo powoli jedzie, a nie powinno tak być ze wspomaganiem, trudno mi to opisać ale na przykład jak jedną stroną jestem na krawężniku to kierownica też skręca. Nie da się w sumie prowadzić 1 ręką bo jak najeżdżam na przykład na dziurę nawet powoli to kierownica też od razu czuję tą dziurę i skręca( w innych samochodach tego się nie czuje wszystkiego) Nadmieniam, iż wymieniłem wszystkie końcówki wahaczy z przodu i łączniki stabilizatora. Co to może być,. bardzo to uprzykrza jazdę, a nie wiem co mam wymienić, żeby było ok nie chcę wymieniać wszystkich części.. Proszę pomóżcie forumowicze Wink
  11. a więc sprawdziłem i pompa ABSu JEST :O natomiast test zegarów nie pokazuje kontrolki ABS i co teraz? :/
  12. a gdzie jest ta pompa od ABS tj obok czego ona jest pod maską i jak wygląda. Jak zrobić test zegarów? ;) podczas hamowania nic nie pulsuje :/
  13. Witam. Dziwna sprawa.. mam 316i '92 i podobno moja wersja nie ma ABSu ale jednak przypadkowo w warsztacie zobaczyłem, że komputer sterownik ABSu jest zamontowany, 2 czujniki pod maską też są (takie 2 pomarańczowe) Ale podczas hamowanie nie czuję, żebym miał ABS i podczas zapłonu nie widzę kontrolki ABS. Może to błaha sprawa.. Ale jak jest w końcu mam ten ABS, tylko np niesprawny, czy niemam(to po co komputer sterujący do ABS) Proszę o pomoc ;) pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.