Skocz do zawartości

Astaldo

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Astaldo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Astaldo

    JAKI OLEJ DO BMW E39 3.0 D

    ja leję Castrola Edge 5w/30, zmieniam co 20 tyś, zero dolewania, silnik pracuje idealnie
  2. Ja w swoim aucie zamontowałem Lemfordera i jestem z nich bardzo zadowolony. Mogę się mylić ale Meyle i Boge robią tuleje chyba tylko do sedana.
  3. Astaldo

    Chiptuning BMW E39 530dA

    www.dynosoft.pl Najlepiej pytać o Mirassa ( mistrz softu ! ) Co do ceny to proszę dowiadywac się indywidualnie, ja rozliczałem się na trochę innych warunkach. Cena wyjściowa ( do negocjacji ) to 1500 zł. Można z tego sporo urwac jeśli przyjedzie się jako grupa kilku aut. Jedno natomiast jest pewne - auto zrobione jest profesjonalnie, z pomiarami itp; program w 100 procentach bezpieczny dla silnika, turbiny i listwy.
  4. Astaldo

    Chiptuning BMW E39 530dA

    600 zł i we Wrocławiu to chyba już wiem gdzie... Sam chciałem tam przeprowadzić modyfikację ale poczytałem różne fora internetowe, przeprowadziłem kilka rozmów z prawdziwymi tunerami i zrezygnowałem. Wybrałem Dynosoft z Wrocławia - firma droższa ale nie żałuję. Drogo to może wyjść wymiana turbo i listwy po źle przeprowadzonych zmianach.
  5. Nie czuję się na tyle kompetentny aby odpowiedzieć na to pytanie. Wiem natomiast, że firma Dynosoft -tam robiłem swoje auto z manualem- zajmowała się również BMW z automatami. Podejrzewam jednak, że wirusy wtedy muszą być delikatne, zwłaszcza jeśli chodzi o Nm. Jednego jestem pewien- w tej firmie zawsze powiedzą klientowi prawdę i jeśli nowy soft mógłby być szkodliwy dla auta to klient zostanie o tym poinformowany. Zawsze wcześniej auto przechodzi dokładną diagnostykę. Np. mój znajomy chciał tam robić swojego mondeo 140 KM ale wybito mu to z głowy - listwy padają. Reasumujac najlepiej skontaktować się bezpośrednio z tunerem i poradzić się go. Firma ma swoją stronę internetową. Tuner to Mirass. Wpisując w google te dwa hasła można się wiele dowiedzieć :)
  6. Witam Niedawno przeprowadziłem modyfikację elektroniczną silnika swojego auta - BMW e39 2001 rok 530d. Została ona przeprowadzona w profesjonalnej firmie, we Wrocławiu. Jesli ktoś bedzie zainteresowany chętnie odpowiem na różne pytania dotyczące efektów dokonanych zmian. Zamieszczę także krótki opis tzn. charakterystykę softu autorstwa tunera, który zajmował się moim autem : " doładowanie 1,35, soft bezdymny i bez zwiększonej konsumpcji paliwa. Turbo nie przeładowuje oraz ciśnienie na pompie raila nie dotknięte ze względu na polskie paliwa. fabrycznie silnik idealny - korekcje na wtryskach zerowe". Program jest bardzo "lajtowy" - priorytetem było bezpieczeństwo auta ale wierzcie mi te niecale 30KM oraz zwiększenie momentu obrotowego potrafi odmienic auto! Potencjał tego silnika jest ogromny i wg tunera mozna osiagnąć zdecydowanie więcej niż w moim przypadku. Jednak coś kosztem czegoś... Zamiesczam wykresik z hamowni: [640:480http://images33.fotosik.pl/404/263b9bb3769f2e7c.jpg' alt='263b9bb3769f2e7c.jpg'>]
  7. Jeśli to touring to musisz unieść wykładzinę podłogi bagażnika i po lewej stronie auta, powiedzmy na godzinie 10-11 bagażnika :) znajduje się plastikowa obudowa tunera radiowego. Należy ją zdemontować. Pod nią jest tuner do którego wchodzi kostka. Niestety chwilowe rozłączenie pomaga ale tylko na jakiś czas, Tak więc u mnie problem leży chyba w samym tunerze. U mnie np. dzwięk powraca jak użyję przycisku "mode" i kilkukrotnie przyjdę z radia na cd i tape. ps tylko że ja mam dużą navi mk3 więc nie wiem czy to coż zmienia...
  8. Przychylam się do zdania kolegi kojaka ct. Przez miesiąc wierzyłem, że źródłem trzeszczenia od strony drzwi kierowcy jest właśnie szyba bądź uszczelki. Potem zrobiłem eksperyment - zatrzasnąłem drzwi z kawałkiem materiału pomiedzy ryglem a plastikową tuleją. Problem zniknął, w aucie zaległa kompletna cisza. Następnym krokiem jest oczywiście wymiana tulejek bądź ewentualnie owinięcie ich mocną, parcianą, czarną taśmą klejącą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.