Skocz do zawartości

bati88

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.8i
  • Lokalizacja
    małopolska

Osiągnięcia bati88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no wlasnie słabo, jak na czyms złapie obraz to znowu dzwiek jest lipny
  2. działa ale na innych ustawieniach, gdy daje na Czech to jest lipa, na tym pal dk 6 też słabo, za to jak dałem na Germany to spoko. Chyba po prostu trzeba kombinować co gdzie łapie
  3. ostatecznie decyduje sie na BRC, jutro zakladam instalacje. co mnie przekonało? Dzwoniłem chyba do 20 gazowników i każdy mowi co innego, 70% poleca staga ale każdy na innych reduktorach albo wtryskach, wydaje mi sie że lepiej wziąsć cały zestaw jednej firmy niż składać coś z różnych, poza tym BRC ma lepsza gwarancje, przy Stagu limit kilometrów jest śmieszny. Przesądziła też kwestia wyboru warsztatu, bo chciałem zrobić w tym którym bede poźniej serwisował także odpodały te powyżej 100 km ode mnie. Gość wydaje sie znać na tym co robi (istnieje na rynku od 93r).
  4. wielkie dzieki, nie bede musial gdzies stawac zeby obejrzec walke :)
  5. Witam Mam E39 z 98r. Obraz na wyswietlaczu TV jest czarno-biały i zazwyczaj sygnał jest bardzo słaby. Myśle ze nie jest to wina miejsca bo sprawdzałem w różnych. Czy da sie cos z tym zrobić? jakoś to wyregulować czy wzmocnic? Ustawione jest na Polske. Prosiłbym o pomoc lub namiary na osobe ktora by cos z tym mogła zrobić, okolice Bielska, Oświecimia, Wadowic Pozdrawiam
  6. Cześć Przegladam forum, dzwonie do gazowników i każdy mowi co innego. Mam E39 98r. 2.8 l, chce założyć porządną instalacje i oto jakie odpowiedzi dostaje: Stag 300 plus, Reduktor Magic, Wtryski Magic, lub Reduktor Skorpion GT i wtryski Hana BRC cały zestaw Landirenzo Jeśli ktoś mi poleci jeden zestaw to odrazu druga osoba mi mowi ze co innego jest lepsze. Wiec pytanie jest takie, czy faktycznie jest jakaś róznica czy to są po prostu opinie przez to że ktos cos usłyszał i teraz nie poleca? Albo czy każda z tych opcji jest dobra a najważniejsze jest to, kto zainstaluje to wszystko? Prosiłbym o konkretna odpowiedź ponieważ mam niezły zamęt, byłem u tzw najlepszych gazowników w mojej okolicy i jeden mi polecił stag 300 plus a drugi BRC :) Pozdrawiam
  7. instalacja ma rok, z tego co wiem to spisuje sie dobrze, wiec może nie jest taka zła? jeśli by sie faktycznie zaczeło nie wiadomo co dziac to jest to problem zmienic instalacje? pytam bo nie wiem. Rozumiem ze ponosze troche wtedy chyba mniejsze koszty bo butla i troche roboty jest juz zrobione
  8. cześć znalazlem fajna e39 2.8i w gazie zenit. stan techniczny auta oceniam na b. dobry, mam pytanie o ta instalacje, bo sa rozne opinie, czy jest to przesadzone ze jest zła czy jesli byla dobrze zamontowana to nie powinienem miec z nia problemow. dzis jezdzilem tym autem i nie bylo sie o co przyczepic
  9. co do samej instalacji to na które firmy postawić i jaki zestaw byłby najlepszy? Bo widze ze polecasz Prins, a jedni Stag 300, jeszcze inni LANDIRENZO ?
  10. Witam Możliwe ze taki temat juz był ale nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytanie. Mam zamiar kupic E39, zastanawaim sie nad silnikami 2.8 ; 3.0 ; 3.5 ; 4.0. Głownie bede zwracał uwage na stan auta, ale ciekaw jestem czy jest jakaś róznica miedzy tymi silnikami odnosnie instalacji LPG, jeden bardziej sie nadaje, drugi nie? Najchetniej kupil bym 2.8 Drugie pytanie to jaką instalacje najlepiej założyć i przede wszystkim gdzie? Jestem z małopolski ale nie koniecznie musi to być ktoś z okolic. Zależy mi na pewnym i sprawdzonym warsztacie. Moge przejechac pół Polski jeśli faktycznie tam robią to najlepiej. 3 pytanie to ile będzie kosztować taka instalacja. Dzieki za pomoc
  11. dzieki za odpowiedzi a wiec byly przedmuchy i wydostawały sie spalinki, nie wiem czy tak powinno byc przy 200 tys przebiegu czy moze to swiadczy o tym ze przebieg jest wiekszy, wogole nie wiem czy ta metoda ma jakis sens :) pzdr
  12. Witam Rozglądam sie za e39 2002r. 3l Diesel, ostatnio natrafiłem na metode sprawdzania stanu silnika na podstawie otwierania wlewu oleju do silnika gdy ten jest właczony (byl juz ciepły), nie wiem czy tak sie powinno robić ani tez co powinno sie wtedy stać. W autach które sprawdzałem (2) przy otwarciu wydobywał sie dymek i było czuc wydostające sie powietrze, ich przebieg jak podają wlasciciele to 200 tys. Byłbym wdzieczny gdyby ktoś pomógł, czy tak sie robi i jesli tak to co po otwarciu powinienem zaobserwowac oraz czy jest roznica jesli silnik bedzie cieply, zimny lub bedzie mial mały przebieg. Z góry dzieki za pomoc P.S. szukałem w internecie ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie
  13. jak jest z tą akcyzą? ile drozej wychodzi sprowadzenie takiego 2L a np. 2,8l ?
  14. witam, przeszukuje forum ale nigdzie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na takie pytanie : jaki silnik wybrać z R6stek do E36 Coupe? mam zamiar kupic e36 ale nie wiem jaki silnik, nie chce diesla a na benzyne taką jaką bym chcial mnie nie stac w utrzymaniu. Wiec zastanawiam sie nad załozeniem sekwencji (bo to chyba najlepszy wybor jesli chodzi o LPG). Pytanie brzmi: 2.0 ; 2,3 ; 2,5 czy 2,8L ? z tego co czytam to są podzielone opinie. z ktorego silnika bede najbardziej zadowolony? jaki wybrac skoro chce dawac LPG? Na logike 2.0 powinien najmniej palić, ale czesto slysze ze 2,5 czy 2,8 nie wiele wiecej spalają a osiagi są duzo lepsze. Wiec jesli faktycznie mialo by palic te 2L wiecej to chyba przy kosztach gazu nie byl by to taki wydatek. w sumie na to wszystko bede mial jakies 18 tys. chce kupic auto w dobrym stanie i z przebiegiem do 150 000 tys km. dlatego chyba z tymi wiekszymi silnikami moze byc problem zeby sie zmiescic w tej kwocie? Prosilbym o opinie, rady itp. Z góry dzięki! P.S. sorry jesli ten temat juz byl poruszony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.