Witam chciałem się zapytać 1.czy jak takowa nam się zaświeci to trzeba wymieniać płyn czy może można ją skasować i śmigać dalej ? 2.jakie będą skutki uboczne braku takowej wymiany dłuższa droga hamowania etc? 3.i ile pi razy drzwi może kosztować wymiana wraz z płynem w jakimś warsztacie ? oraz tak z ciekawości zapytam jak by ktoś wiedział na jakiej zasadzie ta kontrolka działa tzn jak ona sprawdza czy jeszcze płyn jest ok czy już do kitu ? czy to sama się zapala po iluś tam km czy latach ? ale przecież każdy jeździ inaczej i jeden hamuje na krawędzi ryzyka i płyn mu sie szybciej zużywa a inni hamują normalnie to rzecz jasna im powinien na dłużej starczyć 4.reasumując chodzi mi o to czy on sprawdza jaki jest stan zużycia płynu czy według właśnie km lub lat ponumerowałem pytania dla jasności na wypadek jak by w mojej wypowiedzi panował chaos :P pozdrawiam i dzięki za odp :norty: