Skocz do zawartości

amberwp

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005
  • Lokalizacja
    Ballymena-Gdynia

Osiągnięcia amberwp

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nie przekroczyłem w poście wyraźnie napisałem ze tył miał jeszcze 2000 mil a przód 2700 mil i wykasowałem oby dwa bo mam teraz tył 14000 mil a przód 24000 mil wykasowałem tez serwis który miał datę na 1/2016 a nadal się świeci na czerwono samochód na podnośniku
  2. Witam Dziś wymieniałem tarcze klocki i czujniki zużycia i mam taki problem ale najpierw opisze dokładnie co robiłem: wpierw wymieniłem stronę kierowcy ( anglik ) tył ( wraz z czujnikiem ) potem wymieniłem przód a jako ze garaż mały to musiałem przestawić samochód bliżej przeciwnej ściany po odpaleniu zaraz zapaliło się na czerwono service ( samochód na podnośniku ) wszedłem w menu i tylne klocki pokazały 14000 mil ( było 2000 przed wymiana ) wiec stwierdziłem ok pewnie trzeba kasować w manetce ale to potem..... Następnie zabrałem się za stronę 2 kolejno zrobiłem przód ( wraz z czujnikiem ) a następnie tył po zakończonej robocie odpalam a komp dalej samochód na podnośniku na czerwono do serwisu zostało mi 2000 mil lub 1/2016 ale ok sprawdziłem co pokazuje przedni sensor a tu zonk miałem 2700 mil i nadal tyle samo po wymianie wiec wszedłem za pomocą manetki do menu serwisowego i pokasowałem serwis i klocki serwis pokazał mi się teraz na 2019 a klocki tylne po resecie dalej pokazały 14000 mil lecz tym razem przednie po kasacji z 2000 mil zamieniły się teraz na 24000 po zakończeniu wyciągnięciem kluczyk i odpalam od nowa a tu dalej czerwony serwis i samochód na podnośniku sprawdziłem wszystkie menu jeszcze raz serwis i odległości na czujnikach tak jak poprzednio 14000 i 24000 czujniki oby dwa tej samej firmy starałem się wkładać je delikatnie i wydaje mi się ze nie uszkodziłem ich jakieś pomysły któryś jest uszkodzony lekko ? jak sprawdzić miernikiem i jaki powinien być odczyt ? czy może to komp szaleje ? czy może ktoś po takim opisie zdarzeń wie w ciemno gdzie pies pogrzebany
  3. amberwp

    Ksenon kity do e46 warto?

    Wiem że tematów na temat ksenonów ( HID ) jest całe mnóstwo ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. 1. Czy ktoś zakładał HID kity w e46 ( przed liftingiem ) z zwykłymi reflektorami ( nie soczewki ) no i czy to ma jaki kolwiek sens. 2. Jeżeli nie to jakie inne sęsowne zarówki wstawiać 3. Jeżeli ktoś załozył HID'y na zwykłych reflektorach czy to musiał byc jakis specjalny zestaw??? cos słyszałem o jakis zarówkach D2S i D2R ??? 4. Kupujac jaki kolwiek zestaw HID czy jest sens wymiany żarówek które daja w zestawie na jakieś lepsze??? ( chodzi o to czy te w zestawie tak naprawde maja jakie kolwiem homologacje poza ta MADE IN CHINA ) Czy lepiej kupic jakieś firmówki i mniec pewność jak one świeca. PS. Co do legalności przejde sie do stacji kontroli ( MOT ) w angli bo w polsce to załatwienie przegladu kosztuje pare zł. PS2. Wymiana całego reflektoru na ten z soczewkami nie wchodzi w gre (bynajmniej na razie )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.