witam. obiawy były typowe dla padającej dwumasy i sprzegła ,bylo bicie w pedał sprzegła i szarpanie przy ruszaniu oraz metaliczny dzwiek podczas wyłanczania zapłonu + stukanie na połączeniu silnika ze skrzynia nasilające sie wraz ze wzrostem obrotów silnika, wiec kupiłem cały komplet (dwumasa+całe sprzęgło) firmy,, LUK po wymianie okazało sie ze ten sam problem nadal występuje. było podejżenie że skrzynia biegów uszkodzona więc wymieniłem i znowu bez rezultatu. Więcmój mechanik poprosił o konsultacje kilku kolegów którzy zajmóją się naprawą BMW po kilku godzinach szukania usterki odkryli luz na wale korbowym spowodowany uszkodzeniem łożysk wału.Wał przesuwa się około 5mm w przód i wtył a tolerancja jest setne milimerta ,teraz czekam na nowy silnik bo remont jest nie opłacalny bo trzeba robic wszystko co jest zużyte i tyle............ :mad2: :cry2: