Skocz do zawartości

szewczyk

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia szewczyk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam podpowie ktoś w którym miejscu w inpie znajdę informacje z czujnika ciśnienia klimatyzacji w jednostce bar? Czujnik znajduje się pod prawa lampa z przodu w miescu gdzie zbiegają się rurki aluminiowe od klimy? Auto e39 523 98r
  2. Witam podpowie ktoś w którym miejscu w Inpie znajdę informacje z czujnika ciśnienia klimatyzacji (jednostka bar)
  3. Podsumowując z rzeczy które wymieniłem to - świece - fajki świec - Peknieta pokrywe zaworów - odme - czyszczenie przepustnicy Wypadanie zapłonu już się nie pojawia Odme poprzednim razem wymienialem jakieś cztery lata temu, teraz zwróciła moją uwagę ponieważ na pracującym silniku nie dało się odkręcić korka od oleju co powodowała odma myślę że w głównej mierze to ona przyczyniła się do wypadania zapłonu, pomijając fakt ze miałem peknieta pokrywę i już uszkodzone fajki świec co.również mogło powodować częstsze wypadanie zapłonu.
  4. Peknieta pokrywę widziałem więc jedna z usterek usunięta ale nie wiem co dalej może i tak zerkne w odme Dalszej dlubaniny mechanik się nie podjal bo nie ma na to czasu. Nieszczelność w dolocie wcześniej była teraz po wymianie pokrywy nieszczelności już nie ma.
  5. Stacjonuje obecnie w innej miejscowości nie w Głogowie
  6. 523i M52tu podwójny vanos auto 98rok z listopada, auto wczoraj wróciło od mechanika właśnie on nieszczelność znalazł na pękniętej pokrywie zaworów, myślałem że po jej wymianie problem minie ale niestety, dziś jak autem jeździłem kilkukrotnie wypadły cylindry właśnie na postoju na biegu jałowym. A została jeszcze wyczyszczona przepustnica i krokowiec
  7. Objawy mam identyczne jak u kolegi po postoju 1-3min na biegu jałowym zaczyna wywalać cylindry silnik telepie, dzieje się to tylko i wyłącznie na postoju czasami zdarzy się w momencie gdy stoję dłużnej na światłach. Problem ten pojawia się i na benzynie i na gazie. Do tej pory zrobiłem - wymiana świec - wymiana fajek na wszystkich cewkach - wymiana pokrywy zaworów bo okazało się że jest pęknięta (miałem nadzieje że to to będzie przyczyną) wszystkie 6 cylindrów wyrzuca więc nie mogę się jednego uczepić, wydaje mi się że błąd jest ogólny a nie dotyczy konkretnie jednego cylindra czy konkretnej cewki. oprócz komunikatów z wypadaniem cylindrów w inpie pojawia się komunikat 202 lambda control bank 1 control block 203 lambda control bank 2 control block powoli kończą się pomysły, podejrzewam że mam uszkodzony zawór disa bo dodając gazu nie widzę aby wykonywał jakikolwiek ruch, odme wymieniałem z 4 lata temu ponieważ była uszkodzona podczas odkręcenia korka wlewu oleju gwizdało (wtedy cylindry nie wypadały) z rzeczy które obstawiam - disa - odma - moze sterownik silnika Ktoś coś doradzi?
  8. Witam, co było przyczyną wypadania zapłonów??
  9. Witam serdecznie :) , podepne się pod pytanko. Mam podobny problem jak kolega przy czym z nawiewu na szybe i na nogi zarówno u pasazera i kierowcy wieje gorące powietrze niezaleznie od ustawien na kokpicie. Natomiast środkowym nawiewem w zalezlości od ustawien na kratce oraz pokreteł na kokpicie wieje i ciepłe i zimne powietrze. Sądze więc ze skoro tutaj działa regulacja to chyba zaworki są sprawne, czy może się myle? Czytałem na forum że może być uszkodzony czujnik temperatury, który mieści się niby pod osłoną nad nogami po stronie kierowcy, niemnej jednak nic tam nie znalazłem, pomoże ktoś?? :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.