mam m40b18 w e30 i dokładnie te same motywy co koledzy powyżej. -Czasami, a nawet często (choć nie zawsze) dławi się kiedy jej depnąć -Na ciepłym silniku muszę hamować silnikiem do 1k obrotów, bo jak wysprzęglę wysoko to lubi sobie zejść poniżej 400rpm i zgasnąć -Nie ma szans, żeby dokręcić silnik do odcinki; przy 5k rpm łapie muła. -Czasem jak się tak zmuli i trochę odpuszczę gaz a potem znowu depnę to coś lubi sobie "strzelić" w aucie (tak jakby coś się odblokowywało), ale nie mogę zlokalizować źródła tego hałasu. -Przy hamowaniu silnikiem na innym biegu niż 4 lubi sobie szarpać -Mam ok 600 obrótów na jałowym biegu, trochę mało jak na m40, nie? Początkowo myślałem, że to wina (podobno) zacinającej się pompy paliwa - sprzedający poinformował mnie przy zakupie, że wymienił na jakiś zamiennik który okazał się być tanią lipą, ale zaczynam w to wątpić. Potem padło na lewe powietrze (klejona guma przepływomierza) - wymieniłem, nie pomogło. Może gdzieś jeszcze układ jest nieszczelny? Czy jest ktoś w stanie jak najpewniej określić przyczyny takich zachowań? Czy wyprawa na kompa (oczywiscie nie do ASO, 250zł? o nie!) da 100% odpowiedź co należy naprawić?