Skocz do zawartości

Renegade

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW
  • Lokalizacja
    USA/PL.Krakow.Laka

Osiągnięcia Renegade

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Renegade

    [530d] - wyjęcie turbiny

    Zajęcia nie ma dużo, w zależności od tego czy już to robiłeś czy pierwszy raz będziesz działał. - Kanał, najazd, podnośnik będzie pomocny. - Śruby są dwunastokątne zazwyczaj, choć nie jest to regułą. Uzbroić się należy w dobre nasadki dwunastokątne. Kington lub coś koło tego jeśli masz takowe śruby. - Dobry odrdzewiacz też mile widziany. Nie myl z cukierowym WD40, kup coś extra z Bernera, Wurtha i takich jednostek, to da radę. - Co do spływu oleju, przykręcony też bywa różnie, zazwyczaj jest to torx, choć czasem maja szcześciokątny łeb. - Zasilanie olejowe z czułością... bo zemści się w piękny sposób.... czyli ukręci się "ruhreczka"... pomysłem jest dorobienie zeszlifowanego klucza który wsuwa się aż obejmie nypel. - Cierpliwość, nie działaj agresywnie, pukanie w śruby nie jest dobrym pomysłem choć nie raz ostatecznym gdy zawodzą metody tradycyjne, gdyż grozi pęknięciem kolektora wydechowego, częsta usterka spotykana w tych motorowniach choć niejednokrotnie są już pęknięte o czym owner dowiaduje się przy okazji rzeczonych robót bądź przypadkowo zupełnie.
  2. czy opanowałeś temat nie gasnącego podświetlenia klawiszy sterujących szybami?
  3. z jakim wynikiem uporałeś sie z tym zagadnieniem, czy opanowałeś do końca skąd i dlaczego podświetlanie nie gasnie. W E32 którą zajmuje się problem wygląda tak, że po zamknięciu wszystkich drzwi 4 klawisze świeca się i ciemnieją by po chwili znowu rozjaśnić się, świecenie takimi falami ciemniej... po chwili jaśniej. Nie gasną w ogóle.
  4. i jak to jest do końca z tym podświetleniem klawiszy sterowania szybami, temat umarł. Zgłębił ktoś z was dokładnie to zjawisko? Co jest odpowiedzialne za zasilenie tych klawiszy? i w jakich sytuacjach one maja bądź nie mają być podświetlane. Czy w manualach bądź innych mat. tyczących E32, E34 jest wzmianka odnośnie tego zjawiska.
  5. Nie moze, bo komputer od silnika bez VANOSa nie ma stopnia koncowego sterujacego elektrozaworem. Co prawda mozna by go wysterowac z zewnetrznego zrodla np jakiegos piggybacka SMT itp, bo parametrycznie to banal, ale to juz rzezba i duze koszty. Ewentualnie mozna by sprawdzic czy tego koncowego tranzystora nie da sie w istniejacym sterowniku dolepic czyli odpowiedziales sobie w koncowej czesci posta na zaprzeczenie w poczatkowej... to tyle nie zaglebiajac sie w szczegoly (tranzystory) i inne >cenzura< napisz co juz masz kupione.... czy dopiero sie przymierzasz do zabawy... z elektronika da sie zrobic wszytko tylko pytanie za ile i dlaczego...bo jezeli masz tylko prefabrykaty do tej zabawy to daj sobie spokoj. W dawnych czasach gdzie dostepnosc do BMW czesci byla znikoma takie zabawy mialy sens dla fanatykow takich i podobnych swap-ow..sama glowica to nie szystko.... szukaj dawcy organow (wiazki, czapka, komp itd) a wtedy nawet do E30 mozesz przekladac.... jezdza juz takie autka w Polsce i nie tylko... dobrze bylo by jezeli widales juz taki motor w E34 jak wyglada, porownac ze swoja co rozni sie naocznie.. i wtedy uzmyslowisz sobie jak wyglada swap... czapki i gadzetow. Szukaj calego kpl...(silnik i osprzet +komp) a zabawa bedzie mniej uciazliwa z nowo powstajacymi zagadkami przy przekladce... BTW na ktoryms z amerykanskich for poswieconych modyfikacjom BMW poruszana byla problematyka swapa VANOS-a PZDR
  6. Kompa mozesz przeprogramowac i zostawic, a co zreszta okablowania? jezeli znajdziesz wszystko (wiazki i inne szpargaly) to mozesz sie cieszyc znienna faza. Jezeli sciagasz czesci zadbaj o wszystko co na gorze silnika lacznie z kompem chyba ze juz nabyles sama czapke PZDR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.