Witam koledzy.Dopadł mnie chyba problem opadającego zawieszenia F11 2014 r .Podjechałem pod market zaparkowałem auto i po powrocie do auta po jakiś 30 minutach widzę tył pieknie siadniety na glebie .Włożyłem kluczyk do auta odpaliłem i tył wstał .Podjechałem do garażu auto zaparkowałem i następnego dnia znowu auto leży .Czytałem ten wątek i wyczytałem że jeśli siada mi cały tył to może być pompa ,osuszacz ,przekaźnik ,lub przewody między pompą a miechami .Od czego zacząć w pierwszej kolejności zabawę z naprawą tego zawieszenia .Wspomnę tylko że kiedyś jak miałem BMW E61 to jak padła pompa to wywalało komunikat o błędzie (pompa nivo dawało za mało ciśnienia) czy w nowszym modelu nie ma takiego komunikatu? Dziwne prawda starszy model miał nowszy nie .Jak myślicie co mogło się u mnie posypać ? Po wbiciu VIN na realem mam takie odczyty https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=5J31-EUR-05-2014-F11N-BMW-520d&diagId=33_1558 więc nie wiem jakie poduchy w razie czego kupić Przestrzegać czynności PuMA 52125287! 01 Pneumatic spring, rear 2 37106784379 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr. Dla samochodów z EDC Przestrzegać czynności PuMA 52125287! S223A=Tak 01 Pneumatic spring, rear 2 37106784381 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr. Dla samochodów z M Podwozie sportowe Przestrzegać czynności PuMA 52125287! S704A=Tak 01 Pneumatic spring, rear 2 37106781843 Uwaga: nigdy nie odstawiać samochodu z nienapełnionymi amortyzatorami pneum.! Przestrzegać instr. napr.