Skocz do zawartości

radzik

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chocianów

Osiągnięcia radzik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedź aby było jak mówisz a ciekawy jestem jaki koszt takiego przegubu?
  2. witam właśnie wymieniłem łożysko oporowe bo skrzypiało mi sprzęgło i szumiało to ustało ale nadal utrzymuje się takie jakby turkotanie i delikatne wibracje , które dochodzą od strony skrzyni biegów na łączeniu z silnikiem lub wałem , czy to może być kończące się łożysko na wałek do skrzyni ? proszę o poradę. Chcę dodac , że jak wcisnę spręgło turkotki ustają
  3. po co tyle gadać i się rozpisywać przecież wiadome jest od wieków , że wiekszy silnik to lepsze osiągi i jaka awaryjność pierwsze słysze jeżdzę od wielu lat tdsem 2,5 tylko i żaden inny a śmiać mi się chce jak ktoś tam napisał że 1,9 TDI w paskach czy audi jest lepszy , do pięt mu nie dorastają
  4. witam i pytam czy e36 ma podświetlane pokrętła nawiewy środek i pasażer bo u mnie nie świecą czy tak ma być? prosze o poradę
  5. radzik

    imobiliser

    dodając do tycz kluczyków sprawdzałem jedną osobiście z Niemiec i od Niemca jeden kluczyk tylko dostałem
  6. radzik

    imobiliser

    nie masz racji kolego , że są 4 w komplecie tak to jest w Fordzie wiem bo mam a do BMW raczej 2 i to nie zawsze miałem już nie jedną bmkę i nigdy 4 nie dostałem jedynie 2 , poprostu drugi z kompletu mojego się złamał i musze dorobić sobie drugi ale już znalazłem fachowca który za 120 zł mi dorobi ma najnowszy sprzęt, który pokonuje zabezpieczenie imobilisera
  7. radzik

    imobiliser

    dzięki panowie czyli byle kto nie dorobi spore koszty liczyłem na mniejsze no ale cóż trzeba dorobić bo jak by oryginał się uszkodził czy tez zagubił to trzeba mieć drugi
  8. witam i mam pytanie odnośnie dorobienia kluczyka z imobiliserem. Dowiedziałem się właśnie w miejscu gdzie takowe klucze są dorabiane, że owszem koduje się wyśmienicie ale niestety nie działa , czy jest ktoś w stanie to wytłumaczyć , czy jest w ogóle szansa na dorobienie takiego kluczyka i gdzie najlepiej. Nie ten dział- przenoszę - MOD
  9. a widzisz Marco to widocznie masz regulowaną kierę no ja nie mam
  10. widocznie masz jakiś inny model bo normalnie to wyjmuje się tak jak powiedziałem czyli z obrotem kiery w prawo ale nie twierdze , że jest inaczej :lol:
  11. piszecie że bez kluczyka będzie ok a ja się nie zgadzam ponieważ bez kluczyka w stacyjce nie wyciągniecie zegaró ponieważ trzeba kierownicą obrócić w prawo przy wyjęciu i jak to zrobicie przecież się zablokuje kiera :nienie:
  12. dzięki za porady już wymieniłem odłączając aku tak tak wiem nie diody tylko żarówki
  13. jeszcze raz dzięki Marco , ja chyba jednak odłączę aku
  14. też tak myślę , że lepiej będzie odłączyć i spokój duszy, dzięki
  15. witajcie . pytanie jest następujące . Czy konieczne jest odłączenie akumulatora podczas wymiany diód podświetlenia zegarów, ponieważ aby wyjąć zegary niezbędne jest odłączenie kostek od zegarów z wiązkami kabli a więc jest obawa , że coś się zresetuje , proszę o pomoc w tej kwestii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.