Skocz do zawartości

konar07

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konar07

  • Urodziny 11.06.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    obecnie E60 530i 2004
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia konar07

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wita nawiązując do tematu mam identyczny problem czyli stuki z przedniego zawieszenia i drganie kierownicy które pojawia się wyłącznie podczas jazdy po brukowanej drodze i jest to nie do zniesienia. Wszystko wskazuje na problem z kolumną kierowniczą ponieważ 2 tygodnie temu robiłem remont zawieszenia przedniego włącznie z regeneracją przekładni kierowniczej(całe zawieszenie na częściach TRW I LEMFORDER), podobnie miałem w poprzedniej buni E39 tam też był taki sam objaw stukania i również wymieniłem całe zawieszenie oraz regeneracja maglownicy i nic dalej tak samo dlaczego o tym pisze już wyjaśniam: po remoncie E39 mechanicy stwierdzili ze w E39 to musi być wina krzyżaka na kolumnie i ze to normalna przypadłość w E39 szkoda ze dopiero po tak kosztownym remoncie ja osobiście nie sprawdziłem w moim aucie czy to prawda bo koleś zdarzył wjechać mi w d..e i auto do kasacji ale przyjaciel miał identyczną E39 i wymienił całą kolumnę i wszystko jak ręka odjął wiec to nas upewniło ze te stuki są spowodowane własnie od tego :cool2: . Teraz mam E60 i taki sam problem jak juz pisałem zrobiłem remont zawieszenia wraz z regeneracją magla. I dalej stuka dobrze że maglownica była konieczna do regeneracji bo były wycieki, ale zanim to robiłem to słyszałem taki tekst ,, ze w e39 to faktycznie problem był po stronie kolumny i krzyżaka ale E60 na pewno nie i ze to musi być problem maglownicy,, i nie pomagało tłumaczenie ze w E39 problem był gdzie indziej. w tej chwili po wpakowaniu sporej kwoty w zawieszenie jestem pewny ze przyczyna tej awarii jest kolumna a dokładnie krzyżak. Zamierzam to naprawić i owszem spróbuje najpierw tego smarowania ale wiem że będzie konieczna naprawa mechaniczna. Sprawdzałem ceny to wymiana kolumny nowej raczej nie wchodzi w grę ale nie jest wykluczona nie chce wymieniać na używkę bo niema pewności ze nie będzie tak samo bo widzę ze to częsta przypadłość wiec morze ktoś już to naprawiał i uzyskał wynik pozytywny ewentualnie proszę o namiary gdzie ewentualnie dowiadywać się o regeneracje tych części czyli krzyżaka, sam też będę szukał rozwiązania jak to naprawić nie bankrutując przy tym i jak tylko uzyskam jakieś rezultaty to się podzielę z wami :D
  2. To prawda i zgadzam się z niektórymi ze tematy powinny byc bardziej czytelne i łatwiej mozna by je znależć. Mam nadzieje ze ktoś wkoncu otym pomyśli.
  3. Witam kolegów i wszystkich co zastanawiają się jaka ma byc ich wymażona Bawarka. Łatwo sie domyślic ze jestem nowym forumowiczem ale fanem marki BMW od X czasu i miałem nie jedną bejce. Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem 525i 24 zawory i nie moge złego słowa powiedzieć na moje autko i zdecydowanie polecam z tym silnikiem 2,5 litra faktycznie pali 12-13 litra po mieście ale nic nie zastąpi melodi tego silnika i frajdy z jazdy tak wogóle to czy to jest duzo jak na taką klase auta. Z gazem trzeba patrzec tylko na jakosść proponowanej instalacji oczywiście tylko sekwencyjnej poniewaz cena jest bardzo podobna u różnych specjalistów, wiem bo właśnie jestem na etapie poszukiwania odpowiedniej instalacji. Pozdrawiam....
  4. Ok właśnie tam szukałem ale nie wiem ktury to bo nie wiem jak jest oznaczony albo jak wygląda. :doh:
  5. Spróbuje z tym przełącznikiem ale wrazie co gdzie sie znajduje przekaznik i jak on jest opisany/oznaczony.
  6. Bezpieczniki juz sprawdzałem jest ok. Problem w tym że spryskiwacz przestał działać i napewno to silniczek wyciągnełem wtyczke sprawdziłem czy jest prąd i był, wycieraczki nadal działały normalnie ale chyba podłączyłem odwrotnie wtyczke do silniczka spryskiwaczy a raczej napewno, :mad2: jak to mozliwe a mozliwe ale nie oto chodzi :modlitwa: po tym nie ma juz prądu we wtyczce która idzie do spryskiwacza i wycieraczki pracują tylko jak przełącze wajche do samej góry a po wyłączeniu zatrzymują sie w tej pozycji w której akurat są i musze celowac zeby je ustawic w pozycji wyjściowej. Mam nadzieje ze ktoś miał podobny probłem i uda mi się to naprawic bez pomocy ELEKTRYKA.
  7. Witam mam problem z wycieraczkami działają na najszybszym biegu, wysiadły mi spryskiwacze i prubowałem naprawic ale cos sie chyba spaliło bo nagle przestały działac. Co mam zrobic?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.