Skocz do zawartości

VanDuch

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-46 touring
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia VanDuch

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Poskładane i jeździ gładziutko jak po masle. Jak ci tak szarpie to albo docisk albo tarcza się kończy. Gorzej jak szarpie przy kazdej zmianie biegów bo wtedy koło dwumasowe może być padnięte a to trzy razy droższe od sprzęgła. Pozdrawiam :8)
  2. I wszystko jasne... Tarcza sprzęgła była w stanie prawie agonalnym, już prawie blacha o blachę tarła, docisk miał powyginane te "blaszki sprężynujące",no i łożysko wymieniłem bo jak tarcza i docisk był w takim stanie to i łożysko nowe nie zawadziło wymienić. A dodam, że auto ma 287 tyś przebiegu, całe sprzęgło było firmy LUK ze znaczkiem BMW. A wymieniłem na SACHSA. Lepszego ponoć nie ma w sprzedaży... :8)
  3. Jest panowie i panie przyczyna. Jeszcze nie jeździłem bo stoi wóz w warsztacie od wczoraj i mam porozpierdzielane sprzęgło. Zamówiłem firmy SACHS, oryginalne było LUKa i jutro prawdopodobnie bedzie wózek latał, o ile wyrobia sie z poskładaniem bo jeszcze zdecydowałem sie na wymianę jakichś tulei w tylnym zawieszeniu bo jakby stukało na dołkach, no i serwis klimy żeby dobrze chłodziło mi latem... Ciąg dalszy po pierwszych jazdach. :8)
  4. Ale Ale... Ponawiam temat... Skakanie zwłaszcza tyłu w Bmw e46 320D przy ruszaniu...!!!!!!!!!!!!!! :mad2:
  5. Z tego co wiem to tylko trzeba podwiesić i lekko unieść silnik do góry. A koszt tez mnie zdziwił i to nie było robione u jakiegoś pana Tadzia tylko w warsztacie gdzie jest co najmniej osiem stanowisk do napraw samochodów i przemiał aut taki że szef nie ma czasu pogadać nawet dłużej, bo cały czas coś się dzieje. Ale wychodzi z tego kosztu, że na pewno nie jest to skomplikowana oepracja. Pozdrawiam :lol:
  6. Kolego mocowanie środkowej kratki nawiewu w górnej częśći na zatrzaskach. Ale jak ktoś ma na to jakieś lekarstwo to też chętnie bym skorzystał. :doh:
  7. A silnik na pewno trzeba podwieszać. Kolega sam wymieniał w swojej 320stce i tak mówił. :dance:
  8. Za poduszkę silnika najlepszą jaką mi zaoferowano firmy "Lenforder"( czy Lemforder, czy jakoś podobnie, nie znam dokładnej pisowni), zapłaciłem 160 PLN a za wymianę zapłaciłem 30 PLN. Piszę tutaj o jednej sztuce bo jedną miałem strzeloną. :dance:
  9. Ja panowie wstawiam do warsztatu i niech rozkładają i niech robią tak żeby było dobrze. A co dalej... Zobaczymy.... Pozdro... :cool2:
  10. Sprzęgło też mi się nie ślizga a biegi wchodzą bez najmniejszych zarzutów. A jak jest, może ktoś wie z zawieszeniem tylnego mostu? Może to jest przyczyną całą...? :mad2:
  11. GDZIEŚ WYCZYTAŁEM ŻE TO MOŻE BYĆ TEZ PROBLEM Z TYLNYM MOSTEM I MECHANIZMEM RÓŻNICOWYM. ALE JUŻ NIE CHCE MI SIĘ DELIBEROWAĆ, W KOŃCU POJADE ZOSTAWIĘ GO CHYBA W JAKIMŚ WARSZTACIE NIECH ROZBEBRAJĄ I NIECH ROBIĄ. TYLKO POWIEM ŻE JAK NIE USUNĄ TEGO TO NIE ZAPŁACĘ ZŁAMANEGO GROSZA... ASZZZZ NAJGORSZE, ŻE KAŻDY TAKI FACHOWIEC MA SWOJĄ WŁASNĄ KONCEPCJĘ. DZIĘKI ZA PODPOWIEDZI, CZEKAM NA ROZWÓJ TEMATU POZDRAWIAM
  12. Jak go kupowałem to ze świadomością, że mam do wymiany dwie poduszki silnika. Okazało się w serwisie (nieautoryzowanym), że strzelona jest tylko jedna i ją wymieniłem. Ale nic to nie pomogło, a mechanik powiedział że mam zawieszenie silnika już w porządku, tak samo zawieszenie wału i tylne zawieszenie napędu i twierdzi że to albo koło dwumasowe albo sprzęgło. Tłumik nie uderza w nic - osobiście to sprawdziłem. Nie mamy tutaj w Lublinie ASO BMW i tu jest cały problem, a wstawiając do takiego fachowca z ulicy to zechce wymieniać pół samochodu i doświadczać się za moje pieniądze. Aszzzzzz to... W związku z powyższym mam pytanie czy to przypadkiem nie może być awaria tylnego przeniesienia napędu? Bo jak czytam tutaj to jak sprzęgło się kończy to te niepokojące objawy nasilają się w miarę rozgrzewania go. A u mnie jest odwrotnie. :mad2: I co jeszcze dziwnego z tym moim ruszaniem z miejsca: im chłodniej na zewnątrz tym mocniej to napi.........ala, bo to tylko tak można nazwać to nie stuka to nie puka to podskakuje d....pa jak kangur i napier......ala. Thx H_A_R_T Dzięki za pomoc... :cool2:
  13. Chciałbym zarzucić temat skakania tyłu auta przy ruszaniu z wolnych obrotów, z miejsca i to szczególnie przy zimnym silniku. Czasami tak skacze d...pa że wydaje się że coś się oberwie. Przy ciepłym silniku te dolegliwości jakby ustają. Wymieniłem poduszkę silnika bo była strzelona jedna, ale w ogóle bez zmian. Mechanik mówi, że to w 100% koło dwumasowe, inny że wróżką nie jest i bez rozbabrania auta nie jest w stanie nic powiedzieć. Może ktoś miał podobny przypadek? Proszę o pomoc.[/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.