Skocz do zawartości

malashu

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia malashu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli sie muli i falują obroty to po 1. sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza (może dostaje sie jakieś niepożądane, lewe powietrze). Może to też być wąż który idzie do odmy (wąż który idzie od wlotu na górze pokrywy silnika wzdłuż przedniej szyby) - u mnie był przerwany przy pokrywie silnika bo był sparciały i w dotyku przypominał plasteline; zmieniłem go na wąż do układu chłodniczego o odp. średnicy i sprawuje sie super i powinien wytrzymać (nawet jak bym miał wymieniać co pół roku to jest ok:) )bo koszt 1mb~12 zł ty potrzebujesz max 0,5m. Oryginał 130 zł w sklepie z czesciami BMW (sic! za kawałek gumy) Jeśli powyższe OK to 2. Sprawdź przepływomierz ,u mnie wystarczyła regulacja przepływki a zamulał że sie jechać nie dało a obroty falowały jak głupie i gasł. Ja bym na razie odpuścił krokowy bo on jest jedynie od wolnych obrotów(na luzie) a jak ci zamula podczas jazdy to obstawiałbym raczej to co napisałem. zwalcz mulenie a pozniej zajmij sie falowaniem u mnie teraz jedzie dobrze ładnie sie wkreca i jest dynamiczny. Falowanie zostało i walcze niedawno doszedłem do sondy lambda, która okazała sie padnięta zobaczymy po wymianie. Powodzenia
  2. Sprawdziłem moduł zgodnie z instrukcją i wszystko wygląda OK. Na razie nic się nie dzieje z wycieraczkami, ale de facto zaczynało mi się włączać po dłuższej trasie tak po ok 100km. Jutro jadę 200km zobaczymy co będzie :) A tak na marginesie to moduł w moim BMW(E36M43 316i 94') znajdował się za schowkiem. A nie jak było przedstawione w instrukcji za osłoną głośnika od strony kierowcy (jak by to kogoś interesowało a nie mógł znaleźć :) ) Trzeba wykręcić śrubki trzymające schowek i go wymontować (8 wkrętów krzyżakowych + jedna śruba 10 pod lampką schowka, którą wcześniej trzeba wyjąć). Dzięki za dotychczasową pomoc. Pozdrawiam.
  3. Dzięki, poszukam! Tam w opisie jest mowa o złych lutach. Może sprobuje najpierw przed wymianą przelutować ścieżki.
  4. U mnie pewnie będzie podobnie jak tego nie zrobie tzn. włącza sie i nie wyłączą :) a gdzie ten moduł można znaleźć w aucie? Chciałbym go wymienić. Gdzie dokładnie sie znajduje?
  5. Witam! Problem polega na tym, że podczas jazdy same włączają się wycieraczki. Działają tak przez jakiś czas później się wyłączają. Czasem machną tylko raz a czasami długo machają. Nie wiem o co chodzi :? Może ktoś wie jak temu zaradzić. Jakiś przekaźnik się zepsuł? Czy jakieś zwarcie w instalacji? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  6. Nie wiedzę nic na słupku, obmacałem, obstukałem i nie ma. Ale za to jest taki przycisk w zaczepie zamka w słupku. Takie małe, czarne. Wciskałem na max i nic.
  7. Podepnę się, żeby nie zakładać nowego podobnego wątku:) Nie działa światełko wewnętrzne przy otwieraniu drzwi:/ Jak sie włącza manualnie światełko to wszystko działa. Jednak w pozycji świecenia przy otwartych drzwiach nie działa. A funkcja dosyć przydatna:) Czy to czujnik czy może przełącznik? Jak to sprawdzić? Jak sie dostać do czujnika w zamku? czy trzeba wymieniać cały zamek czy zamek jest "rozbieralny"? Pozdrawiam
  8. Mam problem z szyberdachem! Wygląda to następująco: szyberdach otwiera sie na pełną szerokość bez problemów, jednak gdy chcę zrobić uchył szyberdachu to osłona otwiera sie do połowy i staje a szyber ani drgnie. Miał ktoś może już taki problem? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.