Skocz do zawartości

wisniag

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wisniag

  • Urodziny 05.06.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 730d 2001r
    E81 116i 2010r
  • Lokalizacja
    LKS

Osiągnięcia wisniag

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W screenie z odczytu błędów masz błąd z czujnika cisnienia doładowania. Czy sprawdzałes ten czujnik?
  2. Jak chcesz uszczelnić otwór w pompie w miejscu po regulatorze by paliwo nie wypłynęło na zewnątrz przy cisnieniu 368 bar-ów??? Inaczej regulator nie zacznie regulacji bo przy rozruchu jest zamknięty i nie pracuje.Załączy sie dopiero po rozruchu. Zachęcam do obejrzenia schematu pracy pompy CP1.
  3. Jak chcesz odpalić silnik na wyjętym regulatorze????? :mad2:
  4. Najlepiej pojedź do kogoś kto diagnozuje DIS-em.Zrób fotki z diagnostyki to ci pomogę.A te żłącza są na schemacie.Poleć na schemacie po kablach regulatora w górę i w dół to znajdziesz.Nawet jeżeli czujnik jest uszkodzony to samochód będzie zapalał i będzie jeździł tylko mocy mu będzie brakowało.Wymień regulator.
  5. Dla sprawdzenia jak działa przeprowadzę sekcję starego który mam w warsztacie. Zrobię fotki i wyjaśnimy sprawę regulacji ciśnienia. Tu jest schemat instalacji z regulatorem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9200052c7cc11b62.html Wtyczka X2413 DDE http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b320bfc200771182.html Złącze X6053 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cea7292798c7fbcc.html
  6. Jutro sprawdzę w WDS które to piny przy sterowniku DDE i napiszę. Do regulatora można się dostać tylko po zdjęciu kolektora, mi wymiana zajęła ok 2,5 godziny.
  7. Nagram ci film dzisiaj jak zachowuje się układ wtryskowy w momencie rozruchu i pracy silnika zaraz po rozruchu z różnymi prędkościami obrotowymi. 1.Gdy silnik pracuje. 2. Live data dla M57 Z tego co zauważyłem to w momencie rozruchu regulator jest całkowicie zamknięty i po odpaleniu ustawia się do zadanej przez DDE pozycji.U ciebie może być tak że jest zacięty w pozycji otwartej i pompa nie wytwarza ciśnienia wymaganego do uzyskania wtrysku. Zmierz prąd który płynie do regulatora od DDE i porównaj z tym co jest na filmie przed rozruchem jeżeli wartośc jest taka sama to na bank padł regulator. Lub ma przedmuch przez usczelnienie.Trudno mi powiedzieć skąd wzięła się ta rysa ma króćcu za uszczelkami. :doh: Paliwo ją wypłukało??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4f9aa7001373033.html
  8. Trzy dni temu wymieniłem koledze taki regulator w pompie cr. W jego dieslu zaciął się na 5% otwarcia i na wolnych obrotach pompa ładowała 1150 bar.Silnik pracował jakby dzięcioł siedział w środku. Sprawdź jaki jest stopień otwarcia regulatora przy wolnych obrotach powinien mieć 19% +/- 0.2. A cisnienie powinno być 368 bar.Jeżeli po odpaleniu silnik pracuje prawidłowo a masz komunikat z układu wtryskowego może to być wina czujnika.Najlepiej pojedź do kogoś na dobrą diagnostykę.Ja robiłem diagnostykę DISem i szybko to rozkminiłem. U ciebie to wygląda że ciśnienie jest za niskie więc albo zaciął sie na otwarciu albo pompa nie daje rady.
  9. W mojej skrzyni poziom był a jednak szarpała.Po mojemu olej stracił swoje wlaściwości a hydraulika w skrzyni jest dość czuła na zmianę gęstości oleju.A Co do wymiany to TIS-ie jest napisane żeby nie wymieniać .
  10. Miałem podobny problem z moją skrzynią biegów(5hp24).Mianowicie po zmianie biegu z P na D po około 1 sek. pojawiało się gwałtowne szarpnięcie i trzask z układu napędowego,tak samo było przy zmianie na pozycję R.Jednak cały problem minął wczoraj po wymianie oleju w skrzyni. Skrzynia pracuje płynnie bez jakichkolwiek szarpnięć i stuków.Po prostu rewelacja.Zalałem swoją skrzynię olejem Castrol Transmax Z.Weszło ok 7.5 litra. A podobno się nie wymienia.......
  11. Powraca problem regulacji nastawnika pompy. poszukaj na forum już było o tym pisane.
  12. Ja bym zaczął od diagnostyki ale warto czasami sprawdzić kostkę stacyjki. Ja spotkałem się z takim objawem w e46.
  13. wisniag

    Problemy z elektryka

    Sprawdź kable wychodzące z drzwi przednich kierowcy.Miałem kiedyś taki sam problem.Rozepnij kostki połączeniowe i sprawdź przewody miernikiem na ciągłość obwodu.Na 90% tu jest przerwa.
  14. wisniag

    spaliny od webasto

    Tak powinno lekko dymić
  15. wisniag

    spaliny od webasto

    Jeżeli pod siedzeniem pasażera to Webasto. Zajrzyj sobie pod samochód w momencie dymienia, tam widać wylot z wydechu od piecyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.