
emilo
Zarejestrowani-
Postów
413 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e46 318i m43b19 i e90 318 n46b20
-
Lokalizacja
RZE
Osiągnięcia emilo
Zapalony fan marki (9/14)
0
Reputacja
-
Patrząc po schematach nie trzeba demontować całej pokrywy zaworów jedynie obudowę tą górną.
-
Ogólnie tam jest zawsze problem hehe. Na poważnie najprawdopodobniej uszczelka pod pokrywą zaworów przepuszcza lub pompa Vacum.
-
Wiesz co nie wiem czy jest różnica pomiędzy typami foteli. On przekładał z takiego samego fotela to wiem że pasowała a nie wiem czy jest inaczej w innych ale sądzę że pewnie nie bo wątpię żeby produkowali inną pod inny fotel (ale nie zagwarantuję ci że będzie PLUG&PLAY)
-
Kolega przekładał i mu pasowała więc myślę że tobie też tylko musisz kupić z takiego samego typu fotela jaki masz zamontowany.
-
Witam, Musi to być strona kierowcy. Musisz rozebrać maskownicę co jest nad pedałami. Posmaruj i jak koledzy piszą będzie po problemie. Pozdrawiam
-
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
emilo odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
Ogólnie elektronika jaka jest w nowszych autach jest bardzo czuła na spadki napięć i sterowniki wariują. -
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
emilo odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
A w jaki stanie masz akumulator?? Słaby akumulator tez potrafi robić takie cuda bo też tak miałem. U mnie akumulator kręciła ale miał za duży spadek napięcia a był z 2006 roku od nowości. Zmieniłem akumulator, wykonałem rejestrację i wszystko działa bez zarzutu od 1,5 roku. -
BMW X3 2.0d Rzeszów WE10671
emilo odpowiedział(a) na emilo temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Dzisiaj podjadę ze znajomym co bardziej się zna na dieslach mam nadzieję że coś mi doradzi ale nie wiem sam . Ale patrząc po necie widzę że te auta nawet do 500kkm dojeżdżają czyli silnik niby trwały poza jego wadami. Historia serwisowania mówi o ostatnim wpisie z ASO: 27.11.12 - 191 044 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy, uzupełnienie oświetlenia Ostatni sczyt z kluczyka - 191 133 km Nie wiem co myśleć hehe hehe -
BMW X3 2.0d Rzeszów WE10671
emilo odpowiedział(a) na emilo temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Zamówiłem raport i zobaczę czy jest zgodny z książka jaką podaje Pan z ogłoszenia. Auto w sumie zbiera się i nie wydaje dziwnych odgłosów. Sprawdzałem miernikiem i jest Ok. Jedynie boje się tego ewentualnego zakupu bo od zawsze miałem i mam wszystkie w benzynie i to był by mój pierwszy diesel hehe. Ile te śliniki wytrzymują. Co do produkcji jej to rocznik nie jest głównym kryterium a produkcja tej to 31.01.2005 to wiem jak rozkodowałem Vin. Ale jak sądzicie czy warto się pchać w taki przebieg ale prawdziwy (bo na znanym portalu są ale do 200 kkm). Za informację bardzo dziękuję -
Witam, Co koledzy sądzicie o tym egzemplarzu??? Czy 2.0d przy tym przebiegu jest się bać w tym egzemplarzu? Za sugestię bardzo dziękuję. Cena wydaje się dość atrakcyjna jak na ten rok i silnik. Nie mam wiedzy na temat silników 2.0 d ponieważ bardziej celowałem w benzynę, a "ON" jest ich wiele i ta mi się spodobała itd. Link do aukcji http://allegro.pl/x3-2-0d-150ps-4x4-skora-xenon-navi-panorama-maxful-i6685959014.html#thumb/1 Pozdrawiam emilo
-
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
emilo odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
Może coś pomoże w rozwiązaniu problemu: Z tłumaczenia wujka google wynika że jest to zzujnik temperatury powietrza, zimny start: Temperatura zbyt niska Ladelufttemperatursensor, Plausibilität, Kaltstart: Temperatur zu niedrig. Opis błędu: Diagnoza monitoruje czujnik temperatury powietrza doładowującego. Warunki monitorowania Awaria, Błąd jest wykrywany, gdy temperatura powietrza doładowującego jest nieprawdopodobnie nisko na COLDSTART. Warunki wykrywania uszkodzeń: Warunek napięciowy: - Napięcie zasilania od 9 V i 16 V Warunek temperatury: - Wyłączyć silnik na gorąco - Po zaparkowaniu, temperatura silnika musi być większy lub równa 80,25 ° C, a następnie spadnie do poniżej 39.75 ° C - Dodatkowo różnica w temperaturze silnika musi przekroczyć 39,75 ° C. Stan Czas - 21 sekund po uruchomieniu silnika Inne warunki - COLDSTART Silnik stan terminala - Terminal 15 on Zapamiętanie usterki:Usterka jest natychmiast rejestrowana. - Sprawdzić przewody i wtyczkę połączenia pomiędzy Następujących elementów: DME - Czujnik temperatury powietrza doładowującego - Wymienić czujnik temperatury powietrza doładowującego - Silnik pracuje w swoim programie awaryjnym -
Kup Behr powinien być ok. Ja taki zakładałem w tamtym roku. Jak będziesz miał wyciągnięty to sprawdź otwór montażowy i bardzo dokładnie wyczyść. Nie powinny pękać chyba że termostat z felernego tworzywa.
-
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
emilo odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
podpowiem :lol: http://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=16406&page=2 Dzięki hehe temat bardzo db mi znanymój hihi. Temsky740 dzięki. :lol: Jutro będę działał wg. wskazówek . -
Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów
emilo odpowiedział(a) na charlesw temat w E90, E91, E92, E93
Witam, Może ktoś miał takie błędy i uporał się z nimi bo już i ręce opadają i pomysły się skończyły co to może być? 002C6D Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda za katalizatorem, zestarzała 179030 002C6E Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda 2 za katalizatorem, zestarzała 179030 002CA2 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem 179090 002CA3 Cyfrowy sterownik silnika: Podgrzewanie sondy lambda 2 przed katalizatorem 179090 002D11 Cyfrowy sterownik silnika: Sprawdzanie wiarygodności, przepływ masowy, sonda lambda 179080 002D70 Cyfrowy sterownik silnika: Sterownik, błąd wewnętrzny 179060 005E19 DSC: Sterownik silnika: Złącze 179056 Sondę podmieniłem przed katalizatorem od kolegi z aut i było chwilę ok. Założyłem z powrotem starą i jeździłem tylko na PB zrobiłem 500 km i nie było żadnych błędów. Potem przełączyłem na gaz i wywaliło 2CA2 i 2CA3 tylko drugi mnie zastanawia błąd bo ja mam tylko jedną sondę przed katalizatorem. Było chwilę spokoju ale dzisiaj pojawiły się wszystkie powyższe błędy i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Dzisiaj zamówiłem oryginał sondy i nie wiem czy db zrobiłem. Może ktoś coś podpowie???