Skocz do zawartości

Boo

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Boo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Boo

    Rezystor wentylatora chłodnicy

    Rozwiązanie problemu. Rezystor to drut oporowy nawinięty na ceramiczne wypełnienie w aluminowej rurce. Dodatkowo w szereg wpięte jest zabezpieczenie termiczne - i to właśnie ono się spaliło, robiąc przerwe w obwodzie. Zmierzona oporność układu to ok. 0,7 [Om]. Potrzebna moc rezystora to ok. 100 [W]. Naprawiłem to usuwając spalone zabezpieczenie termiczne i łącząc przewody bez niego. Niestety trzeba zniszczyć rurke, w której cały układ jest zmontowany - ja odciąłem jej dolną połowe. Po zdrutowaniu przewodów wsadziełme całość w nową rurke i zamontowałem. Na zdjęciu widać jak ja poradziłem sobie z tym problemem. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img152.imageshack.us/img152/6791/obraz084on9.jpg
  2. Boo

    Rezystor wentylatora chłodnicy

    Witam Spalił mi się rezystor wentylatora chłodnicy. W związku z tym wentylator nie pracował na pierwszym biegu. Załączał się dopiero drugi bieg wentylatora, przy przegarzaniu do 115 C. Spiąłem kable na krótko i teraz zamiast pierwszego biegu od razu włącza sie drugi. Chciałbym przywrócić układ do pierwotnego stanu działania. Nie wiem natomiast jaki opór powinien mieć ten rezystor. W BMW ASO niestety nie mozna go dokupić, jest w komplecie z wentylatorem. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.