Skocz do zawartości

mcgiver

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    żywiec

Osiągnięcia mcgiver

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. fotki nowe jak nowe ale najnowsze :D http://images63.fotosik.pl/480/c6902f12fd06dc5dm.jpg http://images62.fotosik.pl/481/a2c87f1152cce2abm.jpg http://images65.fotosik.pl/481/564a4a5c93ed12ffm.jpg http://images61.fotosik.pl/479/5a78067c11973e47m.jpg http://images64.fotosik.pl/481/a65b535aa6ee3dc9m.jpg http://images63.fotosik.pl/480/38f651d940d2c6f7m.jpg http://images63.fotosik.pl/480/ffecc3a2a3d3fa6fm.jpg http://images65.fotosik.pl/481/93e1322605bb2b92m.jpg http://images64.fotosik.pl/481/af67d2aaeb9c8610m.jpg http://images61.fotosik.pl/479/7f4a4ea6f50d21c2m.jpg http://images62.fotosik.pl/481/447b3fc5d555108am.jpg http://images64.fotosik.pl/481/4fe789e4327da067m.jpg http://images62.fotosik.pl/481/2eae28937a5fe4d5m.jpg temat aktualizowany pod linkiem http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=21&start=90
  2. żeby nie było ze temat umarł to musze zaktualizowac wątek. silnik po remoncie i modach lezał 3 lata pod kocem w garażu. 2 miesiące temu zakupiłem kabrio e36 bez silnika (seryjnie m52b28) i po remoncie budy włozyłem mojego strokera m50b29 ze skrzynią ZF z e34. od tygodnia auto jezdzi i zrobiło około 200km narazie silnik docieram i jestem zadowolony z wyników prac ale mam problem z diagnostyką i z duzym apetytem na paliwo w wymiarze 20litrów na 100km , przy jezdzie do 4 tyś obrotów. silnik suchy , odma sucha , dzwięk rewelacyjny , jak przystało na 2,9 litra r6bmw w tym tygodniu będe ogarniał te problemy. link do tematu na turbo bmw http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&a...;p=26281#p26281 w przyszłym tygodniu zaktualizuje fotki jak znajde trochę czasu.
  3. bardzo dziękuję
  4. prosiłbym o rozkodowanie tego vinu ef12072 z góry dziękuję
  5. wielkie dzięki :D
  6. ja bym również prosił o rozkodowanie takiego zabytkowego numeru bez liter . e30 m10b18 wąska lampa 7 ostatnich znaków ; 1338990 z góry dziękuję
  7. http://allegro.pl/chip-bmw-m50-e30-e34-e36-tuning-325-525-m50b25-i1413033169.html
  8. Jajnik załatwiłeś już sprawę? pytam , bo widzę że.... jako jedyny wiem o czy mówisz. od 2 lat prowadzę pewien projekcik ; niektórzy wiedzą o co chodzi... jeżdże na chipie z odcinką na 7tyś już ponad 3 lata, w sumie ponad 50tyś km i auto jest chłostane kiedy tylko się da . aż sam jestem w szoku(tzn ze 2 lata temu byłem :lol: ) ze oprucz wymiany przegubu elastycznego wału i sprzegła jeszcze wszystko jest sprawne., a jeżdże na hu... , wg znawców oleju z allegro wymienianym co 15-20tyś. chodzi o e34 m50b25. pierw do seri załozyłem chipa który spowodował wzrost predkości na kazdym biego o 7km/h, mowa oczywiście o pomiarach przy odcince , co niestety niektórzy żadko oglądają lub wcale... potem załozyłem zeszperowany dyfer z m30b35 ; czyli 3,45:1 zamiast seryjnego 3,23:1. prędkośc spadła na wszystkich biegach do seryjnej , ale jest ona przy 7000 zamiast przy 6600rpm. właśnie znalazłem kolesia który mi sklonuje chipsa , bo pojawiło sie kilku zainteresowanych. jesli są chetni to w celu ...zbadania rynku :lol: czekam na pw lub [email protected]. mowa o ecu 0261200400/402 , koszt chipsa około 100zł /szt
  9. tu masz 325 na vortechu made in poland :D http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=19
  10. projekt nie stanoł w miejscu oczywiście :8) . cały czas cos działam , w wolnych chwilach i przy wolnym budżecie . wiecej tutaj http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=21&p=35#p35
  11. http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-52.html mój zestawik po wyważeniu . jutro blok jedzie do planowania o 0,3mm.
  12. a co daje polerowanie denek ?? przyrost mocy rzędu 0,00000000001KM :lol: ?? bmw520i napisał niestety muszę cie rozczarować , bo z moim setupem mierzę w okolicę 350KM , A W LINKU TEN POTWÓR MA 700 :lol:
  13. głowica w silniku m50b25 to bardzo dobry wynalazek ,spokojnie daje rady do 400km pod turbinka , tak więc nic nie bedę kombinował poza lekkim utwardzeniem spręzyn zaworowych , gdyż ze względu na zastosowane tłoki , po docelowym odprężeniu zmniejszy mi się seryjny odstęp od tłoków o około 0,8mm . co do tej wagi to jesteś pewny jej wskazań?? ja uzywałem laboratoryjnej z podziałką do 0,05g . ze wzdględy za zbyt duzy rozrzut wagi poszczegulnych tłoków bo jak wiadomo są z dwóch silników , co widac na zdjęciach , zjechałem z wagą tłoków tak by ruzniły się nie więcej jak 2,5g ,a potem dobierałem tłoki w komplety z korbami i wyważyłem komplety na 943±0,05g.
  14. właśnie sie wziołem za wywazanie korb i tłoków. http://images38.fotosik.pl/66/588192ca3db054bem.jpg
  15. długo sie nie oddzywłem ale to nie znaczy że projekt upadł. http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-41.html to co widać na zdjeciach to już nie jest m50b25 lecz stroker-hybryda m50b28. Obniżenie stopnia sprężania zostało wykonane za pomocą tłoków m43TUb19. Jednak z uwagi na to że CR wychodzi w granicach 8:1 muszę to skorygować do 8,8:1 przez zastosowanie cieńszej uszczelki lub planowanie głowicy lub to i to. Wykonałem szlif i honowanie na fi85 i zastosowałem kuty wał z m52b28 , co w efekcie daje 2858cc pojemności. Fachowcy twierdzą że jako n/a jest to teraz baza pod realne 240KM, po dobrym wystrojeniu oraz po podniesieniu CR. Jednak nie interesuje mnie n/a lecz oczywiście TURBO. Co do samej turbiny to na poczatek będzie jakaś używka z potencjałem 300-400KM , bo kumpel ma w UK szrot i mówi że znajdzie mi coś bez skazy za friko. Co do elektroniki to prawdopodobnie będzie ecumaster det2 , oraz do monitoringu właśnie ugaduję się z kolesiem na wykonanie, coś ala Zeitronics made in poland za dobrą kasę z progami przekroczonych wartości , alarmami oraz sterowaniem urządzeniami chłodzącymi. Prawie kompletny rozrząd kupiłem od kolesia co miał remontować silnik ,ale się mu odwidziało teraz jeszcze z jednym gościem złatwiam reszte części bo wszystko ma być nówka. gdzieś w katowicach jest lub był warsztat dorabiajcy uszczelki pod głowicę na żądną grubość , potrzebuję namiary na taki warsztat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.