Skocz do zawartości

joex26

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia joex26

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. A co tam zrobię to sam. Samochodem nie da się jechać na długi dystans bo z rury wydechowej to woda się leje strumieniem. Dziwne jest to, że zbiornik wyrównawczy jest pełen. Podkusiło mnie żeby zajrzeć pod korek w chłodnicy a tu masz. Pusto! Jak doleje wody to wiekszość wylatuje, nie widać dna więc nie wiem ile wyleciało, ale sporo. Wentylator pewnie nie chodził dlatego, że wody nie było więc się chłodnica nie grzała :P. Ściągam sobie książkę napraw, zestaw uszczelek i śruby/szpilki i mam zamiar to zrobić samemu. Co do uszczelki w mustangach 95 to znany problem i tu jest też jego rozwiązanie: rhttp://answers.yahoo.com/question/index?qid=20071107051546AAaMgRN Muszę jeszcze kupić klucz dynamometryczny. Ktoś ma jakieś propozycje co do marki? Myślę, że może skoro ze zbiornika wyrównawczego nie schodzi woda do chłodnicy to może rurka jest zapchana? Rurka ze zbiornika wychodzi z jego dołu do góry chłodnicy. Łączy się z chłodnicą przy korku. CZy przy odpowietrzaniu układu chłodzenia mam włączyć silnik z otwartym odpowietrznikiem i włączyć ogrzewanie na maksa i potem zamknąć odpowietrznik. CZy jakoś inaczej się odpowietrza? Dlaczego system nie zaciąga cieczy ze zbiornika wyrównawczego? Czy może być pompa walnięta? Jak ją w ogóle sprawdzić? Dzięki wszystkim za porady. Będę zamieszczał na bieżąco postępy z naprawy.
  2. Czy mogę zrobić chłodzenie (termostat, czy też pompa wody zależnie co popsute) i jechać z uszkodzoną uszczelką? Czy tez trzeba to zrobić wszystko na raz? Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. Blaster. Chcesz powiedzieć że wystarczy sprawdzić układ chłodzenia dokręcić głowicę i będzie ok?
  4. Ok dzięki za odpowiedź. Z tego co pamiętam to ogrzewanie jest podłączone do małego obiegu. Ale jak jechałem z tą usterką to silnik był nagrzany na maksa ale ogrzewanie w samochodzie nie działało. Czyli, że pewnie układ chłodzenia jest zapchany i termostat się nie włącza. Czy dobrze dedukuję? Wcześniej musiałem dolewać wody do układu bo mi ubywało ale ja oczywiście się tym nie martwiłem :mad2: myślałem że tak ma być poza tym widziałem że z klimy ciekło to myślałem że po prostu trzeba dolewać. Jak przeczyszczę układ chłodzenia to mogę jechać na tej wywalonej uszczelce czy najpierw trzeba zrobić uszczelke i układ chłodzenia przeczyścić dopiero potem. kurka a proponowali mi przeczyszczenie układu na jesieni. :cry2:
  5. Znalazłem ten wątek przez google. Prośba o pomoc. Mam objawy walniętej uszczelki (biały dym z rury, bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym, przegrzewanie silnika). Jednak zauważyłem że pomimo że silnik jest gorący chłodnica jest tylko ciepła. Czy może być że mam przewody niedrożne? Czy moge z tym jechać do warsztatu do mojego miasta (200km) czy mam szukać na miejscu. Dodać odkamieniacza i jechać? Czy nie ryzykować? Nie mam BMW, ale mam nadzieję, że ktoś pomoże :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.