Skocz do zawartości

Puzon_82

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Osiągnięcia Puzon_82

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tak z innej beczki troszkę.... korzystając z tego to mowa już o mojej beatce. Ma ktoś do sprzedania jedną ewentualnie dwie alufelgi 16" 7x16 rozstaw śrub 5x120 http://img242.imageshack.us/my.php?image=felgafk9.jpg więcej info na prv.
  2. Jeżeli chodzi o piszczenie to prawdopodobnie rolka prowadząca i rolka napinająca pasek wieloklinowy oraz sam pasek. jeśli natomiast chodzi o błąd - kontrolka silnika. Wykazało padniętą sonda lambda. wiec do wymiany dodatkowo mam katalizator i sondę. Czy ktoś ma pomysł gdzie i jakiej firmy cos takiego kupić? Czy może być używka czy raczej nówka? i ile to moze mnie kosztować do mojej 316i :)
  3. dokładnie tak .... no dobrze wiec co z tym fantem zrobić. takie coś nie jest zdrowe dla silnika. Ogólnie mnie irytuje. Byle nie wymiana kolektora i to moze z tuningiem na metalowy..... tylko nie taka wiadomość
  4. Ad1. świszczenie prawdopodobnie dobiega spod kolektora ssącego. Jednak nie widzę tutaj nic co by "świergotało". żadnych zachlapań, wycieków, przedmuchów, uszczelki w stanie idealnym. Sam nie wiem co tu sadzić a dźwięk irytuje mnie coraz bardziej. miałem jeszcze propozycje delikatnego posmarowania silikonem krawędzi kolektora - chodzi tu o tę plastikową część bo być może coś wieje z jakiejś szparki, rozszczelnienia plastiku, gdzieś pościło klejenie.. heh aaa Może wystarczy ze kupie radio? Na komputerową diagnostykę już sie umówiłem wiec poinformuje o przebiegu zabiegu.
  5. Witam. Trudno ogarnąć ten gąszcz tematów. Mam jednak nadzieje, że otrzymam poważne odpowiedzi biorąc pod uwagę fakt, że jestem nowy i niezwykle bardzo potrzebuje pomocy( mechaniczny laik ze mnie). Niedawno kupiłem w/w auto. Niestety mam problemy: 1. Z silnika na wolnych obrotach słychać jakby piszczenie (trochę jakby jakieś łożysko trochę jakby ulatniające sie powietrze przez malutką dziurkę; trudno dojść). W momencie dodania gazu to "świrkotanie, piszczenie" jakby robi się mniejsze. Najdziwniejsza sytuacja jest chwile po wyłączeniu pracy silnika - tak jakby z czegoś uszły resztki powietrza, słychać takie "wzdechniecie". Dość irytujące jest to. 2. co może być powodem świecącej sie kontrolki "silnika"? 3. Brak Klaksonu. Jak zdjąć kierownicę i sprawdzić czy styki są w porządku nie narażając sie jednocześnie na "wybuch" poduszki? Co jeszcze posprawdzać? - znajomi odradzają mi grzebanie przy tym i robienie tu czegokolwiek metodą "zrób to sam" 4. Nagrzewanie sie silnika. bardzo szybkie nagrzewanie silnik gorący już po 1 km jazdy. Czy to normalne? 5. Filtr Kabinowy. Jak wymienić? Z Góry Dziękuje. Na Priv chętnie wymienię sie GG lub mailem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.