Skocz do zawartości

Masters1685047045

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Masters1685047045

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. im mniejszy zapas zostaje tym mniejsza trwalosc urzadzenia czy sie myle ? :-) a to zalezy od fantazji uzytkownika :)
  2. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/20/118d.JPG Tak to wygląda pzdr
  3. pomiar kończy się przy 260km/h. Przy 200km/h straty są normalne
  4. Witam Dzisiaj się bawiłem Beemką benzyną 335i których generalnie nikt nie robi programowo. Komputer Simens MSV80 dwuprocesorowy. Do tej pory wszyscy wiedzieli że potecjał tych silników jest wielki ale cięzko było wyczytać z tego wynalazku program więc wieszano różne "świnki" żeby wykrzesać kilka koników. Dzisiaj poraz pierwszy zrobiłem to przez zlacze OBD. Nie powiem że sie troche naślęczałem nad programem bo ma on "chińską" architekturę...ale się udało. Na dodatek speed limiterek podnieśliśmy delikatnie na 300km/h wymiata toto ze ahhhhhh i M3 zjada na sniadanko. Właśnie niedawno dzwonił do mnie właściciel i powiedział "jak przyciskam na 3-ce to mi gacie z du.y zrywa" :) . Oto wykresik %5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/3.0/335i.JPG zapraszamy uzytkowników :D
  5. Racja racja...biorąc pod uwage że sumienie to wymysł żydowski :) Jeśli moment zostałby przekroczony o 100Nm to rozumiem obawy o trwałośc....ale o 20....to proszę mnie nie rozsmieszać. To tak jak ze skrzyniami automatycznymi DSG w grupie VAG. Ich wytrzymałośc jest obliczona na 350Nm....a spotykałem juz mody zrobione na 400Nm. Ja oczywiście nie jestem tak odważny żaby robić tam 400....ale 370-380 robie na bieżąco i auta lataja bezawaryjnie. Kazde urządzenie ma odpowiedni zapas wytrzymałości...i na tym się bazuje. pzdr
  6. jestem przekonany że skrzynia zniesie grubo ponad 500Nm i o skrzynie nie ma sie co martwić. No chyba że o te dziadowskie aftomaty GM montowane w X-5 ...tam trzeba uważać :) . Szybciej sprzęgło będzie miało uślizgi niżli sie coś ze skrzynią stanie złego. zaufaj doświadczeniu....dobra rada nie jest zła :)
  7. narazie jeżdzi takich kilka zrobionych i wytrzymują...więc po co się zamartwiać na zapas pzdr
  8. sorry...tym się nie zajmujemy. Jesteśmy firmą tuningową i tylko elektronika silnika jest w naszym zainteresowaniu pzdr
  9. Generalnie...gdy robimy chiptuning wszystko opiera się na paliwie. Tu nie ma "czarów z mleka" i moc nie bierze się z powietrza. Wszystko kosztem paliwa. Po modyfikacji programu zmieniaja się krzywe charakterystyki silnika a to znaczy ze poziom niektórych parametrów jest dostępny przy innych predkościach obrotowych. Proszę wrócić do mojego pierwszego postu i przeanalizować wykres nr 2. Wynika z tego że nie musimy tak mocno naciskać na pedał gazu aby osiągnąc to co chcemy osiągnąc...a pedał gazu jest głównym wyznacznikiem dawki paliwa. To teoria. A teraz praktyka. Zużycie paliwa zalezy od fantazji kierowcy. Jeśli kogos ponosi i chce jeździć bardziej agresywnie....oczywiście będzie musiał za to zaplacić. Jeśli ktoś jeździ rozsądnie i rozważnie może liczyć na oszczędności a zużycie napewno nie przekroczy dotychczasowego poziomu. Tak samo jak ze zużyciem paliwa. Trwałośc silnika zalezy od Twojej prawej stopy. Jeśli jesteś rozsądny i jeździsz z głową będziesz miał oszczędności i nic Twojemu silnikowi sie nie stanie.....do końca jego eksploatacji. Jeśli będziesz się pastwił ....szybciej się skończy. Więc trwałośc silnika jest w Twoich rekach Ja to określam dosadnie tak...jeśli ktoś jest głupi to już nie ma na niego lekarstwa i żaden lekarz mu nie pomoże. Znam oczywiście takich co zarżneli seryjny silnik...a co dopiero gdyby był po modyfikacji. To oczywiście rzadkie przypadki...ale się trafiaja. pzdr
  10. Jak to co sie dzieje??. Nic się nie dzieje. Pracuje ciszej i spala mniej paliwa
  11. Przepraszam za wyrazenie ale hamulce to już Twój problem. Możesz je zawsze zmodyfikować zakładając inny zestaw względnie od modeli 120...jeśli się da Nie odpowiedziałem bo poprostu takie pytanie nie padło. Przeczytaj dokładnie swój post www.tdi-tuning.pl Mieścimy sie w Warszawie pzdr
  12. Jeśli chodzi o gwarancję to robimy nowe auta dla servisów. Niektóre servisy same kierują klienta aby zmodyfikować auto z założeniem że jeśli robione jest to u nas to honorują gwarancję. Robiliśmy auta dla BMW Polska i panowie oceniali nasze podejście do tematu. Każde auto dokładnie sprawdzamy i diagnozujemy. W razie wykrycia jakiejkolwiek nieprawidłowości odsyłamy do servisu. Jeśli wszystko jest poprawnie modyfikujemy auto. W tej chwili jesteśmy pierwszą i jedyną firmą która modyfikuje najnowsze modele BMW z silnikami Diesla na systemie EDC-17 Odnośnie hamólców. 118D występuje z silnikiem 143PS a więc nie ma potrzeby stosowania tarcz wętylowanych z tyłu btak jak to ma miejsce w 120D gdzie zamontowanoi mocniejszy motor i osiągi auta są wyższe. Co do ceny to proszę to ustalić telefonicznie pzdr
  13. Witam Jako miłą ciekawostke chciałbym przekazać użytkownikom BMW informację że jako pierwsi i jedyni w polsce modyfikujemy najnowsze systemy sterujące pracą silnika oparte na procesorze TriCore...czyli osławione EDC-17. Firma BMW wprowadziła system sterowania EDC-17 do swoich aut na początku ubiegłego roku i jak do tej pory z przyczyn technicznych chiptuning tych aut był niemożliwy. Problem polegał na odczycie i programowaniu zawartości procesora TriCore na którym oparta jest praca urządzenia sterującego silnikiem i który zabezpieczony jest skomplikowanym kluczem. Bez znajomości hasła wszelka współpraca z procesorem jest wykluczona. Niemozliwy jest odczyt i programowanie zawartości a więc tego co w chiptuningu najważniejsze. W ten sposób producent broni sie przed ingerencją osób nieupoważnionych w oprogramowanie sterujące. Na szczęście trwało to do dzisiaj bo dzisiaj oto jako pierwsi zmodyfikowaliśmy programowo BMW 320...177PS. Oto wykresy %5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/wykresy-Ibiza/ser.jpg jak widać na wykresie jest równo 177PS i ani konia giftu więcej. Po modyfikacji moc wzrosła o 30PS i 60Nm %5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/wykresy-Ibiza/mod.JPG Testowaliśmy to auto wielokrotnie i wielokrotnie programowaliśmy. Oczywiście można osiągnąć większą moc ale ze względu na bezpieczeństwo zespołu napędowego postanowiliśmy nie podnosic mocy w tych silnikach więcej niż do poziomu 210PS. Auta w którym zastosowano nowy system EDC-17 to modele takie jak E-87 118D....143PS w serii E-87 120D....177PS w serii E-87 123D....204PS w serii (ten z dwiema turbinami) E-90/91 alles modelle. Jest to rodzina silników 2-litrowych. Co dziwne BMW w swoich najnowszych modelach napędzanych silnikami 3-litrowymi nadal pozostaje przy systemie EDC-16. Ale mamy już informację że to się wkródce zmieni :). pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.