Skocz do zawartości

jokerD

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska ;)

Osiągnięcia jokerD

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ostatnie siedem znaków z numeru VIN : BU05603
  2. Z ciekawości napisałem do jednej z firm z zapytaniem czy takową głowicę posiadają do mojego modelu auta i otrzymałem odpowiedź, że to ta druga :) Teraz to już sam nie wiem
  3. Ok, dziękuje. Wobec tego jedna z tych dwóch powinna być ok ? http://allegro.pl/glowica-silnika-bmw-m52-323-170-km-nr-1738400-i3529309508.html http://allegro.pl/bmw-e38-e65-e46-e39-e60-e53-x5-z4-glowica-m52-m54-i3536513723.html
  4. Witam Jako iż jestem laikiem proszę o poradę. Potrzebuję w swoim aucie wymienić głowicę. Model samochodu to 523i z 1996r. Na allegro znalazłem parę sztuk : Ta mnie interesuję najbardziej, ale czy będzie pasowała ? http://allegro.pl/bmw-e46-e39-glowica-kompletna-2-3-m52-tu-323-523-i3536738952.html I tu znalezione z dziś (szukane według pojemności 2.3) : http://allegro.pl/glowica-e39-e46-2-3-2-5-vanos-i3571973994.html Mam pytanie czy będzie np pasowała głowica od auta z pojemnością 2.2 albo np 2.8 ? http://allegro.pl/bmw-e39-e46-2-0-2-3-2-8-glowica-silnika-1436812-i3566332038.html http://allegro.pl/glowica-bmw-e38-e39-2-3-2-8-m52tu-1439793-i3547349578.html POZDRAWIAM
  5. Witam Zmieniłem chłodnicę, ale jak ten płyn trzeba na tym zapłonie wlać, na maksa, aż przestanie zasysać ? Bo ja wlałem tak na oko, około 5 litrów. Ogrzewanie włączyło się po czasie, jak już wskazówka temperatury była długo na środku i wiało w zasadzie z lewej strony gorące a z prawej letnie. Chodziła z 20 minut wszystko ok, jak ledwo wyjechałem to temperatura do góry i się gotuję. Teraz jedynie jest taki plus, że jak idzie temperatura do góry to mogę ją zbić jak mocniej gazuję. Kolejny dzień zmarnowany a ja stoję w tym samym miejscu, z tym że mam nową chłodnicę i teraz nie syczy z korka. Więc jak z tym płynem ? I w ogóle co to może być ? Visko , pompa wody, a może zapowietrzona ??? POZDRAWIAM
  6. A nie wiem, możliwe. Jutro będę wymieniał na nową chłodnicę. Ale powiedzcie o co chodzi z tym odpowietrzaniem. Przed uruchomieniem silnika należy odlać płyn ? W ogóle to cały czas spod korka mi syczało jak się płyn zagrzewał. Zmieniłem korek i dalej to samo, jeszcze dziś wywaliło mi ten płyn :/ Jutro będę zmieniał chłodnicę i dlatego pytam, bo nie chciał bym znowu czegoś schrzanić.
  7. Witam Ostatnio mam ten sam problem. Nie mogłem jej odpowietrzyć i dziś po raz pierwszy zrobiłem to tak jak pisaliście, tylko z włączonym zapłonem i tu mam kilka pytań. Zrobiłem tak : Odkręciłem korek od wlewu płynu, włączyłem zapłon i zacząłem wlewać płyn, chyba na maksa, zakręciłem korek i odpaliłem samochód. Elegancko wszystko chodziło, ogrzewanie, temperatura w normie i pojechałem się przejechać, po 5 minutach wywaliło mi płyn w dużej ilości (z dołu chłodnicy) i temp weszła na czerwone. Co zrobiłem źle ? Przed odpaleniem nie należy czasem odpompować trochę płynu ? Jeżeli tak to czy mogę to zrobić tym dolnym korkiem od chłodnicy ? POZDRAWIAM
  8. Witam Mam problem. Wyłamuje mi podczas jazdy łopatki od wiatraka. Był wymieniany już 3 razy i znowu się rozsypał. Za drugim razem uszkodził chłodnicę, tym razem się chyba uchowała, bo płyn się trzyma, ale rozwalił strasznie osłonę. Z bodajże 11 łopatek zostały 4-5. Co robić ??? W ogóle jak odpalam samochód, to lekko skacze wisko (nawet jak zakładałem nowe wiatraki i wisko, to nierówno chodziło) może jest to spowodowane jakimiś luzami ? POZDRAWIAM
  9. Witam Zrobiłem dwie fotki i mam pytanko. Ile powinno trzymać obrotów, wydaję mi się, że są minimalnie za małe. Stoją w miejscu, nie spadają, ale trzęsie budą. Po minimalnym dodaniu gazu, przestaje trzęś (w okolicach 800 obrotów). Jak w waszych autach sytuacja wygląda ? http://images38.fotosik.pl/298/730532ddd7ec1891med.jpg http://images40.fotosik.pl/298/95e1d33e98a33357med.jpg POZDRAWIAM
  10. Kurde, od wczoraj zauważyłem identyczny objaw w swoim aucie. Co prawda nie siedziałem 15 minut, ale chodzi. Dziś otworzyłem samochód i nadal chodzi, ale jak ktoś wcześniej pisał, nawet otworzenie drzwi może go uruchomić, tak więc nie wiem. Dzyzio255 orientujesz się może jakie są koszty tych rzeczy co wymieniłeś ? I co byś polecił najpierw, elektryka czy od razu walić na warsztat ?
  11. Zakupiłem Centre około 75Ah. Polecali mi coś takiego jak Topla czy coś, ponoć dobry. No to zobaczymy jak ta Centra się spisze. POZDRAWIAM
  12. Mam autko w benzynie, elektroniki troszkę jest, czyli brać 90-100 Ah ?
  13. Czyli złom :) Jadę kupić ten akumulator, bo tragedia...
  14. Witam, żeby nie zakładać nowego tematu, to podpinam się tutaj. Jutro chciał bym kupić nowy akumulator do BMW e39 , 523i. Czy akumulatory Cenry są dobre ? Słyszałem dwuznaczne opinie. A może pojechać zakupić u dealera BMW ? Jaki polecacie i o jakiej mocy (czytałem, że powinno być w okolicach 70-75Ah , nie będzie problemu z akumulatorem o większej mocy) ? POZDRAWIAM
  15. Mam tylko benzynę. Jeżeli mowa o akumulatorze, to mam MEGA, MEGA słaby !!! Trzyma max 14 godzin, muszę w tym czasie odpalić auto i pojeździć. Czyli mówi Pan, że te objawy mogą być spowodowane akumulatorem ? Do słownie jeździ jak "stary dziadek". Jeżeli tak to jaki akumulator byście polecili ? POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.