Skocz do zawartości

talme

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 130i E87
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia talme

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, chyba spróbuję i dam znać jaki efekt.
  2. Ze spalaniem jeszcze w pełni nie ogarnąłem, bo jeżdżę mało i w różnych warunkach. W mieście gdy się zrobiło cieplej i miałem trochę dłuższe odcinki, trochę korków, trochę ścigania trzymał się w okolicy 14,5. Gdy było zimno i jeździłem na bardzo krótkich odcinkach przekraczał 17. Na trasie przy spokojniejszej jeździe (120-140) zeszło poniżej 11, gdy się jedzie 160-200+ to przekroczył 13. Na trasie nie po autostradzie pewnie by zszedł poniżej 10. W M3 miałem podobnie na trasie, w mieście więcej. Ktoś coś z tym audio podpowie?
  3. Nic nie pisałem ostatnio, bo i nie było specjalnie o czym. Nic nie zmieniałem, nic się nie popsuło, ale od paru dni czuję powiew wiosny. Inni kierowcy próbują się z Osłem ścigać, co zawsze kończy się dla nich porażką i pewnie zdziwieniem ;) Zdążyłem się już przyzwyczaić do tego auta i nie traktuję go jako coś niezwykłego, dlatego takie reakcje jak dziś są dla mnie dużą przyjemnością i gratyfikacją z posiadania takiego samochodu. Spotkałem się z koleżanką, posiadaczką E87 116d i tyle "łał" i "oh" nie słyszałem od dawna :D Podobało jej się wszystko, od foteli, przez kierownicę, dźwięk silnika i przyspieszenie. Dopiero gdy zobaczyła ile pali to stwierdziła, że go jednak nie kupi ;) A ja myślami jestem już trochę w 335i albo 435i... Aha. Zastanawiam się nad tanim upgradem dźwięku, tak do tysiaka z hakiem. Nie planuję mieć tego auta dłużej niż pół roku, może rok, więc wstawianie dobrego audia odpada, ale to co gra (zwykłe radio Professional z paroma głośnikami) to największa bolączka tego samochodu. Jakiś Logic7, wzmacniacz Alpine? Jakieś sugestie?
  4. Przyjrzałem się lampom i na pewno mam zwykły xenon z żarówką dla długich. A środek chyba jednak jasny, tylko na tym zdjęciu tak wyszło. Pytanie - co kupić, żeby zmienić ringi na białe i jaśniejsze - cree mark ledy? Jedni to polecają, inni odradzają. Są różnej mocy - te mocniejsze dla poliftingowych lamp. Co się stanie gdy założy się je do przedliftingowych? Będą się grzały, będą błędy?
  5. @Taucher, a jak myślisz? ;) @Duffy, dzięki za obszerne wyjaśnienia i linki, jutro przyjrzę się dokładnie moim lampom. A nie mogło być też tak, że to zależy czy lampa jest bi-xenon czy xenon? Czy po liftingu wychodziły tylko z bi-xenonami?
  6. Heh :) Rozumiem problem, ja akurat z tym kłopotu nie miałem, dla nas auto jest wystarczające nawet dla 4 osób od czasu do czasu. Mam jeszcze pytanko. Zastanawiam się nad lampami przednimi. Pierwszy właściciel zmienił tylne na poliftowe, ale jakoś nie potrafię dopatrzyć się różnic w przednich - jak to najłatwiej poznać? Chciałbym zmienić angel eyes na białe i jaśniejsze, a do tych poliftowych można pakować mocniejsze żarówki. No i nie wiem, które mam. Ktoś pomoże?
  7. Siemanko koledzy. Na forum jestem nowy, przynajmniej nigdy tu nie pisałem. Nie jestem za to nowy w świecie trzech liter, miałem dawno temu E46 328i, a później E46 M3 (tutaj je zdokumentowałem: http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?f=17&t=1510 - w sumie 9 lat. Potem przyszło rozstanie, teraz czas na powrót. Kilkanaście dni temu kupiłem sobie autko, z którego wiele razy pokpiwałem, nigdy mi się nie podobało (nadal mi się mało podoba :P) i nie zaliczałem do grona beemek. Ale gdy w zeszłym roku pojeździłem trochę 116d koleżanki, przeprosiliśmy się i zacząłem się rozglądać za czymś mocniejszym i oczywiście w benzynie. No i mam teraz Osła - szary i o marnej prezencji, ale ma dobre serce (silnik znaczy się :D). Osioł jest już trochę leciwy i napracował się w swoim życiu (2006, przebieg 220000), za to zadbany, z wiarygodnym i udokumentowanym przebiegiem, a co najważniejsze w świetnym stanie technicznym i bez większych przygód. Na razie się poznajemy. Samochód sprawdził DRAY, za co niniejszym dziękuję. Z wyposażenia ma sporo, część rzeczy dołożył Niemiec, za co też mu dziękuję, bo oszczędził mi przerabiania wnętrza na poliftowe. I tak bym to zrobił. Wyposażenie według VIN mam tylko na kartce, więc podaję co ważniejsze rzeczy: Kolor Quarz-Blau Metallic (a wygląda jak typowy szarak, może jak go umyję i zaświeci słonko, to zobaczę ten Blau) N52B30 - 265 KM M-Pakiet zewnętrzny i wewnętrzny (to też zasługa Niemca) Zawieszenie sportowe Fotele sportowe z elektryką Podgrzewanie foteli Kierownica M z multifunkcją Dostęp komfortowy Szyberdach Ksenony z adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów PDC przód i tył Klimatyzacja automatyczna Radio Professional Zmieniarka CD Tempomat Nie ma nawigacji z czego się cieszę, bo te pierwsze wyglądały koszmarnie. A ja i tak nie lubię jak mi za dużo świeci w aucie w nocy. Wrzucam pierwsze fotki "dla ubezpieczalni", więc są takie jak widać. Jak pogoda zmieni się na pozytywną, to może zrobię jakąś sesję na jaką Osioł czeka. Łącznie z wydobyciem pięknego wnętrza :D http://images76.fotosik.pl/266/9da6d486400f8660med.jpg http://images76.fotosik.pl/266/b3147ebb06f09730med.jpg http://images78.fotosik.pl/266/c48997697d1fcad4med.jpg Co zrobiłem po zakupie: kupno felg Styling 207 (na lato zostały 18") i opon Michelin Alpin 5 - opony super! wymiana oleju, filtrów, płynu hamulcowego, wycieraczek na szybę i na podłogę, geometria wymiana gałki skrzyni biegów - oryginalna owszem ładna, ale zbyt kanciasta - kupiłem dwie: Performance i klasyczna z M-Pakietu - zostanę pewnie przy tej drugiej wymiana akumulatora Co w planach: audio z niedużym wzmacniaczem i subwooferem może zmiana mapy, aby żwawiej na gaz reagował na niskich obrotach może polerka i renowacja lakieru (zobaczę na wiosnę) sprzedaż i zakup 335i ;) Teraz wrażenia z jazdy. Zacznę od tego, że jestem marudą, więc na początku co mniej mi się podoba. 1) Widoczność i przestrzeń w środku - ale to 1er, więc to takie marudzenie proforma, że woda jest mokra 2) Trochę za wolne czasami - ale jak się jeździło poprzednio M3, to wspomnienia się narzucają 3) Brak wskaźnika temperatury oleju - wiem, że po lifcie był, więc może da się licznik podmienić i podpiąć czujnik? 4) Słabe hamulce - ale może to wina starego płynu - napisałem, że zmieniłem, ale faktycznie zrobię to dopiero jutro ;) Co mi się podoba? 1) Kompromis między szybkim a praktycznym autem - zwykły hatchback, składane siedzenia, 5 drzwi czyli wszystko co lubi twoja rodzina i przyjaciele, a do tego 265 KM, co lubisz ty :) 2) Byle jaki wygląd - w końcu dresiarze nie będą mnie zaczepiać na stacji i pytać "to oryginalna emka?!" 3) Zawieszenie - jest sztywno, ale nie twardo 4) Dźwięk - co prawda czasem trochę buczący na dole, ale za to niski i charakterystyczny - dźwięk na wysokich obrotach to już piękna muzyka 5) Cena - za tyle co dałem dostaję naprawdę dużo w porównaniu z nowymi autami z automatem i dźwiękiem silnika z głośników To tyle na dziś, będę apdejtował jak będzie o czym :) A myślę, że będzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.