Skocz do zawartości

potejtos

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia potejtos

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Szukam kogoś z Warszawy do diagnozy E36 1.6 M40 z 1992 roku (okrągła wtyczka). Metodą błyskową sprawdziłem, że pojawił się błąd 1222. Chcę sprawdzić o co dokładnie chodzi.
  2. Dzieki za odpowiedzi. Czy w przypadku zamiany silnika w obrebie E30 poprostu wkladam ten wiekszy silnik, komputer z 1.8 w miejsce tego z 1.6 i wszystko ok???
  3. Witam, potrzebuje namiar na firmy/osoby sprzedajace czesci do bmw w mazowieckim lub w Warszawie. Aktualnie szukam silnika 1.8 M40. W dalszej perspektywie belka tylna i wahacz. Przepraszam jesli nie ten dzial.
  4. Sluchaj z przekladka dam rade sam, a poza tym moj silnik nie zyje, zatarl sie, wiec dojechanie do Wrocka odpada. Mimo wszystko dzieki za oferte.
  5. Zle zadalem pytanie, wiem ze komputer od 1.6 do 1.8 M40 nie pasuja, ale czy komputer od 1.8 od E30 i E36 sie roznia??? Czym rozni sie 1.8 od E30 i E36???
  6. Koledzy mam jeszcze pytanie na temat roznicy miedzy 1.8 M40 w E30 oraz E36. Czy komputer od E36 bedzie pasowal do E30??? Czy ogolnie silnik jest identyczny, czy zeby wlozyc M40 od E36 do E30 trzeba cos dodatkowo wymienic??? Wiem, ze lapy nie pasuja.
  7. Panowie!!! To nie jest temat o swapie na ISa, takich tematow na gieldzie jest multum i tam sie wszystkiego dowiecie, wystarczy poszukac. Konkretnego tematu o wymianie 1.6 M40 na 1.8 M40 nie ma, wiec prosze bez OT. Z tego co wyczytalem M40 w E30 i E36 maja inne lapy. Wydaje mi sie, ze wymiana uszczelki i popychaczy nie zalatwi sprawy, bo wyciera sie walek i to on powoduje stukanie. Bono tez planuje wkladac ISa, ale to za jakis czas. Teraz silnik 1.8 z wymiana zamkne sie w 1000pln, a to znaczna roznica w porowananiu do 2500 za swapa na ISa. Nie stac mnie w tej chwili. Reasumujac, zeby zmienic 1.6 na 1.8, potrzeba: - komputer, - przeplywomierz, - dolot.
  8. Pisalem ci ostatnio, ze poszedlem w kraweznik. Odrazu po tym wjechalem na trawnik, zgasilem silnik i patrzylem czy wszystko ok, jednak po ciemku i w nerwach nie zawuwazylem, ze miska dostala. Przejechalem jeszcze 1.5km i silnik stanal. Kontrolka oleju nawet nie mignela. Wczoraj ja podnioslem i az sobie pogratulowalem jak zobaczylem miske. Niby rozrusznik nim kreci, ale nie wiadomo w jakim stanie panewki i czy rozrzad nie stanal. Dzisiaj zdejme miske i wszystko bedzie jasne. Niemniej jednak zaczynam szukac drugiego silnika, wiec odrazu chce wlozyc 1.8 M40, bo z tego co widze prawie wszystko pasuje. Bedzie sporo taniej niz wkladanie ISa. Czy pasuje: - sprzeglo, - alternator, - termostat, - pompa wody, - rozrusznik??? Czy moge kupic sam silnik 1.8 bez osprzetu, tylko z przeplywka i dolotem, a caly osprzet wziac od 1.6???
  9. Witam Kolegow, odrazu na poczatku zaznacze, ze szukalem, ale nigdzie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. Chcialbym zapytac czym roznia sie silniki 1.6 i 1.8 M40 w E30. Chodzi mi o osprzet silnika, a takze czy skrzynia, wiazka, komputer, lapy, poduszki sa takie same??? Pytam pod katem przelozenia 1.6 na 1.8. Zatarlem silnik i musze autko doprowadzic do stanu, w ktorym bedzie sie poruszalo o wlasnych silach. Prosze nie pisac o swapie na M42, bo takich tematow na forum jest multum. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
  10. Szczegolnie to pierwsze duzo nie kosztuje 295pln :) Po drugie napisalem przeciez, ze kupilem takie szyny, tylko nie pasuja i musze je przerobic, dlatego pytam jakie ma wymiary.
  11. Tyszkanin jesli mozesz to napisz jakie masz wymiary tego katownika 40x60x5??? Te pionowe blachy maja 100 szerokosci??? Po co zrobiles w nich to sciecie???
  12. Kupilem szyny mocowane na stale, podobne do tych na drugim zdjeciu. Dwa katowniki 40x40x5mm i do tego dwa 40x60x5, ktore przykreca sie odwrotnie, bo jak mowilem fotel ma mocowania dolne. Chyba w takim razie dokupie plaskownik i nim wyreguluje sobie wysokosc.
  13. Witam, kupilem alu szyny uniwersalne do kubelka (sparco sprint) z mocowaniami dolnymi, ale po wyjeciu oryginalnego fotela i przymiarkach wychodzi na to, ze jest bardzo nisko, poza tym polaczenie podlogi z tunelem jest zaokraglone, wiec ciezko go tez ustawic rowno. Jak macie to zrobione u siebie??? Ktos dorabial jakis stelaz dodatkowo???
  14. A czy do tego mostu od 316 M40 w ogole pasuje jakas szpera, czy byla w wyposazeniu dodatkowym przy tym silniku??? Moze pasuje z innego mostu???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.