Skocz do zawartości

grzonsiu1

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chrzanów

Osiągnięcia grzonsiu1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Klima ma swój wentylator elektryczny i pewnie on robi tyle hałasu.
  2. Strzał gazu w dolocie to wina źle zestrojonej albo źle dobranej instalki złych świec lub kabli.Strzał może rozwalić przepływomierz bądź obudowę filtra albo jedno i drugie :shock: Montują dlatego klapy przeciwwybuchowe i ponoć chronią one przepływomierz.Problem ten nie dotyczy sekwencji.
  3. Ja mam włożoną instalacje drugiej gen i w zupełności wystarcza jak na ten silniczek z tym że poszukaj dobrego gazownika bo to nie w gazie jest potem problem tylko w tym kto to zakładał i jak to założył. :cool2:
  4. grzonsiu1

    Odpalanie i falowanie

    to że źle pali jak przejedziesz 1km to normalne jeżeli masz instalacje mieszalnikową :mad2: przy zapalaniu dostaje wzbogaconą mieszankę bo zimny a ty mu jeszcze dokładasz niespalony gaz w kolektorze i ona sobie z tym nie radzi,są jakieś moduły co dopalają resztki gazu po zgaszeniu silnika ale czy warto :oops: Na niebieskim polu gaz będzie zawsze gorzej chodził bo zalecany czas przełączenia na gaz to ok 50 stopni :mad2:. Co do falowania to też jestem ciekawy bo mam przepływomierz z klapką i przy odpalaniu lubi zafalować tak 4 do 5 razy i potem spokój.Aha przed założeniem gazu było to samo :wink:
  5. wygląda jak by było źle wyregulowane. Mnie sie wydaje czy jakby tyl szyby szedł pierwszy do góry?
  6. grzonsiu1

    Jak wyjąć kierownice

    najlepiej żeby drugi silny chwycił kierownice bo o blokadę troszkę strach :?
  7. grzonsiu1

    Parują mi szyby

    U mnie parowało jak sie rozsypało sterowanie obiegiem wewnętrznym :mad2: i niby był włączony nadmuch z zewnątrz a faktycznie był wewnętrzny po przestawieniu przestało parować :dance:
  8. może za duży luz na prowadnicach szyby i ją kontuje albo któraś z dźwigni od tego mechanizmu przygięta i też będzie ją krzywić.
  9. grzonsiu1

    Jak wyjąć kierownice

    ta śruba musi ciężko iść.Jak na nią popatrzysz z dołu to ma takie "ząbki"i to zabezpiecza żeby sie nie odkręciła sama,ale jak już puści to powinna lekko się wykręcić.
  10. od MIN do MAX na bagnecie jest litr :cool2: ja nie dolewam od wymiany do wymiany nie spada poniżej min pozdrawiam i Wesołych Świąt
  11. ten pierwszy to jest a przynajmniej tak mnie sie wydaje blokada tylnych szyb że nie działają z tylnych wyłączników ten drugi taki z piorunkiem koło kiery to blokada szyb ja go wciśniesz blokujesz wszystkie szyby
  12. popatrz głębiej są centralnie pod półką :cool2:
  13. grzonsiu1

    Strzały w dolot

    " Silnik M40 nie lubi marnych gazowników co sie uczą na twoim autku :jawdrop: A może masz patent jak ustawić samemu instalke gazową bez kompa?Bo z tego co ja wiem to gazownik kosztuje 50-100 pln a strzał w przepływke troszkę więcej i potem pojawiają sie posty typu BMW nie lubi gazu.
  14. grzonsiu1

    Zmiana Oleju w M40

    no tak jedyne co ci grozi to rozszczelnienie a w najgorszym razie go przytrzesz tego co ja wiem to żeby zmienić olej na lepszy to trzeba najpierw wiedzieć co w tym silniku jest w środku :duh: bo jeżeli masz zasyfione kanały olejowe to możesz je wypłukać tylko co dalej?
  15. No taki większy żeby to usztywnić u mnie ewidentnie to była półka a konkretnie ta mata pod nią ale teraz jest ok 5min pracy a jaki spokój. :dance: No bo bagażnik rozumie posprzątany że tam nic nie trzaska i stuka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.