Witam Jakiś czas temu pisałem ,że brak ciśnienia na 2 cylindrach ( 4 i 5 ). Zasugerowano mi wymianę uszczelki pod głowicą. Uszczelka nowa, głowica splanowana, nowe śruby i DALEJ brak ciśnienia. Ciśnieniomierz ani podskoczy , totalny brak kompresji . Cylindry wyglądały ok. Zawory szczelne. ( sprawdziłem odwracając głowice i zalałem na zawory denaturat ). Cały problem zaczoł się podczas wyprzedzania , redukcja na 3 (ok 100 km )silnik stracił moc, pierwsza diagnoza, świeca = błedna, druga = cewka błędna ,aż wkońcu sprawdziłem ciśnienie i wyszło. Bardzo proszę o pomoc bo już nie wiem co robić. Dodam że jest to silnik 2.5 170 km + LPG. Za podsuniecie pomysłu co może być przyczyną skrzynka złocistego napoju. Dla wyjaśnienia u mechaników byłem jednak nikt nie wie co może być przyczyną braku ciśnienia po wymianie uszczelki. Dodam jeszcze że jak odwróciłem głowice to 4 zawory wydechowe na tych dwóch cylindrach niebyły opkopcone .