Skocz do zawartości

goldi4321

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goldi4321

  • Urodziny 18.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d touring
  • Lokalizacja
    Pruszcz Gd.

Osiągnięcia goldi4321

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. a co ma do tego koszt opony ??? jak opona do wymiany to wymieniamy opone co nie , jak ma się do wymiany wahacz też sie niewymienia amorka no ale nieważne , no więc u mnie także stawiałem na lożysko z przodu mechanik nawet potwierdził ale niestety po wymianie łożyska okazało się że dalej huczy i opony trzeba było zmienić .
  2. witam , miałem e46 w którym został przy przebiegu 10tyś kilometrów zamontowany box niemieckiej firmy speed buster ,ja ten samochód przejołem z przebiegiem 110tyś gdy go sprzedałem miała 170tyś i przez ten czas nic się nie działo ani nie zepsuło , a moc była około 170ps i swietnie się nim jeżdziło , dziś mam 530d i także rozważałem montaż ale 193 ps akurat mi starcza .
  3. witam , panowie chce sprzedać 530d touring w naprawde dobrym stanie rok 2002 165tyś przebieg ,mieszkam w niemczech i samochód jeżdzi do dziś po niemieckich drogach ,przebieg prawdziwy samochód nie ma braków i wszystko jest sprawne , ile można dostać chwilowo w polsce za owe auto , bo słyszłem że akcyza droga na takie auta ,jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt ,z grubsza podam najważniejsze wyposażenie (wyposażenie exklusive line) -xenon -webasto -skóra ze wstawkami wzorów czarna -kierownica skóra z drzewem -listwy drzewo przechodzące w lakier fortepianowy -tempomat -multifunkcja -cd profesjonal dużo głośników i subwoffer orginalnie =grzane siedzenia -klimatronik =i wiele innych funkcji takżę panowie ile można dostać za takie e39 pozdrawiam
  4. witam , poszukam adres jest gościu w sopocie , miałem e46 323i tam zakladałem brc sekwencje na dzień dziśiejszy szwagier ma tę e46 i już ponad 100 tyś zrobione na tej instalacji , działa bez awari , tylko standardowe przegłądy i regulacje nic pozatym , także mogę gościa z czystym sumieniem polecić , warsztacić raczej mały robią może jeden samochód dziennie , jest tam trzech pracowników , własciciel normalny moiżna z nim pogadać i ceny motażu mają niewygorowana , a także dalszy serwis jest tani i napewno tańszy niż u większości innych zakładów w trójmiescie , a mam porównianie bo sam szukałem , postaram sie do wieczora zdobyć ten adress , pojedż sobie do gościa i sam oceń czy ci odpowiada . pozdrawiam :cool2:
  5. Jak bys kupil od Turasa lub Polaka to byc moze bys nie mial takich problemow. Pojezdzisz pare miesiecy to wtedy sie przekonasz jak sprawuje sie auto po rodowitym Niemcu. :cool2: nie dziękuje , nie mam nic do turasów ani do naszych rodaków polaków , ale nie wiem czego miala się tyczyć twoja sugestja ??? ani nie pisałem że kupiłem od rodowitego niemca ,ani że ten samochód to jakiś złom , czyżby ktoś nie umniał czytać ???? lub umnie czytać ale nie jarzy kwesti ??? nie ważne , to że tarcze były do wymiany to wiedziałem , a żę pokkusiłem się na naprawe u taniego mechaniora , to jestem sam sobie winny ,że mi gość przy okazji coś zepsuł , ogólnie jestem zadowolony z samochodu , i dobrze że nietrafiłem na piekny przez polaka poskładany , polakierowany i z małą korektą licznika smochodu , a te z tureckich rąk chyba też nikomu nie polecam , na dzięń dzisiejszy wpomaganie zrobine i wszystko sprawne . pozdrawiam
  6. witam, u siebie też wymieniałem oś przednią oś tylną , po zamontowaniu się paliło , ale przy następnym odpaleniu samochodu już się niezapaliło .
  7. witam , jakie dokładnie mam nie wiem będe musiał reklamować ponieważ tydzien temu kupione , kosztowały mnie 90 euro za sztukie to nie malo około 350 zł to czyba można oczekiwać jakąś tam jakość takiej częsci , zobaczymy kiedy druga nowa mi siądzie ,bo dwie wymieniałem , dam znac jaka to firma .
  8. witam ponownie , dzięki za schemat , pomógł mi zrozumieć co z czym i co do czego , no więc na własną ręke zdemontowałem koło ,zacisk hamulca , tarcze hamulcową (ta mała śrubka była przykręcona ,ledwo ją odkręciłem ) no i muszę stwierdzić żę piasta z łożyskiem jest mocno przykręcona spojżałem od tyło śą cztery śruby mocno przykręcone ,no i doszłem do wniosku że ta nowa piasta z łożyskiem mają luz ? łapie przednią część tej piasty z łożyskiem i ruszam nią i wyczuwam luż a jeżeli tylna częśc jest przykręcona to łożysko musi być trefne , do tego sam doszedłem może się myle , poczekam aż gościu wróci i sam spojrzy na to wszystko , na razie złożyłem wszystko i jeżdze ,oby się nie rozleciało :cry:
  9. goldi4321

    E39 ktory sinik wybrac?

    witam , panowie dodam coś od siebie , zaczynałem od e30 benzyna , e36 benzyna , e46 benzyna (323i poezja silniczek ) póżniej szukałem oszczędnośći w e46 320d po lifcie ,silnik 2.0d to poraszka ! chipa zastosowałem ale i tak niewiele dalo , oprucz oszędności nić dobrego w tym nie było , słaby dół ,głośny silnik póżniej zaczoł kopcić czarne chmury za mną itd. no nić rodzina się powiększyła na e39 się przymierzałem no i znowu dylemat , znajomi omotali mnie tym że 3.0d to najlepszy wybór , no i co dziś mam moje 530d ,ale powiem szczerze że osobiście uważam że silnik ten jest przereklamowany , moja przygoda z dieslami na tym modelu się zakonczy , to że mało pali pociesza mnie no i może duży moment obrotowy też jest fajny , ale osobiście wybrał bym benzyne , 525i lub 530i fajne silniczki kultura pracy to wzór do naśladowania spalanie jest także ok ,niestety czasy diesli już powoli się kończą jak dla mnie oczywiście . powyższa opinia to moje osobiste zdanie , i niech nikt nie bierze tego do siebie , sam mam diesla , ale to już ostatni ! pozdrawiam :lol: :lol: :lol:
  10. może ma ktoś jakiś opis i schemat jak to jest złożone tarcza ,łożysko itd, czy łożysko jest przykręcane czy prasą wciskane . pozdrawiam
  11. witam , niedawno mechanik wymieniał mi przednie łożyska koła oraz tarcze i klocki hamulcowe , okazało się jeszcze że czujniki klocków także trzeba wymienić a że owych nie miałem to sobie myśle kupie i sam założe , no więc dziś założyłem i na koncu jak już koło przednie miałem zakładać , złapałem za tarcze hamulcową i zgroza ! tarcza lużna ruszając tarczą wyczówalny wyrażny luz , i tylko tarcza się rusza zacisk i rzeszta jest ok , przy założonym kole jeszcze bardziej słychać i widać luż , moje pytanie teraz co może się stać ??? chyba nieodpadnie mi koło czy coś w tym stylu ? mechanik na urlopie będzie dopiero za trzy tygodnie , nie wiem co robić , pondto wydaje mi się że nawet jak już koło nieodpadnie to przy hamowaniu juzna tarcza może się zdeformować , i tak dużo forsy już poszlo na łożyska tarcze i klocki ,proszę o pomoc może wogóle nie jeżdzić samochodem , aż wróci mój specjalista ? jak ma mam narobić jakieś szkody . pozdrawiam :? :? :?
  12. witam , jak miałem w tamtym roku jeszcze moje e46 2002 rok 320d to średnie spalanie według komputera pokładowego 5,5l cieszyłem się jak małe dziecko , no to była teoria ale w praktyce okazało się że około 6-6,5 litra potwierdzone wielokrotnie na stacji benzynowej dodam że skrzynia w manualu , tyle do 320d chwilowo mam od dwóch tygodni e39 530d w touringu(manual) i samochód zalany pod korek zobaczymy jak ten wypadnie w praktyce , choć chętnie pogodziłbym się z wynikiem komputera który wskazuje jak dotąd 6,8 l ale nawet jak będzie 7 czy 8 to i tak mnie to nie rusza ten silnik to poezja ,jak na diesla oczywiscie . pozdrawiam :D :D :D
  13. oj , co za wstyd takie blędy no ale będę musiał z tym żyć , za długo się człowiek po świecie włuczy języka zapomina ,kolega mariusz nic złego nie mnial na myśli rozumiem , trochę mnie poniosło sorry za ostre słowa , powracając do rozwiązań technicznych to jestem świadom że e60 to inna bajka , ale zapewne nie jeden właściciel e60 posiadał e39 , raczej nie każdy wskakuje do e60 , no nic koniec tematu ,mój problem wstawiłem teraz na odpowiedni dzial mam nadzieje że otrzymam pomoc . pozdrawiam :D :D :D
  14. witam , niedawno zakupiłem ładne 530d w touringu , do wymiany były niestety tarcze przód i tył , więc do mechaniora i zrobione , hamulce dobrze działają ale zauważyłem że słabiej działa mi wspomaganie , na parkingu już się nie da jednym palcem kręcić kierownicą a przed ingerencią machanika w tarcze tak właśnie było że palcem można było , aha jescze łożyska na przedniej osi wymieniał potem tarcze i klocki , nie wiem czy może coś gościu zepsuł ??? dodatkowy problem coś huczy z tyłu samochodu tak od 80kmh, wydawało mi się że to łożyska , ale mechanik stwierdził że są jeszcze w dobrej kondycji , co może powodować jeszcze takie huczenie ??? samochód z przebiegiem 160 tyś , dodam że przebieg potwierdzony , sam kupowałem w niemczech i nie od żadnych turasów i innych kolesi , w niemczech chwilowo duże pojazdy strasznie spadły na pysk . pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc ,marcin :D
  15. witam , jakoś tak wyszło że ten temat jest na dziale , jak go zakładałem to chyba nie było podziału na e39 e60 , także nie moja tu winna , no ale rozumiem jak już się posiada e60 to niezadajemy się z goścmi którzy mają e39 ??? nie ta klasa społeczna co nie , dobrze zmykam i przepraszam za pomyłke i ukłon w strone pana wielkiego z malym ego ,ale za to e60 jest ! pozdrawiam wszystkich normalnych miłośników tej marki , i sorrki jeszcze raz że się w nieodpowiednim miejscu znalazłem z moją starószką e39 .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.