Skocz do zawartości

Miras GD E-39

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Miras GD E-39

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuję schematu dla modułu komfortu E-39 1996 r 523i. Samochód po postoju np. 8 h rozładowywał akumulator. Elektrykowi udało się znaleźć przyczynę, a mianowicie: - z modułu komfortu (storna prawa pod bezpiecznikami) jeden kabel PIN 19 kolor przewodu czerwony z żółtą żyłką odpowiada za zamieszanie - na chwilę obecną mam obejście w postaci przekaźnika, ktory uaktywnia czynności auta po załączeniu zapłonu (czyli bez kluczyka wszystko jest ok) - wspominiany kabel wchodzi dalej w całą wiązkę i tu pojawia się problem co by nie próć bez sensu całej elektryki Bardzo proszę jeżeli ktoś z Was posiada schemat układu elektrycznego (zakresu dla opisanej powyżej części) o podesłanie, udostępnienie link-a. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Miras GD E-39
  2. Witam Powracam do tematu. Niestety usterka nie minęła - cały czas jeżdżę z wyciagnietym bezpiecznikiem. Co udało mi się ustalić. Bezpiecznik, który wyciągam (nr 4) odpowiada za centralne zamykanie od wewnątrz, oświetlenie wnętrza i spryskiwacz szyby - pisałem o tym już wcześniej. BMW jest wyposażone w alarm PROXIMA. Pewien gość powiedział mi, że należy "rozizolować diody w drzwiach" ponieważ komputer przy uzbrojonym alarmie odczytuje tak jakby drzwi były cały czas otwarte i paliło się światło - co siłą rzeczy po np. nocy skutkuje rozładowanym akumulatorem. Podobno to dosyć często się zdarza w E-39. Czy ktoś wie coś na temat takiego rozwiązania "rozizolować diody w drzwiach" ? Pozdrawiam MIRAS [/b]
  3. Witam Panowie, wracam do tematu chociaż minęło już trochę czasu. Zakupiłem w ASO nowego jeża i wymieniłem go. Niestety okazało się, że problem nadal istnieje. Jedynym obejściem jakie powoduje, że akumulator pozostaje naładowany jest wyciągnięcie bezpiecznika nr 4 (pomyliłem się w poczatkowym wpisie i napisałem nr 5) Schiebe-Hebedach który odpowiada jak się okazało za działanie spryskiwaczy, oświetlenie wewnatrz auta i zamykanie centralne od środka. Poraz kolejny udałem się do elektryka w celu dokonania pomiarów poboru prądu a tu kolejna niespodzianka. Po wyciagnięciu bezpiecznika nr 4 napięcie spadło ale za każdym razem rożnie od 1.2 do 0.2. Czy jedynym ratunkiem jest wizyta w ASO ? brrrr...na samą myśl o kosztach. Może Ktoś ma jakiś pomysł co to może być???? Pozdrawiam Miras
  4. Dzięki za odpowiedź. Żeby sprawdzić to ustrojstwo trzeba to wymontować? Mam jeszcze pytanie czy taka część jest również w E-36 316 z 96r tez ma klimatronic. Można wyciągnąć z trójki i sprawdzić w piątce?
  5. Witam. Mam E-39 523i 2.5 z grudnia 1996. Wraz z nadejściem chlodniejszych dni pojawił się w moim aucie problem rozładowanego rano akumulatora. Kupiełem BMW w sierpniu i bez specjalnego zastanowienia wymieniłem akumulator na nowy. Po miesiącu przy ok 8 stopniach mrozu rozładował się. Pojechałem do elektryka, który zrobił pomiar poboru prądu i okazało się, że coś sobie bierze zasilanie. Niestety nie chciało mu się specjalnie mierzyć wszystkiego po kolei więc sam zaopatrzyłem się w miernik. Efekt dość ciekawy. Po wyciągnieciu bezpiecznika nr 5 Schiebe-Hebedach który odopwiada jak się okazało za działanie spryskiwaczy, oświetlenie wewnatrz auta i zamykanie centralne od środka pobór prądu ustał. Wyciagam ten bezpiecznik na noc, uzbrajam alarm i nic się złego nie dzieje. Oprócz alarmu mam jeszcze odcięcie zapłonu. Niestety wspomniany elektryk nie był w stanie zdiagnozować gdzie leży problem nawet po otrzymaniu informacji że to bezpiecznik nr 5. Panowie proszę o pomoc. Pozdrawiam Miras GD E-39[/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.