Skocz do zawartości

skandal68

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Czeladż

Osiągnięcia skandal68

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. właśnie wczoraj wymieniałem szybe w e 36... więc szyba Pilkington z paskiem u góry 320zł (w tym robocizna 100), uszczelka 60 zł + 10zł za odzyskanie naklejki, więc razem 390 zł.Polecam gościa w Czeladzi- Piaskach.
  2. skandal68

    316 fakty imity

    Wtrące swoje trzy grosze.Od pół roku mam swoją bumcie z 92 roku z silnikiem 1.8 i złego słowa nie dam powiedziec że to jest słaby silnik.Myslę że jakbym miał 1.6 , też byłbym zadowolony. Nie jestem gówniarzem i nie potrzeba mi palić gumy na światłach, jak wnioskuje z niektórych wypowiedzi .Głównie bumci używam po mieście i dojazdu do pracy , czyli około 10 do 20 km.Przez ten okres zdarzyło mi sie zrobić dwa razy trasę około 400 km w jedna stronę, z trzema pasażerami.I naprawdę jestem mile zaskoczony , bo ciągła betka aż miło :D .Do zwykłej jazdy naprawdę mi to wystarczy, nie miałem problemów z wyprzedzaniem itp .Więc też chcę obalić mit , że jak BMW to tylko silnik dwólitrowy lub większy.Dla mnie liczy się komfort jazdy,a to moja fajnie wypasiona betka mi gwarantuje :wink: .I napewno się jej nie wstydze ze mam silnik 1.8 na pasku.Wrecz przeciwnie z tyłu błyszczy ładny napis 318i , a nad nim delikatna naklejka....bye-bye Mercedes :D
  3. U mnie to samo, od 1 do 6 , pózniej test zegarów i koniec zabawy.Furka z 92 roku. :(
  4. skandal68

    centralny zamek

    Jeszcze raz dzięki ,jutro będę próbował bo już ciemno na dworze :) .Pozdro, dam znać co i jak.
  5. skandal68

    centralny zamek

    Dzięki domoko , a możesz mi wyjaśnić jak się do tego siłownika dobrać?Tą czarną pokrywkę od klapy mam porostu odciągnać na siłę?
  6. skandal68

    centralny zamek

    tylko jeden był urwany, i dwa troszkę popękane, ale je też zaizolowałem.W przeciwieństwie do ciebie mnie się rzadne zwarcia nie robiły i nie robią.Chciałem się zabrać do siłownika z klapy, ale nie wiem jak się tam dostać , bo mam tam taką plastykową pokrywę. Czy ona trzyma na jakieś zaczepy? Bo nie chciałbym czegoś pourywać.
  7. skandal68

    centralny zamek

    Więc doszłem do tej wiązki z kablami z tyłu od klapy, i faktycznie jeden kabelek był oderwany.Połączyłem go i niestety nic sie nie zmieniło :cry: , nadal centralny zamyka się za drugim razem.Więc to może wina zamka lub siłownika od bagażnika?Bo jak wspomniałem wcześniej , jak wsadzę kluczyk do klapy bagażnika to zamyka się tylko klapa a reszta rygli od drzwi jest otwarta.Macie może jakieś pomysły?
  8. skandal68

    centralny zamek

    domoko czy chodzi o te kable od strony kierowcy(patrząc od tyłu jest to lewa strona), bo ich nie sprawdzałem.Więc mam tą osłone gumową rozerwać? Jesli zamykam kluczykiem bagażnik to niestety tylko on sie zamyka, reszta rygli w drzwiach jest otwarta,natomiast jeśli zamykam auto z pilota to wszystko się zamyka tylko za drugim razem.i to samo jest jeśli robię to ręcznie. :cry:
  9. skandal68

    centralny zamek

    Witam wszystkich bo jest to mój pierwszy post,a problem mam podobny jak kolega wyzej.Więc tak :u mnie centralny zamyka też drzwi za drugim razem,najpierw myslałem że to te krancówki są wytarte ale chyba są ok , bo światełka się łądnie gaszą w środku.U mnie w tylniej klapie zamek też się ładnie zamyka z kluczyka i centralnego, wzrokowo kable też mi się wydają ok.Więc co może być przyczyną :?: Pozdrawiam i prosze o radę bo mnie to porządnie wkurza :evil:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.