Skocz do zawartości

mateuszkrbn

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 m57n2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateuszkrbn

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Raczej bym powiedział że szczelny jedynie delikatnie mam zapocony ic ale to by chyba dawała bardziej na czarno a kopci na siwo..
  2. Witam, ratuje się gdzie mogę pytając co może dolegać silnikowi w moim e60 i trafiłem tutaj. Do rzeczy, silnik kopci na szaro/siwo. W dzień na wolnych obrotach niezauważalne natomiast po przygazowaniu już widoczne a w nocy dym widać nawet na postoju. Zaznaczę też że strasznie śmierdzi i to w moim odczuciu ewidentnie nie przepalonym paliwem. Egr z chlodniczka oraz dpf wyrzucony, dpf z tego co wiem mam wykodowany. Turbo swiezo po regeneracji, wtryski są po regeneracji fabrycznej bosch. Auto jak kopcilo tak kopci i smród z wydechu się nie poprawił, wiem że nie będzie pachnieć bez ekologii ale w moim przypadku to śmierdzi aż za bardzo. Co można dalej patrzeć aby spróbować chociażby zlikwidować to kopcenie bo to mnie irytuje najbardziej, źle wykonana regeneracja wtryskiwaczy? Postaram się nagrać film jak to wygląda i jakoś tutaj to wrzucić. Proszę o jakąś podpowiedź bo mechanik twierdzi że powinno być dobrze a jednak jest źle. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.