Skocz do zawartości

Kamil123456789

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 m54b25 automat

Osiągnięcia Kamil123456789

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam Panowie. Ustaliłem że to wszystko przez konwerter jak wrzuci się p to stuka ale na razie nie będę go wymieniał za to skrzynia zaczęła podczas jazdy wchodzić w tryb awaryjny po zgaszeniu auta i ponownym włączeniu zgasło za 15 km zpowrotem, ale tam razem tryb awaryjny nie chciał się wyłączyć. Na komputerze pokazuje takie błędy co to może być. Odrazu dodam że akumulator jest dobry.
  2. Dodam że to szarpnięcie podczas stawania dzieje się tylko na D
  3. Witam po wymienieniu gumek, uzupełnieniu oleju i zresetowaniu adaptacji, skrzynia zaczęła ładnie zmieniać biegi I nie wpadywala w tryb awaryjny. Jednak po tygodniu czasu zaczęło dziać się coś innego w sensie zaczela dziwnie szarpać taki gwałtowne szarpnięcie. Dzieje się to gdy samochód energicznie ruszą w sensie tak do 2500 tyś na starcie i więcej oraz podczas jazdy gdy samochód redukuje 2 biegi ale to dzieje się nie zawsze. Do tego podczas stawania samochód już się nie rusza pedal hamulca mocna wciśnięty a ta skrzynia 3 razy szarpnie jak by chciała dalej jechać. Przełączanie lewarka na D jest bardziej agresywniejsze niż było a na R to już wogule bardzo samochód szarpnie i jeszcze włącza się po 3 sekundach. Co to może być? Wykończy mnie ta skrzynia
  4. Oryginalny zf i odrazu filter wymieniony skrzyni
  5. Miałem wymieniony olej tak z 5tys km temu ale nie wymieniałem tych gumek właśnie i myślę że od nich zacznę i od tej wtyczki. Jak to zrobię to dam znać.
  6. Witam mam problem z skrzynią automatyczną zf6hp19 w mojej bmw e60 z silnikiem 2.5 benzyna. Podczas powolnej jazdy skrzynia przerzuca wyszy bieg szarpiąc i obrazu wraca do tego poprzedniego inaczej mówiąc miesza tymi biegami i nie da się jechać gaz tutaj nie pomaga bo to tylko obroty zwiększa i gorzej szarpie. Nie reaguję wtedy na zmiane na sport i manualną zmiane biegu. Po staniecie i przezuceniu na p wychodzi awaryjny tryb skrzyni. Dodam że skrzynią chodzi bardzo płynie i nie szarpie tylko ma takie odchyly i nie zawsze tak się dzieje. Raz przejadę 100 kilometrów i nic a raz 10 i będzie tak wariować. Po podloaczeniu komputera wyskakują błędy sterowników i zlej zmiany biegów. Myślę że to raczej nie problem mechaniczny tylko związany z elektryką ale nie wiem za bardzo czego szukać i gdzie mam zacząć to rozbierać by całego samochodu nie rozbebeszyć. Akumulator w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.