@jacekmury1 O trwałości napędu się nie wypowiem bo na razie zrobiłem raptem 16 tysięcy (aktualny przebieg to 59 tysięcy, problemów z napędem dotychczas brak) ale pod pozostałymi względami jestem zadowolony, nawet bardzo - i to pomimo tego, że według obiegowej opinii PHEV nie powinien się u mnie sprawdzić bo nie mam gdzie go ładować regularnie. Samochód oferuje przyzwoite osiągi (i jeszcze lepsze wrażenia dzięki natychmiast dostępnej mocy i momentowi z silnika elektrycznego - auto wydaje się zauważalnie żwawsze niż 330i choć w rzeczywistości takie nie jest) i jak dla mnie świetne spalanie - na dłuższych trasach po drogach krajowych przy spokojnej jeździe zgodnie z przepisami z pustą baterią potrafi zejść nawet poniżej 5l, przy długich trasach z autostradami (tak jak ostatnio Słowenia czy zeszłoroczny wypad na Chorwację) robię regularnie 6,2~6,8l / 100 km nie zamulając, na trasie do Chorwacji spalił mniej więcej tyle samo co jadący z nami Mondeo MK5 1.5 Ecoboost (MT). Średnie spalanie liczone z dystrybutorów z całego okresu użytkowania mam na poziomie 7,7l (małżonka codziennie dojeżdża do pracy ok. 4km, praktycznie całość w korku - bez jej dojazdów byłoby bliżej 7l, z tego roku aplikacja pokazuje moje średnie spalanie równo 7,0l) - 1,6l średnio mniej niż miałem w Audi A6 C7 2,0TFSI dłubniętym na 260KM (FWD, MT), 1,5l mniej niż w Lexusie IS 200t (245KM, RWD, AT), 1,3l mniej niż w Mazdzie 6 GH 2.5 (170KM, FWD, MT) - przy takim samym użytkowaniu. I to wszystko z xDrive i na 19" staggered cały rok. Auto w miesiącu średnio 1~2 razy w miesiącu ma baterię ładowaną do pełna - podpinam go czasem przy okazji zakupów albo wizyty u rodziny Auto bez ładowania funkcjonuje jak normalna hybryda i na drogach lokalnych potrafi przejechać ~30% na prądzie z rekuperacji (na długiej trasie z drogami szybkiego ruchu 10~15%)