Odgrzeję trochę temat. U mnie informacja o przekroczeniu prędkości (zdaje się asystent prędkości się to nazywa) działa kompletnie w bezużyteczny sposób, a mianowicie przy ruszaniu już pojawiał się komunikat, że prędkość przekroczona.
Asystent pasa ruchu, to u mnie kwestia przyzwyczajenia, raczej nie "odbijał" póki co na pierwotny pas, ale kierownica drży przy zmianie - finalnie wyłączyłam.
W najbliższych tygodniach trochę dłuższe traski to się poobserwuję jeszcze.
Póki co w cyklu miejskim jest dobrze, też przyznam, że się zastanawiałam, czy np. jak mi ktoś wbiegnie przed maskę czy się zatrzyma, ale podobnie jak koledzy wierzę, że tak - póki co wolę sama nie sprawdzać
Tak przy okazji, czy to nie jest też tak, że zależy czy jest KAFAS (czy jakoś tak) zamontowany, bo chyba nie każdy model (ja mam niestety ten najprostszy, że jest PDC przy cofaniu, a na przód to mogę ręcznie włączyć asystenta, ale po nabraniu prędkości wyłącza się z automatu) ma te wszystkie wypasione czujniki, dobrze mówię?