Skocz do zawartości

matuszke

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3 e92

Osiągnięcia matuszke

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich pasjonatów! Pisze pierwszy post na tym forum bo już każdy rozkłada ręce więc może ktoś miał podobne przeżycia ze swoim N43B20 Mianowicie zakupiłem trójkę z tym silnikiem jakieś pół roku temu,silnik rozstał odrazu kompleksowo wyremontowany(nowy słupek,rozrząd etc.wtryski zostały sprawdzone) Jakiś miesiąc temu zapalił mi się check przy odpaleniu i autem zaczęło całym trzęść oraz chodził jakby nie pracował na dwóch cylindrach,po zgaszeniu auta check zgasł a auto wydawało się jakby normalne. Pojechałem usunąłem błędy i po jakimś tygodniu znów to samo(po zgaszeniu znikło) chciałbym jeszcze zaznaczyć że błędy jakieś się pojawiły trzy razy z rzędu to A298(moduł sterujący silnikiem,wałek rozrządu na wlocie do wału korbowego,odniesienie) 2D06-system masy powietrza 30DA Czujnik tlenku azotu Dodatkowo w aucie odczuwam jakby spadek mocy,słabe ruszanie spod świateł(na zimnym silniku jest tragedia czasami) lekkie poszarpopywanie przy zmianie biegów oraz coraz dłużej kreci przy odpalaniu. Czy miał ktoś może podobny problem i chciałby się podzielić od czego zacząć?Widzialem gdzieś post o wymianie czujnika wałka ale chce spróbować dowiedzieć się czegoś więcej,pozdrawiam
  2. Witam wszystkich pasjonatów! Pisze pierwszy post na tym forum bo już każdy rozkłada ręce więc może ktoś miał podobne przeżycia ze swoim N43B20 Mianowicie zakupiłem trójkę z tym silnikiem jakieś pół roku temu,silnik rozstał odrazu kompleksowo wyremontowany(nowy słupek,rozrząd etc.wtryski zostały sprawdzone) Jakiś miesiąc temu zapalił mi się check przy odpaleniu i autem zaczęło całym trzęść oraz chodził jakby nie pracował na dwóch cylindrach,po zgaszeniu auta check zgasł a auto wydawało się jakby normalne. Pojechałem usunąłem błędy i po jakimś tygodniu znów to samo(po zgaszeniu znikło) chciałbym jeszcze zaznaczyć że błędy jakieś się pojawiły trzy razy z rzędu to A298(moduł sterujący silnikiem,wałek rozrządu na wlocie do wału korbowego,odniesienie) 2D06-system masy powietrza 30DA Czujnik tlenku azotu Dodatkowo w aucie odczuwam jakby spadek mocy,słabe ruszanie spod świateł(na zimnym silniku jest tragedia czasami) lekkie poszarpopywanie przy zmianie biegów oraz coraz dłużej kreci przy odpalaniu. Czy miał ktoś może podobny problem i chciałby się podzielić od czego zacząć?Widzialem gdzieś post o wymianie czujnika wałka ale chce spróbować dowiedzieć się czegoś więcej,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.