Skocz do zawartości

osa13

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia osa13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. osa13

    e30 v8 - przegląd

    W kwestii legalizacji - jak przebiega tali proces? Jeśli mam przerobiony układ hamulcowy (inaczej się nie da przy swapie na v8) to będą się czepiać?
  2. osa13

    e30 v8 - przegląd

    Witam. Właśnie odwalili mnie na przeglądzie. Powód: niezgodność pojemności w dowodzie rejestracyjnym. Jest 1800, pod maską 4400. Mam dwie opcje: - legalizować v8 (mogą być problemy z układem hamulcowym) - szukać innego zakładu (okolice Warszawy) Proszę o porady.
  3. Problem rozwiązany. Wystarczyło wyłączyć w konfiguracji winkfp wysyłanie napięcia programowania. Wspomniany interface nie obsługuje podawania programming voltage i oczywiście należy 'ręcznie' podłączyć odpowiedni pin złącza do V+. Prawdopodobnie winkfp wysyłał komendę załączającą progamming voltage i dostawał odmowę od interface.
  4. Witam. Próbuję zaprogramować ME 5.2 bosch przy użyciu winkfp Interface viaken ADS Dostaję bład: Error in EDIABAS or in ECU description file (SGBD) IFH-0038: Interface command not implemented 10MD526 Konfiguracja interface: inpa działa error log: 1020 Error COAPIKF.CPP coapiKfInit 31 File could not be opened for reading info.eng ================================================================================ 3025 Error KFCONF.CPP CKfConf::GetSgMemberFromLongName 3 SgMember not found SWTCONF0 nicht in der Datei ..\DATA\konv.tmp\Kfconf10.da2 gefunden ================================================================================ 1063 PABD/CABD 11MD526.IPS cabimain 1 CABD parameter error (CABD calling parameter) SET_ECU_ADDRESS 1063 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 CABD parameter error (CABD calling parameter) SET_ECU_ADDRESS ================================================================================ 1063 PABD/CABD 11MD526.IPS cabimain 1 CABD parameter error (CABD calling parameter) GET_DIAG_PROT 1063 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 CABD parameter error (CABD calling parameter) GET_DIAG_PROT ================================================================================ 1063 PABD/CABD 11MD526.IPS cabimain 1 CABD parameter error (CABD calling parameter) SET_ECU_ADDRESS 1063 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 CABD parameter error (CABD calling parameter) SET_ECU_ADDRESS ================================================================================ 2000 Error LFCDHDIA.CPP (11MD526.IPS/IPO) CDHapiResultText 1 Error in EDIABAS or in ECU description file (SGBD) IFH-0038: Interface command not implemented 10MD526 2000 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6 Error in EDIABAS or in ECU description file (SGBD) SG_PROGRAMMIEREN 2000 Error COAPIKF.CPP coapiKfProgSgD2 19 Error in EDIABAS or in ECU description file (SGBD) Pomocy :)
  5. Rozumiem, że za pomocą SSS tego nie zrobię. Czy w takim razie wspomniany interface wystarczy do tego zadania z pomocą WINKFP ?
  6. Chcę przeprogramować automat na manual
  7. Witam. Czy przy użyciu kabelka Viaken da rade programować e39 540 '97 programem SSS Progman? Charakterystyka urządzenia Interfejs do samochodów BMW z kompletem kabli OBD2 i adapterem BMW okrągłym współpracuje z programami: INPA/EDIABAS, GT1, DIS, GT1 V55, V53, V56, TIS, SSS Progman. Interfejs obsługuje zarówno ADS jak i OBD: - Double K-Line support by two K-Line drivers and logic gates - Battery voltage detection by RS232 control line - Ignition voltage detection by RS232 control line - Switchable K-Line pullups by RS232 control line Obsługiwane modele: umożliwia diagnostykę SAMOCHODÓW BMW OD 1987 DO 2006 r., MODELE E36 , E38 , E39 , E46 ,E52 ,E53 , E60 , E63 , E65 , E66 , E85 , Z3 , X3 , X5 , Z8. Interfejs pozwala na całkowitą diagnostyką wszystkich systemów znajdujących się w samochodzie i mających możliwość diagnostyki poprzez złącze diagnostyczne. Interfejs posiada diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji. Interfejs jest wyposażony w przełącznik trybu pracy DS2 (stare diesle). Możliwości: - Odczyt/kasowanie błędów - Odczyt parametrów - Test elementów wykonawczych - Adaptacje - Synchroniazcja CAS/ EWS - Doposażenie - Zmiana VIN - Programowanie - Aktywowanie ukrytych funkcji - Przekodowanie http://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-bmw-inpaadsgt1disediabas-z-kablem-obd2-oraz-kablem-bmw.html
  8. osa13

    [e36] Pozycja termostatu w m50

    OK, dzięki za info. Przy okazji tego postu: unikajcie zamienników w termostatach - szkoda nerwów.
  9. Witam. Jaka powinna być poprawna pozycja termostatu w silnikach M50. Oryginalny termostat ma wytłoczoną strzałkę. Spotkałem się z opiniami, że należy montować strzałką do góry (góry głowicy?) oraz, że strzałka wskazuje kierunek przepływu. Dzięki, pozdrawiam.
  10. osa13

    Pasy bezpieczeństwa

    Witam, chciałem wymienić pasy bezpieczeństwa w e30. Czy można dopasować coś z młodszych modeli bmw? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.