Skocz do zawartości

Kamysio

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e81 2.0 177km

Osiągnięcia Kamysio

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Więc mi się wydaje że może być za to odpowiedzialny błąd A559 przekaźnik zasilania MPM- nieciągły tylko nie mam pojęcia gdzie on może występować albo co odpowiada za wyrzucenie tego błędu
  2. Pomocnicza pompa wody została wymieniona nie sypie błędu auto 177km n47b20a 2008 Jedynie występuje błąd A0B3 ale nie wiem czy to ma coś wspólnego ze sobą
  3. Możesz coś pomóc jak odczytać te błędy i jak je znaleść bo tak to kojarzę tylko błąd przy pompce pomocniczej wody że jest jakieś zwarcie
  4. Akumulator sprawdzałem w taki sposób że puszczałem muzykę na zapłonie przez 15 min i zapłon się nie wyłączył tak wczytałem na forach.Akumulator mam agm Star stop Varta 80-pojemność on ma gdzieś 15 miesięcy użytkowania.Napiecie 12.64 rano gdy auto stało całą noc.Jesli chodzi o kabel co idzie pod autem nie mam pojęcia jak wygląda ale sprawdzę
  5. Witam wyświetla mi się komunikat Increased Battery Discharge gdy auto stoi całą noc.Sprawdzałem nic nie kradnie prądu auto usypia się po 20 min akumulator wydaje się być w porządku alternator ładuje dodatkowo wyskakuje błąd a559 nie wiem czy to ma coś wspólnego ze sobą
  6. Kamysio

    moduł mpm

    Witam rozwiązaliście ten problem bo mam taki sam
  7. Nie posiadam modułu pdc sprawdzałem oraz nie mam funkcji tej klamki.Nie dawno zawiozłem moduł Cas by zgrali mi program na drugi 3 dni było w porządku natomiast dzisiaj rano wyrzucili błąd Increased battery discharge i znowu zegar się zresetował
  8. Witam mam problem z poborem prądu w bmw e81 2.0 143 km 2007 polift .Auto pobiera 0.48 a.Sprawdzilem całe oswietlenie radio drzwi.Doszedlem do tego ze znalazłem 2 bezpieczniki na których jest pobór prądu numer 28(5) oraz 36(40).Oby dwa są łączone ze start stopem.Zbalazlem jeszcze jedna dziwna rzecz podczas sprawdzenia modułu komfortu oraz modułu cas natrafiłem że gdy odłącze kostkę od modułu cas po chwili auto już nie pobiera prądu.Macie może jakieś podpowiedzi co to może być ponieważ większość elektryków nie chce się podjąć ponieważ twierdzi ze jest to za mały pobór prądu by mogli je wsiąść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.